/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbd6e1d36e19316240eec4a8049285cf1.jpg)
"Інвестуйте в меми": у Раді пропонують українізувати молодь через TikTok
Україні варто інвестувати в меми, адже соцмережа TikTok впливає на молодь сильніше за батьків і вчителів. Професіонали мають робити "вірусний контент" для українізації.
Державі слід вкладати гроші з бюджету в меми і таким чином намагатися українізувати молодь. Таку думку висловила секретар комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Наталія Піпа в інтерв'ю YouTube-каналу Анастасії Пронько.
Водночас політик констатує стрімке падіння рівня використання української мови в країні. Нардеп наводить результати досліджень: українці не повернулися до рівня 2021-го року, але у 2022 і 2023-х роках показник був набагато вищим.
"Треба робити вірусний контент. Нам, як державі, треба вкладати гроші в меми. Нам треба у вірусні контенти вкладати гроші. У нас є люди, які це здатні робити, але ми повинні це визнати. Зробити це державними програмами", — повідомила вона.
За її спостереженнями, більшість країн програє "битву за мізки молоді". Сучасна людина більше часу проводить у соцмережах, ніж у живому спілкуванні, впевнена Піпа.
"Люди не розуміють, що мова — частина ідентичності, а ідентичність — це про безпеку і свободу. Путін чітко сказав — де російська мова, там і Росія", — зауважила вона.
Депутатка розповіла про нещодавній тренд у TikTok, де діти говорили про небажання вчити історію, бо "живуть майбутнім". Такі ідеї, за її словами, "вкинула" Росія.
"Як державі нам треба знайти ресурс і залучати креативні команди, які створюватимуть відповідний контент у соцмережах", — підсумувала Піпа.
Нагадаємо, вчені з'ясували, що меми здатні розпалювати глобальні збройні конфлікти. Завдяки агресивним картинкам людей можна легко підштовхнути до заворушень.
Міністерство оборони України активно рекламує "Контракт 18-24", щоб молоді люди йшли в армію. Нардепи вказували на прямі обмани в цій рекламі.