/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fddb6b3b84ad7ea59a97b906d089339f0.png)
Chevrolet Onix пережив плановий рестайлінг на тлі падіння продажів
Через шість років після свого дебюту сімейство Chevrolet Onix отримало оновлення. Крім екстер’єру змінилося й оснащення салону, ставши сучаснішим.
Компаткный хетчбек Onix і седан Onix Plus отримали оновлену решітку радіатора і перероблений передній бампер з більш спортивним повітрозабірником, а ще фари з L-подібними світлодіодними ДХО, які стали на 61% яскравіше колишніх. На кормі встановлені ліхтарі з новою графікою і більш виражений дифузор у хетчбека.
Як і раніше, крім стандартних версій доступна і комплектація RS. Вона відрізняється чорними вставками на кузові, 16-дюймовими темними легкосплавними дисками і великим заднім спойлером. Chevrolet планує випустити нову спеціальну версію з більш темними елементами обробки на честь 100-річного ювілею бренду в Бразилії.
Оновився і салон моделі. В його оснащення увійшла 8-дюймова цифрова приладова панель і мультимедія з 11-дюймовим екраном. Стандартне обладнання для всіх комплектацій тепер включає шість подушок безпеки, вбудований Wi-Fi і безключовий доступ. У більш дорогих комплектаціях моделі є слот для бездротової зарядки смартфона, автоматичний клімат-контроль і система допомоги при парковці.
Під капотом Onix і Onix Plus раніше встановлений 1,0-літровий трициліндровий двигун FlexFuel, який видає 80 к. с., працюючи на бензині і 82 к. с. – на етанолі, а турбована версія збільшує ці показники до 116 і 121 к. с. відповідно. Потужність передається на передні колеса через 6-ступеневу механічну або автоматичну коробку передач.
Вартість новинки на ринку Бразилії починається від 102 990 реалів (близько 18 500 доларів) за хетчбек і від 136 490 реалів (близько 24 400 доларів) за седан.