/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F68954f16482411cfde839085cabc5b81.jpg)
Ferrari презентувала 640-сильного наступника Roma
Лінійку Ferrari поповнило нове елегантне купе під назвою Amalfi. Модель є наступником Roma та ідеально поєднує в собі продуктивність, вишуканий стиль та універсальність.
Гран-туризмо Ferrari Amalfi виконаний у стилі сучасного мінімалізму з чистими витягнутими лініями, скульптурними формами і динамічними пропорціями. У нього довгий капот і великий повітрозабірник в бампері, тонкі світлодіодні фари, об’єднані темної плашкою. На кормі великий спліттер та активний дифузор, оригінальні ліхтарі і непомітні датчики.
Автомобіль пофарбований в унікальний колір Verde Costiera, натхненний узбережжя Амальфі. Але доступні й інші відтінки з широкої палітри марки. Їздить новинка на 20-дюймових дисках, взутих у шини Pirelli P Zero або Bridgestone Potenza Sport. Що стосується салону, то він повністю перероблений, у порівнянні з Roma.
Кабіна Amalfi виконана в концепції Dual Cockpit, тобто організовано два незалежних простора для водія і пасажира, розділені високим тунелем, вирізаним з блоку анодованого алюмінію. У нього інтегрований селектор передач, слот для ключа і бездротова зарядка для смартфона.
Також в оснащення входить 15,6-дюймова цифрова приладова панель та мультимедійна система з 10,25-дюймовы екраном, бездротовими Android Auto і Apple CarPlay. Передбачений окремий 8-дюймовий екран для пасажира. Водії сидять за новим рульовим колесом, яке має еволюційний дизайн, а також фізичні перемикачі.
Сидіння нового купе оснащені функцією вентиляції і масажу. Також в оснащення входить преміальна аудіосистема Burmester з 14 динаміками і потужністю 1200 Вт. Доступний широкий список систем допомоги водієві і асистентів безпеки, який включає адаптивний круїз-контроль, контроль сліпих зон, систему автоматичного екстреного гальмування, асистента утримання в смузі руху, а ще систему кругового огляду і розпізнавання дорожніх знаків.
У рух Ferrari Amalfi призводить 3,9-літровий бітурбований двигун V8 потужністю 640 к. с. і 760 Нм крутного моменту. Мотор працює у парі з восьмиступеневим преселектівним «роботом» з двома зчепленнями і дозволяє купе розганятися з місця до «сотні» за 3,3 секунди. Максимальна швидкість – 320 км/год. Це робить автомобіль на десяту частку секунди швидше свого попередника.
Також італійці підправили компонування глушника, щоб відповідати суворим нормам шуму, але при цьому не ставлячи під загрозу фірмовий звук автомобіля. У Amalfi є новий пропорційно керований перепускний клапан зі спеціальними картами для регулювання звуку вихлопу у відповідності з різними умовами водіння. Ще Ferrari Amalfi оснащений системою Brake-by-wire, яка забезпечує ідеальне гальмування. А система Side Slip Control 6.1 об’єднує роботу рульового управління, підвіски і гальм, а також диференціала, забезпечуючи максимальне зчеплення і керованість.
Пізніше компанія запропонує версію Amalfi в кузові Spider. Очікується, що модель дебютує в 2026 році і забезпечить ті ж характеристики, що і купе. Щодо представленого купе, то в компанії не озвучили дату його виходу на ринок. Також промовчали про вартості. Очікується, що вона буде не менше 250 тисяч доларів.