/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F1bfb18be70143056004901b1d9876ad9.jpg)
ZF представив інноваційну гібридну систему: як вона працює
Гібридні системи подовження запасу ходу вже майже три десятиліття розглядаються як можливі альтернативи бензиновим та дизельним силовим агрегатам, і з появою нових силових агрегатів eRE та eRE+ від ZF ми можемо побачити їх ще більше на серійних авто.ZF є одним з найбільших у світі постачальників автомобільних комплектуючих та інвестує значні кошти в технології подовжувачів запасу ходу. Його мета – полегшити автовиробникам впровадження цієї технології в серійні автомобілі модульним способом, а не розробляти її з нуля.Свого часу компанія ZF розробляла подовжувач запасу ходу для лондонських чорних таксі у 2018 році, а в листопаді 2023 року розпочала роботу над своїми останніми продуктами: eRE (електричний подовжувач запасу ходу) та eRE+, який надає опцію повного приводу.Авто з подовжувачем запасу ходу – це по суті електромобіль, але зі значно меншим акумулятором та ДВЗ у ролі генератора для підзарядки акумулятора за потреби.На відміну від паралельного гібрида, в якому ДВЗ та електродвигун можуть приводити в рух колеса в будь-якій конфігурації, яку обере виробник, двигун внутрішнього згоряння в справжньому авто з подовжувачем запасу ходу не приводить в рух колеса: це робить електродвигун, який живиться від акумулятора, який заряджається генератором.Акумулятор зазвичай також можна заряджати через розетку, як у плагін-гібридному автомобілі. Технічна назва авто з подовжувачем запасу ходу – послідовний гібрид, оскільки енергія передається послідовно, від ДВЗ до акумулятора та до електродвигуна.Система eRE від ZF дозволяє двигуну приводити в рух передні колеса. Як варіант, ДВЗ може працювати в режимі генератора, відключеному від осі, щоб заряджати акумулятор.Силова установка підтримує архітектуру400 В або 800 В, та має інвертор та все програмне забезпечення. Автовиробник надає ZF власний бензиновий двигун та високовольтний акумулятор.Продуктивність можна масштабувати відповідно до розміру автомобіля. Повідомляється, що eRE підтримує силові установки потужністю від 94 до 148 к.с., а eRE+ – від 94 до 201 к.с.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Fiat Panda перетворили на повнопривідний гібрид.