/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F344b792d5727e0a0a4e6d5db408e8d17.png)
Борги за неактивною карткою: як не потрапити до "тарифної пастки" Ощадбанку
Навіть якщо клієнт не користується банківською картою багато років, це не означає, що за рахунком автоматично припиняються всі операції.
У випадку з "Ощадбанком" клієнти можуть зіткнутися із ситуацією, коли на неактивному рахунку виникає борг – переважно через нарахування комісії за обслуговування. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці банку.
Один із клієнтів виявив нарахування комісій після багаторічної відсутності взаємодії з банком. Хоча клієнт був упевнений у тому, що рахунок закрито після подання відповідних заяв, система продовжувала нараховувати плату за обслуговування.
Виявилося, що рахунок вважається відкритим, допоки не буде офіційно закритий у відділенні банку. За правилами "Ощадбанку" клієнт повинен особисто звернутися з відповідною заявою. Дистанційно через онлайн-банкінг чи контакт-центр цю процедуру здійснити неможливо.
Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні, незалежно від того, де його було відкрито, але тільки після повного погашення заборгованості.
Щоб уникнути неприємних "тарифних сюрпризів", рекомендується:
- перевірити статус старих рахунків;
- звернутися до контакт-центру для уточнення наявності боргу;
- особисто подати заяву на закриття непотрібних карткових рахунків.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якщо пенсія приходить на картку: "Ощадбанк" попередив пенсіонерів про важливу процедуру.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує рахунки та не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно.