/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6715e0a7458845f8d91ddc8b221a514c.jpg)
Subaru натякнула на ідеальну WRX, а потім зробила вигляд, що її ніколи не було
Subaru Motorsports USA опублікувала концептуальні зображення ралійного автомобіля WRX ARA25L, але з дорожніми номерами. Це викликало хвилю обговорень серед шанувальників бренду, які одразу почали питати, чи з’явиться така версія у продажу.Хоча зображення виглядають переконливо, деякі деталі видають концептуальний характер авто: спортивні дзеркала, лючки на капоті та покришки для перегонів. Автомобіль базується на реальній ралійній версії, яка використовується в американських змаганнях ARA.Серійний WRX має 271 к.с., тоді як ралійна версія розвиває близько 315 к.с. та 460 Нм крутного моменту. Головна відмінність – відсутність вариатора на користь 6-ступінчастої секвентальної коробки передач.Попри великий попит, Subaru поки не планує випускати подібні спецверсії для доріг загального користування. Водночас, японський виробник нещодавно анонсував нову модель з широким кузовом, що може стати наступником культових “заряжених” версій минулого.Цікаво, що концепт виглядає досить консервативно порівняно з іншим проектом Subaru – Project Midnight, який матиме 670 к.с. і дебютує на фестивалі в Гудвуді. Можливо, саме така екстремальна версія стане наступним кроком у розвитку лінійки спортивних моделей бренду.