/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fb7dff449cd92d0489dce7d886a157cfc.jpg)
Активізація морських перевезень зерна штовхнула ставки фрахту вгору
Активізація морських перевезень зерна штовхнула ставки фрахту вгору
Фрахтувальникам стає дедалі складніше зафіксувати тоннаж за своїми пропозиціями. Кількість замовлень на перевезення вантажів на ринку зросла, що спонукає судновласників озвучувати вищі ставки, збільшуючи розрив між уомвами сторін.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Загальна активність з фіксацій поки що залишається обмеженою, проте чітко простежується, що фрахтувальники змушені піднімати ставки, аби забезпечити свій вантаж тоннажем, коли на ринку з’являється відповідний кандидат», — пояснює він.
Таким чином, фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює фрахт панамаксу кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю на рівні 36-37 $/т (+1 $/т за тиждень).
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії зріс на 1 $/т — до 17–18 $/т.
У сегменті коастерів ставки для партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з дунайських портів України до східного узбережжя Італії зросли до 30–32 $/т (+2 $/т за тиждень).
Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци оцінюється на рівні 10–11 €/т (+1 €/т за тиждень).