/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbd393c20f9b7a6986073d7bd1af74fb5.jpg)
Apple готує ШІ-помічника Support Assistant для свого додатку підтримки
Apple розробляє вбудованого ШІ-помічника для програми “Підтримка Apple”. Як виявило видання MacRumors, згадки про цю функцію під назвою Support Assistant вже знайдені у коді додатку, хоча наразі вона ще не активна.
Користувачі зможуть спілкуватися з помічником через чат. Нині у додатку є чат для спілкування з живими фахівцями Apple через “Повідомлення”, але новий ШІ-модуль, ймовірно, буде пропонувати автоматичні рішення на основі генеративних моделей перед тим, як переадресувати запит людині. Згідно з кодом, після використання Support Assistant користувач зможе при необхідності звернутися до співробітника компанії.
Знайдена інформація свідчить, що Support Assistant використовує генеративні моделі для відповідей на питання про продукти та сервіси Apple. Водночас компанія застерігає, що такі моделі можуть іноді надавати неправильні, неповні або вводячі в оману відповіді, тому їх не варто розглядати як повноцінну заміну професійній консультації.
Також у коді згадується можливість завантажувати файли – зображення, PDF або документи, що стосуються звернення до служби підтримки. Apple повідомляє, що працює з партнерами над цією функцією, і не виключено, що в основі Support Assistant лежить технологія ChatGPT. Точні терміни запуску поки невідомі, але відомо, що компанія вже тестує схожий ШІ-інструмент Ask для внутрішнього використання в службі AppleCare, який допомагає консультантам швидше формулювати відповіді на технічні запити.