/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fdf5c4778ca0770330f484247df6de996.jpg)
TikTok тестує власну версію «трансляційних каналів» Instagram
TikTok тестує новий інструмент обміну повідомленнями під назвою «дошки оголошень». Ця функція дозволяє брендам і творцям ділитися публічними повідомленнями «один до багатьох» зі своїми підписниками. Дошки оголошень дуже схожі на функцію трансляційних каналів Instagram.
Як і у випадку з трансляційними каналами в Instagram, лише автор дошки оголошень може публікувати повідомлення, а підписники обмежені залишанням реакцій у вигляді емодзі. Дошки оголошень підтримують текстові, графічні та відео публікації.
Цю функцію вперше помітила користувачка Threads Крістіна Гарнетт.
Ідея цієї функції полягає в тому, щоб дозволити творцям контенту та брендам ділитися оновленнями та контентом з-за лаштунків, а також безпосередньо взаємодіяти зі своїми підписниками. Наприклад, замість того, щоб публікувати оновлення через Story або звичайні публікації в TikTok, бренди та творці можуть ділитися ними на своїх дошках оголошень. Ця функція також дозволяє обліковим записам просувати свій контент, надсилаючи його безпосередньо підписникам.
Серед перших тестувальників цієї функції – журнал People, футбольний клуб Paris Saint-Germain та команда Jonas Brothers.
Оскільки дошки оголошень є тестовою функцією, невідомо, чи планує TikTok розгорнути її ширше. Крім того, можливо, що TikTok додасть більше функцій. Наприклад, канали трансляцій Instagram дозволяють творцям публікувати опитування.
Запуск дощок оголошень – це останній приклад того, як одна соціальна мережа запозичує функції в іншої. Ще у 2022 році TikTok запустив Stories разом із підтримкою фотографій , щоб конкурувати з Instagram. Звичайно, Instagram скопіював весь набір ігор TikTok із запуском Reels у 2020 році.