/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2f2606a221b6c21b8270979f98770897.png)
Повірка лічильників газу: чи мають право газовики вимагати гроші зі споживача
Лічильники газу, встановлені у будинках українців, мають проходити періодичну повірку. Хто має забезпечувати своєчасність процедури та оплачувати її, розповіли фахівці проєкту "ГазПравда".
Багатьох українців турбує питання: хто має оплачувати повірку газового лічильника? Відповідь однозначна — всі витрати бере на себе оператор газорозподільних мереж, а не побутовий споживач.
За правилами, саме оператор ГРМ відповідальний за своєчасну повірку лічильників — незалежно від того, кому належить сам прилад. Періодичність перевірки залежить від моделі лічильника і становить від 2 до 8 років. Жодної відповідальності на споживача в цьому питанні не покладається.
Окрім самої перевірки оператор зобов'язаний безкоштовно здійснити демонтаж, транспортування, повторне встановлення та технічне обслуговування приладу, навіть якщо в процесі виявиться потреба в ремонті.
Винятком може бути лише ситуація, коли фахівці виявлять стороннє втручання у роботу лічильника. У такому разі користувачеві можуть пред'явити претензії та вимогу компенсувати завдані збитки.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Газмережі" терміново попередили споживачів: врахуйте при оплаті рахунків за доставку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям загрожує плутанина з платіжками: кому потрібно актуалізувати дані у "Нафтогазі".