Обмежаться гібридами: Volvo не готова відмовитись від великих кросоверів з ДВЗ
Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, почала випускати флагманський кросовер XC90 у 2002 році. Модель актуального другого покоління дебютувала 2014-го, а оновлення цей SUV пережив через десятиліття – восени 2024 року.Причому спочатку компанії не планували рестайлінг, виробник збирався замінити Volvo XC90 його повністю електричним EX90. Однак через проблеми із програмним забезпеченням той затримався на старті, що й забезпечило флагману продовження життєвого циклу.Варто зазначити, що за продажами Volvo XC90 відчутно випереджає повністю “зелений” кросовер. Так, за даними Jato Dynamics, на європейському ринку за перші п’ять місяців XC90 розійшовся тиражем 14541 штук, а вибір на користь EX90 за той же період зробили лише 3794 клієнти.Як повідомляє британський Autocar з посиланням на генерального директора Volvo Хокана Самуельссона, шведський виробник має намір розробити XC90 третього покоління.За його словами, про необхідність створення та випуску нової генерації флагманського SUV він повідомив інвесторів у ході зустрічі, присвяченої доходам компанії у другому кварталі. Щоправда, наразі він не назвав навіть орієнтовних термінів появи нового XC90.Ще в 2021 році Volvoоприлюднила стратегію, згідно з якою марка мала перейти на повністю електричні моделі до 2030 року. За попередніми даними, новому кросоверу Volvo XC90 може дістатися plug-in гібридна силова установка типу range extender.Не виключено, що технічну складову новинка розділить з кросовером XC70, який був анонсований на початку травня 2025 року. Нагадаємо, він базується на новій платформі SMA (Scalable Modular Architecture), його випуск планується налагодити у Китаї, офіційна прем’єра відбудеться у вересні.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.