Netflix каже, що 50% його користувачів дивляться аніме
Стримінговий сервіс Netflix заявив, що 50% його користувачів у світі дивляться аніме, а це приблизно 300 мільйонів глядачів. У зв’язку з цим компанія вирішила подвоїти свою стратегію розвитку цього напряму й представила нові ігри та серіали на презентації Anime Expo в Лос-Анджелесі.
Про це повідомляє The Hollywood Reporter.
За даними Netflix, приблизно 300 мільйонів глядачів переглядають аніме, а кількість переглядів цього контенту зросла утричі за останні п’ять років. Рекордним став 2024 рік, коли 33 аніме-серіали потрапили до рейтингу Netflix Global Top 10 (Non-English).
Компанія також повідомила, що у 2024 році аніме-контент переглянули понад мільярд разів по всьому світу, а 80–90% глядачів обирають дубляж. Щоб задовольнити цей попит, Netflix надає аніме з дубляжем до 33 мовами.
Під час презентації було оголошено про головну прем’єру — Sakamoto Days. Це аніме-серіал про кілера, який став сім’янином. Перший сезон протримався 10 тижнів у рейтингу Global Top 10 Netflix і потрапив до чартів 54 країн. Нові серії виходитимуть щотижня з 14 липня.
Крім того, Netflix показав перший тизер і новий постер продовження серіалу Cyberpunk: Edgerunners 2, дія якого розгортається у всесвіті гри Cyberpunk 2077 від CD Projekt Red.
Нагадаємо, що стримінговий сервіс Netflix планує впроваджувати нові формати контенту — крім фільмів і серіалів платформа хоче запускати прямі трансляції, музичні церемонії, реаліті й токшоу. Для цього ведуться перемовини з музичним сервісом Spotify.
Фото: Еl economista
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.