/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F3ef47847c26bdf392a56dbe48254d8a5.jpg)
Щомісячний головний біль у минулому: lifecell повідомив про важливе нововведення
Мобільний оператор lifecell презентував нову функцію автооплати, яка має на меті вирішити проблему несвоєчасного поповнення рахунків абонентів. Компанія звертає увагу на те, що щомісячні турботи про оплату мобільного зв'язку стали справжньою проблемою для користувачів.
"Кожного місяця одне й те саме: то показники лічильників вчасно не відправили, то проїзний порожній, то тариф забули поповнити. Ці дрібні турботи, як комарі: по краплі висмоктують ваш ресурс", - зазначають представники lifecell, описуючи типові проблеми своїх абонентів.
Згідно з інформацією оператора, нова функція автооплати хоча й не вирішує всіх побутових проблем, але "точно позбавляє принаймні одного набридливого дзижчання про те, що на рахунку недостатньо коштів".
Сервіс автооплати від lifecell пропонує кілька ключових переваг. Система автоматично стежить за своєчасною оплатою тарифного плану користувача, адаптується до змін у пакеті послуг та надає можливість налаштувати автооплату для номерів рідних і близьких.
Також нагадаємо, lifecell та monobank допоможуть абонентам залишитися на зв'язку: інтернет більше не потрібен.