/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F816cdd8ca14daaa550c14f380d9cfad6.jpg)
Класичний всюдихід Toyota отримав американське “серце”
Американське ательє Legacy Overland з Коннектикуту, яке спеціалізується на реставрації “класики” та створенні рестомодів на базі популярних моделей минулих років, представило черговий варіант конверсії знаменитого всюдихода Toyota Land Cruiser сімейства FJ40. Це далеко не перший варіант модернізації культової моделі. Раніше “Автоцентр” розповідав про аналогічні твори майстрів Legacy Overland – 1971 та 1977 років.
Серед усіх Toyota Land Cruiser, сімейство FJ40 є найпопулярнішим і часто стає об’єктом для реставрації та модернізації. Ця модель протрималася на конвеєрі з 1960 до 1984 року, а потім ще випускалася бразильською філією до 2001 року під ім’ям Toyota Bandeirante. Автомобіль давно став культовим і його можна побачити у найвіддаленіших точках нашої планети.
Проєкт Beast створено на основі всюдихода Toyota Land Cruiser FJ40 1974 року. У процесі роботи над машиною під капотом встановили новий 5,8-літровий двигун GM Performance 355 V8 та 5-ступеневу механічну коробку передач AX-15. Крім того, автомобіль отримав систему електронного упорскування палива Holley Sniper EFI, виготовлену на замовлення вихлопну систему з нержавіючої сталі, новий алюмінієвий радіатор з електричним вентилятором. Роздавальна коробка модернізована з урахуванням збільшення потужності, а також встановлені нові посилені півосі. Моторний відсік обробили поліуретановим захисним покриттям Raptor та перефарбували.
Оригінальний хардтоп перетворився на кабріолет, включаючи виготовлення каркаса та брезентового верху. Автомобіль отримав нові двері з ущільнювачами, ручками, склом та механізмами. Оновлено декоративні елементи та фірмова символіка. У салоні повністю замінили обробку, додали чохли на важелі КПП та роздавальної коробки, встановили нові дверні карти, а всю електропроводку оновили та перемонтували.
Щоб впоратися з потужним мотором, гальмівна система була доопрацьована, включаючи встановлення нових підсилювача і головного циліндра. 15-дюймові диски із позашляховими шинами Sumitomo забезпечать зчеплення на будь-якій поверхні.