/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F449492ca811c849510281279868ea2c6.jpg)
Я дозволив BlueCruise керувати авто — відчуття було неймовірно природним
Компанія Ford запустила нову версію напівавтономної системи водіння BlueCruise 1.5 для електричного кросовера Mustang Mach-E 2025 року. Серед ключових оновлень – функція автоматичної зміни смуги для обгону повільних автомобілів. Під час тестування система працювала плавно та імітувала стиль водіння людини.BlueCruise, яка дебютувала у 2021 році, дозволяє керувати автомобілем без рук на понад 130 000 милях автомагістралей у Північній Америці. З тих пір Ford постійно вдосконалював систему, додаючи нові функції та покращуючи комфорт водіння.BlueCruise 1.5 може самостійно змінювати смугу, якщо виявить повільний автомобіль попереду. Система аналізує ситуацію на дорозі та виконує маневр, коли це безпечно. Водій отримує звукові та візуальні сповіщення перед зміною смуги, що підвищує довіру до технології.Якщо водій не хоче змінювати смугу, він може легко скасувати маневр, утримуючи кермо або натиснувши сигнал повороту в протилежному напрямку. Під час тестів система демонструвала плавність, порівнянну з досвідченим водієм.На жаль, через вищі вимоги до апаратного забезпечення, BlueCruise 1.5 не можна встановити на старіші моделі. Однак Ford планує розширити її використання на інші автомобілі.Компанія пропонує кілька варіантів підписки на систему: одноразовий платіж у розмірі $2,495 за 7 років, щорічна оплата $495 або щомісячна – $49.99. Новачкам доступний 90-денний безкоштовний пробний період.Ці опції дозволяють адаптувати використання BlueCruise до індивідуальних потреб. Наприклад, для тривалих поїздок можна активувати систему лише на місяць, що значно зменшить стомлення за кермом. Водії, які рідко виїжджають на трасу, можуть обійтися без неї, економлячи кошти.