/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fca98e84d0ac7903476be1eb1cde85689.png)
Рекламна кампанія RENAULT – UN.PATENT здобула золотого Канського лева
Нещодавно пройшов міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви», (Cannes Lions) — щорічна подія у галузі творчих комунікацій, реклами й суміжних галузей. На фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства.
Цього року рекламне агентство Publicis Conseil було нагороджено Золотим Каннським левом за ролик “Renault – UN. Patent” у категорії Creative B2B.
Universal Patent – це ініціатива Renault в рамках програми human first у співпраці з ООН для просування безпеки електричних автомобілів через доступ до власних патентів: https://www.renault.ua/safety/universalpatent.html
У цьому контексті, в лютому 2025 року Renault відкрив патент розробки “Fireman Access” на доступ для рятувальників, дозволивши всім автовиробникам безкоштовно використовувати цю розробку для спрощення рятувальних операцій у разі аварій. Для висвітлення цієї розробки і створювалася рекламна кампанія:
Fireman Access – це інновація Renault, яка дозволяє ліквідувати пожежу акумулятора менш ніж за 10 хвилин, порівняно з 4 годинами для інших виробників. Це економить приблизно 42 000 літрів води за одну операцію і, що найважливіше, час для рятувальників.
Програма “human first” ілюструє прагнення Renault гарантувати безпеку водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху по всьому світу.
Renault розробляє численні інновації у сфері безпеки, застосовуючи комплексний 360-градусний підхід. Програма базується на чотирьох ключових принципах: профілактика, корекція, захист і рятування. Її мета — діяти до, під час і після аварії.