/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F94636e80e8f08384280858b1c567ab96.jpg)
Справжній водоспад: на мосту Патона в Києві знову прорвало мережу
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на столичні телеграм-канали.
Жителі назвали це явище "київським водоспадом"
Із труби, що проходить під мостом Патона через Дніпро 9 липня знову полилася вода через комунальну аварію. Сильний "водоспад" стікає просто в річку. Кияни вже звикли до частих проривів мережі на мосту Патона.
Станом на 20:09 в Київтеплоенерго не прокоментували аварію на тепломережі під мостом Патона. Так само про прорив не ще не повідомили в КМДА. Про подію розповідають лише місцеві жителі.
Новий прорив мережі на мосту Патона: дивіться відео
Аварії на тепломережі стаються там через те, що міст із 2017 року вважається аварійним. У 2020 році міський голова Віталій Кличко підписав розпорядження про ремонт головної артерії Києва до кінця 2025 року. В Інституті електрозварювання імені Євгена Патона зазначають, що фактично міст не обслуговувався з 1953 року. Через серйозну корозію товщина металу знизу мосту сильно зменшилася, через що вода легко пробиває мережу.
"Водоспад" з-під моста Патона в Києві: відео
Жителі зафільмували прорив мережі під мостом: відео із соціальних мереж
Міст Патона не планували повністю перебудовувати, а хотіли провести реставрацію "з пристосуванням". Перебудова мосту просто неможлива, адже він є пам'яткою містобудування та архітектури.
Фахівці обіцяли, що гарантія ремонту становитиме не менше, ніж 10 років. Наразі невідомо, чи відбудеться повна реставрація мосту в зазначені терміни.
Що відомо про міст Патона
- Міст Патона є важливим для столиці, адже з'єднує центр міста з лівобережними спальними районами.
- В експлуатацію міст ввели листопаді 1953 року. Тоді він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом. Всі шви, включно з монтажними, виконали за допомогою автоматичного зварювання.
- Мостом Патона раніше навіть ходили трамваї, але у 2004 році їхній рух тут перекрили. Через це в місті розірвалася мережа київського трамвайного сполучення на лівобережну і правобережну.
- Міст Патона є важливим для столиці, адже з'єднує центр міста з лівобережними спальними районами.
- В експлуатацію міст ввели листопаді 1953 року. Тоді він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом. Всі шви, включно з монтажними, виконали за допомогою автоматичного зварювання.
- Мостом Патона раніше навіть ходили трамваї, але у 2004 році їхній рух тут перекрили. Через це в місті розірвалася мережа київського трамвайного сполучення на лівобережну і правобережну.