/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fd8f43da598c9d9619a59d02024f90df0.jpg)
Студенти збудували стильне купе на честь Shelby Daytona
Студенти швейцарської дизайн-школи Espera Sbarro за п’ять місяців розробили та побудували стильне купе Espera Sbarro Heritage ESX з мотором V8 на честь легендарного Shelby Daytona Coupe.
Купе Heritage ESX – повноцінний ходовий прототип, який віддає шану гоночному духу оригіналу, але при цьому виглядає стильно та сучасно. Це не репліка та не рестомод. Він повністю спроєктований і зібраний з нуля командою з 25 студентів всього за 5 місяців.
1965 Shelby Cobra Daytona Coupe
Heritage ESX має відомі форми та пропорції Daytona Coupe, а в дизайні поєднуються ретро мотиви із сучасними елементами.
Світлодіодні фари в крилах від оновленого кросовера Ford Puma натякають на Ford GT. Вони розташовані над круглими світлодіодами, розташованими між повітрозабірниками бампера, тоді як вентильований капот додає ще один функціональний штрих.
Вигнуті задні крила, зябра в крилах і бічні вихлопні труби зберігають дух оригіналу. Білі 19-дюймові легкосплавні диски, взуті в низькопрофільні шини, доповнюють вигляд.
Задня частина є оригінальною інтерпретацією культового спортивного купе з величезним інтегрованим спойлером «качиний хвіст», чотирма ліхтарями та додатковими вентиляційними отворами з боків. Як останній штрих команда пофарбувала автомобіль у синій колір з білою гоночною графікою та номером “60”.
Двомісний салон передає оригінальне компонування, але додає сучасну родзинку, що включає акценти з вуглецевого волокна та центрально встановлений дисплей. З боку пасажира розташувалася пара аналогових секундомірів, які додають вінтажну атмосферу, а триспицеве кермо та високо встановлена ручка перемикання передач на центральній консолі завершують концепцію гоночного кокпіту.
Під кузовом зі скловолокна Heritage ESX ховається трубчаста просторова рама. Під капотом знаходиться 5-літровий мотор Ford V8, що призводить до руху задні колеса через шестиступеневу механічну коробку передач. Автомобіль важить лише 1150 кг, що має забезпечити хорошу динаміку.
Як і більшість подібних витворів, автомобіль, швидше за все, залишиться єдиним у своєму роді. Презентація прототипу відбудеться у рамках ретро зльоту Le Mans Classic з 3 по 6 липня 2025 року.