/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F456d13624000cc1de915ed9eb4d00885.jpg)
Розробники Final Fantasy придивляються до успіху Clair Obscur: Expedition 33: класичні покрокові RPG повертаються?
Після приголомшливого успіху Clair Obscur: Expedition 33 компанія заявила, що уважно стежить за реакцією гравців і продовжує вважати цей жанр важливою частиною своєї спадщини. Чи означає це, що ми побачимо повернення до витоків у Final Fantasy та Dragon Quest?
Покрокові RPG: спадщина, що залишається важливою для Square Enix
На останньому зібранні акціонерів ігрового гіганта Square Enix відбулася цікава дискусія, яка пролила світло на майбутнє класичних рольових ігор. Представники компанії прокоментували успіх нещодавньої гри Clair Obscur: Expedition 33, яка надихнула багатьох фанатів. За словами президента Такасі Кирю, видавництво пильно стежить за реакцією на такі проєкти, як Expedition 33. Він підкреслив, що покрокові RPG залишаються важливою частиною спадщини Square Enix.
Це дуже важливе повідомлення для мільйонів гравців по всьому світу, які виросли на таких культових іграх, як перші частини Final Fantasy та серія Dragon Quest, де покрокова бойова система була основою геймплею. Хоча розробники Final Fantasy XVI зробили вибір на користь більш динамічної, орієнтованої на екшен бойової механіки, у Square Enix зазначили, що "покрокова 'бойовка' залишається для них значущою". Жанр, з якого компанія починала свій шлях, досі входить у її плани, попри помітне зміщення в бік динамічного геймплею у їхніх флагманських серіях.
Clair Obscur: Expedition 33 – каталізатор змін
Питання до Square Enix виникли не на порожньому місці. Все завдяки успіху Clair Obscur: Expedition 33 – нової JRPG від французької студії Sandfall Interactive. Розробники цієї гри відкрито заявляли, що надихалися класикою, такою як старі ігри серії Final Fantasy, і свідомо обрали саме покрокову бойову систему.
Контраст між Expedition 33 та останніми релізами самої Square Enix виявився очевидним для багатьох гравців. У той час як Square Enix рухалася до екшен-орієнтованого геймплею, невелика студія показала, що класичний підхід до покрокових боїв все ще може бути неймовірно успішним і затребуваним. Цей успіх, безсумнівно, змусив керівництво Square Enix переглянути свої погляди та звернути увагу на голоси фанатів, які вже давно прагнуть повернення до витоків.
Майбутнє легендарних серій: чи варто чекати повернення до витоків
Поки що компанія не дає конкретних обіцянок щодо негайного повернення до покрокового формату у майбутніх основних іграх Final Fantasy або Dragon Quest. Це й не дивно, адже розробка таких масштабних проєктів займає роки. Проте, сам факт того, що цю тему обговорюють на рівні акціонерів і керівництва, є дуже позитивним знаком.
Наразі Square Enix продовжує випуск ремейків та HD-2D переосмислень своїх старих ігор, які зберігають класичну для JRPG покрокову бойову систему. Це дозволяє компанії тримати руку на пульсі настроїв гравців, тестувати ринок і, можливо, готувати ґрунт для більш сміливих рішень у майбутньому. Чи стане Clair Obscur: Expedition 33 тим поштовхом, який поверне нас до стратегічних покрокових битв у наших улюблених серіях? Час покаже, але надія є!