Threads майже наздогнав X за користувачами на смартфонах
Instagram Threads майже зрівнявся з головним конкурентом — соцмережею X (колишній Twitter) — за кількістю щоденних користувачів мобільних застосунків. Про це свідчать нові дані аналітичної компанії Similarweb, повідомляє Tech Crunch.
У червні 2025 року мобільний додаток Threads для iOS та Android мав 115,1 млн щоденних активних користувачів, що на 127,8% більше в річному вимірі. Водночас X досяг 132 млн щоденних активних користувачів, але показав падіння на 15,2% порівняно з минулим роком.
Для порівняння, децентралізована соцмережа Bluesky продемонструвала вражаюче зростання — на 372,5% за рік. Проте її глобальна аудиторія залишається відносно невеликою: у червні — 4,1 млн щоденних активних користувачів. Загалом у Bluesky понад 37 млн зареєстрованих акаунтів.
Bluesky різко зросла наприкінці минулого року після президентських виборів у США, коли частина користувачів X залишила платформу через тісну співпрацю її власника Ілона Маска з Дональдом Трампом. Втім, уже цього року ріст сповільнився. Останнім часом на адресу Bluesky лунають скарги, що платформа перетворилася на односторонню «ліву» спільноту, що могло повернути частину користувачів назад у Threads.
Попри довгостроковий потенціал Bluesky, головна боротьба зараз точиться між Threads та X. Нові дані свідчать, що Threads може серйозно потіснити X на мобільних пристроях і залучити більше рекламних бюджетів — наразі реклама залишається єдиною моделлю монетизації Threads.
Втім, на вебі X має суттєву перевагу: середня кількість щоденних візитів на сайт X у червні становила 145,8 млн проти лише 6,9 млн у Threads. Для порівняння, Bluesky мав 5,3 млн щоденних відвідувань сайту.
У США тенденція дещо відрізняється. На вебі Bluesky перегнав Threads — 2,4 млн проти 985 тисяч середніх щоденних відвідувань у червні. Лідером залишається X з 33,1 млн щоденних відвідувань. На мобільних пристроях у США Threads має 15,3 млн щоденних активних користувачів проти 22,9 млн у X та 1,1 млн у Bluesky.
За останнім звітом Meta, Threads має 350 млн щомісячних активних користувачів. X, як приватна компанія, офіційно не розкриває метрики, але Ілон Маск раніше стверджував про 600 млн щомісячних активних користувачів.
Читайте також: Стівен Кінг, Барбра Стрейзанд та інші — хто зі знаменитостей покинув Х після президентських виборів у США