/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F14ae3a1f55cc745773adb25e74e00dcb.jpg)
Netflix починає використовувати GenAI у своїх шоу та фільмах
Netflix заявив, що почав використовувати штучний інтелект у фільмах та шоу, які він створює.
Виступаючи на конференц-дзвінку компанії після оприлюднення результатів, співгенеральний директор компанії Тед Сарандос заявив, що платформа має «перші фінальні кадри GenAI, що з’явилися на екрані» в аргентинському шоу під назвою «El Atonata». Він зазначив, що внутрішня виробнича група Netflix об’єдналася з продюсерами, щоб використати штучний інтелект для створення сцени руйнування будівлі.
Сарандос сказав, що за допомогою штучного інтелекту сцена була завершена в 10 разів швидше, ніж за допомогою традиційних інструментів візуальних ефектів, і що це коштувало менше.
«Ми переконані, що штучний інтелект представляє неймовірну можливість допомогти творцям робити фільми та серіали кращими, а не просто дешевшими. Існують інструменти для творців на базі штучного інтелекту. Тож це реальні люди, які виконують реальну роботу з кращими інструментами. Наші творці вже бачать переваги у виробництві завдяки попередній візуалізації та плануванню зйомок, а також, звичайно ж, візуальним ефектам. Раніше лише високобюджетні проекти мали доступ до передових візуальних ефектів, таких як омолоджування», – сказав він під час дзвінка.
Співгенеральний директор Грег Пітерс заявив, що Netflix використовує штучний інтелект покоління і в інших сферах, включаючи персоналізацію, пошук і рекламу, і що компанія планує запустити інтерактивну рекламу у другій половині цього року. Раніше цього року компанія запустила пошук на базі штучного інтелекту .
У другому кварталі Netflix повідомив про дохід у розмірі 11,08 мільярда доларів, що на 16% більше, ніж роком раніше, та прибуток у розмірі 3,13 мільярда доларів. Зазначається, що користувачі переглянули понад 95 мільярдів годин контенту в першій половині 2025 року, причому третину всіх переглядів склали неангломовні фільми.