MY.UAНовини
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво

Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво

Як «Тавр» адаптувався до війни, почав продавати рекламу на потрібну рекламодавцям аудиторію, міксує інструменти, використовує ШІ, а також чекає на нового вимірювача аудиторії.

Повномасштабна війна, падіння рекламного ринку, зупинка індустріальних досліджень стали викликом для радіо. Однак цей тип медіа показав, що може виживати у найскладніші часи (це і пандемія, і війна). У 2024 році ринок радіореклами в Україні вперше подолав позначку в 1 мільярд гривень, продемонструвавши зростання на 20% порівняно з 2023 роком. І надалі прогнозується зростання до 1,21 млрд грн, тобто ще на 16%. Зараз об’єднання медіахолдингів «Радіокомітет» завершує тендер на нового підрядника радіодосліджень.

«Детектор медіа» вирішив зробити низку матеріалів про продаж реклами найбільших радіохолдингів. Розповідаємо про досвід «Тавр медіа». Комерційний директор радіогрупи Володимир Педорич розказав про те, як «Тавр» адаптувався до умов війни, запустив програми лояльності для рекламодавців і змінив вектор із продажу реклами на найпопулярніших радіостанціях до продажу потрібної рекламодавцям аудиторії. А також поговорили про очікування від тендеру на нового дослідника та про використання штучного інтелекту.

Продаж реклами на радіо під час війни

— Володимире, у 2022 році на паузу стали телевізійні дослідження, їх змогли відновити через пів року та в іншому форматі. Якою була ситуація з радійними дослідженнями у 2022-му й у подальші три з половиною роки повномасштабної війни? Як продавали рекламу в цей час?

— Після початку повномасштабної війни ми одразу запустили радіо «Байрактар», інші станції перший місяць транслювали марафон. Але надалі держава спрямувала фінансування на виробництво марафону для телебачення. Тому ми вийшли з нього і з квітня 2022 року стали шукати рекламодавців. Бо це наше основне джерело доходу.

Передусім ми дослідили ситуацію з аудиторією. У нас уже був подібний досвід у час ковіду. І ми це робили на основі платформи play.tavr.media, наші радіостанції слухають в інтернеті. Згідно з індустріальними дослідженнями Kantar щомісяця близько 10 мільйонів слухають радіостанції «Tavr Media». При цьому 1 мільйон 300 тисяч українців слухає радіо онлайн на нашій платформі play.tavr.media, це кожен десятий радіослухач. За допомогою Google Analytics ми можемо дуже репрезентативно екстраполювати динаміку онлайн-споживання наших радіостанцій на офлайн-аудиторію, враховуючи велику вибірку, що складає більш як 1 мільйон слухачів щомісяця. Все це фактично і є наша Big Data, яка показує аудиторію та її динаміку. На основі цих даних у часи ковіду я проінформував клієнтів, що падінь слухання радіо не відбулось і навіть був приріст. І згодом офлайн-дослідження Kantar це підтвердили.

Цей досвід я вирішив використати і під час війни. У травні 2022 року наша статистика показала просідання аудиторії на 20% у порівнянні з січнем того ж року. Далі ми порівнювали місяці з попереднім роком і побачили динаміку зростання, але 10% становили міграційні втрати (аудиторія, яка виїхала за кордон).

Восени 2023 року відновились індустріальні дослідження, які підтвердили наші дані.

Наприкінці 2022 року ви казали, що на радіо серед усіх офлайн-медіа — найбільше комерційних рекламодавців. Завдяки чому?

— Радіо у часи кризових ситуацій збільшує свою аудиторію, бо з цього медіа дуже зручно отримувати інформацію. Люди їдуть, переміщуються, тому зростає перегляд диджиталу та слухання радіо. Коли ми вийшли з марафону, то я став шукати можливості взаємодії з рекламодавцями.

Ми розуміли, що бізнес переживає найскладніші часи сучасної України, тому наш обов’язок був підтримати його. Насамперед ми хотіли, щоб наша аудиторія дізналася про бізнеси, які активно підтримують український супротив. Для цього запустили проєкт «Працюємо для Перемоги». В якому безплатно розповідали про будь-який бізнес, який допомагає країні у цей скрутний час. Розповідали про реальну допомогу!

Далі постало питання про тон комунікації зі споживачем, і якщо у квітні-травні 2022 року краще сприймалася комунікація про соціальну підтримку, то вже з червня ми зрозуміли, що є запит на комерційні меседжі. Radio Recall Test давав відповідь на це питання.

У перший рік війни інструмент Radio Recall Test ми зробили безплатним для наших рекламодавців. Спочатку давали відповідь, чи ефективна ця комунікація, а потім приймали рішення про старт РК.

Так довіра до радіо зростала і кількість рекламодавців збільшувалася.

— Телебачення у перший час після наступу продавало рекламу за спотами. А як ви робили продажі?

— Ми завжди продаємо за спотами, але ми ці показники приводимо до такого ж формату, як і телевізійна та диджитал-аналітика (охоплення цільової аудиторії, GRP, TRP, CPM та інші). Під час війни ми брали довоєнну аналітику, але підкріплювали її аналітикою Big Data Tavr Media про динаміку слухання у диджиталі. Таким чином узгоджували показники з міграційними втратами.

Також ми запустили ще один елемент підтримки вітчизняного бізнесу під час повномасштабної війни — антивоєнну бонусну програму. Ця програма лояльності діє й зараз, ми надаємо 40% бонусних виходів, які рекламодавець одразу отримує при розміщенні рекламної кампанії на наших радіостанціях. Таким чином рекламодавці отримали значно нижчу вартість контакту зі своїм споживачем, ніж у довоєнний період.

— Чи надалі ви продаєте рекламу у тій конфігурації, яка була до війни («Мегаальянс» — «Тавр»+«Люкс»)?

— Великий бізнес оперує показниками, необхідними для ефективної рекламної кампанії, це й охоплення, й вартість контакту, при цьому вони використовують індустріальні дослідження. Також для радіо важливо надати високі показники ефективності медіаплану в порівнянні з іншими медіа й забезпечити прозору ціну, знову ж таки адекватну до інших медіа. Деякі клієнти можуть за допомогою таємних покупців або незалежних аудиторів перевірити, наскільки релевантною є ціна послуг, які вони придбали. І ми це забезпечили — саме ефективність і прозорість. А раніше з цим у радіоринку були проблеми. Коли ми зрозуміли, що потрібна єдина прозора ціна, яка узгоджується з рейтингами радіостанцій, то єдиний, хто підтримав цю позицію, був «Люкс». Інші продавали по-різному і продовжують це робити.

На вашу думку, інші гравці не прагнули прозорості чи їхні рейтинги були менші за очікування?

— Кожен формує свою стратегію продажу. Ми зосередилися на тому, щоб підняти цінність реклами на радіо завдяки високій експертизі, успішним прикладам і нашим диджитальним інструментам. Завдяки чому розмови з клієнтами змістилися від «чи варто мені рекламуватися на радіо» до «мені потрібна така аудиторія й експертиза».

— Big Data «Тавр медіа» також користується «Люкс»?

— Ні, це наш ексклюзивний інхаус-інструмент. Це можливість аналізувати динаміку аудиторії, якість креативу та дослідження бренду на основі нашої онлайн-аудиторії.

Радіодослідження

— Дослідження Kantar відновилися восени 2023 року. Як вони змінились у порівнянні з довоєнними?

— Вони сильно відрізнялися. Раніше дослідження ми проводили раз на квартал. Але в нинішніх умовах і при тих фінансових можливостях, які має ринок, ми змогли проводити дві хвилі на рік. Вийти на щоквартальні дослідження зможемо лише після перемоги. Дослідження охоплюють міста 50 тис.+. Так само зараз міряється телебачення. Метод дослідження не змінився.

— Як змінився рейтинг радіостанцій?

— У 2023 році «Байрактар» вийшов на четверту позицію серед радіостанцій Tavr Media й на шосту позицію в загальному рейтингу. Зберегли свої позиції «Хіт ФМ» і «Люкс». «Наше радіо» та «Радіо Релакс» сильно виросли, «П’ятниця» просіла, «Шансон» зник з десятки. Це перший рейтинг, який ми отримали під час війни.

Серед провідних радіостанцій за 2024 рік немає більшості ваших конкурентів.

— Є гравці, які зацікавлені в прозорих індустріальних дослідженнях і готові в них інвестувати, а є ті, хто з різних причин відмовився це робити. У 2024 році вийшли з досліджень радіостанції BRG та радіостанції Evolution. Тепер вони входять до сегмента Other.

— А Суспільне?

— Вони роблять свої окремі дослідження за грантом. Натомість індустріальні дослідження купує «Радіо NV» та багато регіональних радіостанцій із Дніпра, Одеси та Львова. Насправді я здивований тим, що локальні гравці можуть собі дозволити купити індустріальні дані, а частина великих — ні.

— Яка вартість досліджень? Або який відсоток від загальної вартості досліджень вкладає «Тавр»?

— Я не займаюся цим блоком.

— Хто фінансуватиме останні дослідження, на які зараз проводиться тендер?

— «Тавр», «Люкс», NV, локальні радіостанції та п’ять міжнародних рекламних агенцій «Радіокомітету» (Carat, OMD Optimum Media Publicis Groupe, Group M та Razom), які також зацікавлені в прозорості ринку.

— У тому рейтингу, який ви отримуєте, чи бачите, які місця займають радіостанції з категорії Other? Бо 36% ринку — це досить велика частка.

— Знаєте, зараз ніхто не дивиться на рейтинг. Цю сторінку ми вже перегорнули та пішли далі. Бо зараз усіх рекламодавців цікавить, скільки аудиторії вони можуть купити. Рекламодавець шукає для себе максимально ефективний мікс медіа, де він зможе за найменші гроші отримати найбільший результат. А гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво. Тому ми почали будувати свої кампанії не на основі рейтингів, а на основі ефективності вкладених грошей. І це змінило ставлення рекламодавців до радіо. Бо радіо у всьому світі дає найкращі показники. Але в нас було упередження до цього медіа, бо купували 2—3 провідні радіостанції за рейтингом і не дивилися на реальне охоплення рекламної кампанії.

Зараз рекламодавці запускають масштабні рекламні компанії, з наскрізним розміщенням на 12 радіостанціях — і таким чином щотижня отримують охоплення більш як 50% аудиторії від усього населення в Україні. Саме такий підхід дає результати. Передусім це було видно на прикладі фарми. Завдяки інформації від Proxima рекламодавці могли вимірювати ефективність продажу після запуску реклами на радіо (у деяких випадках це було зростання до 200%).

— Яка ситуація з тендером на радіодослідження? Чого очікує індустрія від нових вимірювань? Як вони зміняться?

— Зараз цей процес на фінальній стадії. Кардинальних змін не передбачається. Бо у нас немає претензій до досліджень. Вони якісні й усіх влаштовують. Періодичність залишиться та сама: два рази на рік, бо в нас поки не виходить це робити частіше. Дуже сподіваємося, що вдасться провести дві хвилі в цьому році. Серед змін плануємо додати онлайн-опитування. Таким чином 75% будуть становити телефонні інтерв’ю, а 25% — онлайн. Це міжнародний досвід. Онлайн-опитування покращують якість дослідження.

— А чому не 50 на 50?

— Члени «Радіокомітету» погодили саме такі відсотки. Але я особисто підтримував би формулу «50 на 50».

— Хто з дослідників брав участь у тендері?

— GFK, Kantar та Info Sapiens.

Радіо найкраще працює у міксі з іншими медіа

— А які б зміни у дослідженнях ви б хотіли впровадити після війни?

— Зробити чотири хвилі на рік. Бо якість дослідження зараз у нас і так дуже висока. Далі лише піплметрія, але зараз у ринку немає в цьому потреби. Більшість країн Європи використовують ту саму модель досліджень, що і в Україні. Всі ми заручники попереднього досвіду. Тому наразі проблема у нас не з дослідженням, а зі ставленням до радіо та побудовою ефективного планування. Дослідження потрібні лише для того, щоб рекламодавець будував ефективні рекламні компанії. Але досі ринок не зрозумів, що радіо — №1 офлайн-медіа за охопленням. Така сама ситуація і в інших країнах, наприклад у 2023-му році охоплення радіо перевершило охоплення лінійного телебачення. В Україні радіо будує тижневе охоплення близько 70% від усього населення. За інформацією EGTA, середнє тижневе охоплення радіо в Європі становить 85%.

Коли я став комерційним директором «Tavr Media», то намагався змінити це сприйняття. Були розмови, що радіо дає охоплення 40%. І мені вартувало зусиль переконувати рекламодавців, що реальне радійне охоплення — 70%. Коли ми почали доносити це до рекламодавців, тоді змінилася політика планування. Ніхто ж не купує три білборди або один телеканал і чекає на результат. Лише ефективні РК конвертуються в результат. Саме тому слоган «Tavr Media» — «Заточені на результат».

— Як ви вимірюєте ефективність?

— Є ефективність рекламних компаній, що вимірюється в продажах або зростанні знання бренду (вимірюємо за допомогою технології Radio Brand Lift). Є ефективність комунікації бренду, тобто якість креативу (вимірюємо за допомогою A/B-тестування креативу за технологією Radio Recall Test). А також ефективність медіаплану в певному медіа. Ефективність медіаплану на радіо ми визначаємо за допомогою медіапланера SuperNova від Kantar. Ми вказуємо аудиторію, дивимося динаміку споживання, в які проміжки часу такої аудиторії найбільше — і на основі цього розставляємо виходи. Далі, виходячи з задач замовника, робимо оптимізацію бюджету.

У нас є три пакети — «Агресивний», «Активний» та «Підтримувальний». Ми продаємо саме аудиторію, не радіостанції чи їхні рейтинги. Для рекламодавців ми розробили зручний єдиний медіаплан, який одразу прораховує розміщення на широкому спліті з 12 радіостанцій. Саме при такому плануванні медійні показники закривають всі потреби рекламодавців. Далі ми переводимо показники у формат, щоб порівняти з іншими медіа (пункт рейтингу, GRP, CPM). Таким чином ми наші ціни будуємо, виходячи з загальної цінової політики всього ринку. Найбільш затребуваний наш пакет — «Активний», який передбачає баланс ефективності рекламних інвестицій.

Що стосується медіаміксів, для більш молодої аудиторії ми пропонуємо радіо+диджитал, для старшої — радіо+ТБ, а для автомобілістів — радіо+зовнішня реклама. Загалом ми пропонуємо нашим клієнтам купувати саме медіамікси, бо вони дають найкращий результат. І це підтверджують міжнародні дослідження Millward Brown — The Awareness Multiplier All cited by the Radio Advertising Bureau, UK.

— Виходить, ви не відтягуєте рекламодавців у інших медіа, а зосереджені саме на популяризації міксів?

— У нас немає такої задачі. В кожній презентації ми аргументуємо медіамікси та наводимо успішні приклади. А далі рекламодавці експериментують.

— Наприклад фарма, після того як вона активно пішла на радіо, не зменшила свої бюджети на ТБ?

— Ні, не зменшила. Коли продажі ростуть, рекламодавці збільшують рекламні інвестиції в медіа, які дають цей приріст. А після того як фарма постраждала через зміни в законодавстві, то вона скоротила свою активність на всі медіа.

Бетинг

— У вашій презентації за 2024 рік спонсорство казино й бетинг становили 39%. Наскільки суттєвого удару радіоринку і зокрема вашій медіагрупі завдала заборона реклами бетингу?

— Було б краще, щоб легальний бізнес мав можливість про себе говорити в медіа. Проте для нас це не є критичною втратою. Бо без неї ми існуємо вже рік. Ми працюємо, залучаємо нових клієнтів і таким чином перекриваємо ці втрати.

— Зараз Нацрада застерігає: рекламу азартних ігор не можна поширювати, поки співрегулювання не розробить правила. Які перспективи появи таких правил?

— Поки ми чекаємо на відповідні рішення — фокусуємося на тих категоріях, які дозволені. Зараз у нас в пріоритеті товари FMCG, Food, Non-food і фарма.

ШІ та креатив

— Половина успіху рекламної кампанії — це якісний креатив. Якщо креатив неефективний, то інвестиції не повертаються. Тому на початку повномасштабної війни ми запустили для ринку можливість тестування роликів за допомогою A/B-тестів на великих вибірках до 4 000 слухачів. Цей інструмент називається Radio Recall Test. Тут знов у пригоді стали Big Data сайтів радіостанцій Tavr Media. Ми створюємо кілька роликів і на основі наших досліджень простежуємо реакцію слухачів. Після цього рекомендуємо або не рекомендуємо клієнтам запускатися на радіо (були випадки, коли за результатом тесту ми не рекомендували). Якщо дослідження були позитивні, тоді ми обирали той креатив, який найдужче відгукувався аудиторії. Цей інструмент збільшив довіру наших клієнтів.

— Скільки роликів ви робите для клієнтів?

— Ми робимо три ролики. При цьому ми пропонуємо клієнтам двофакторну перевірку креативу. Спочатку ми визначаємо кращий текст. А потім кращий аудіоролик. У нас є чудовий приклад, коли у KitKat після запуску кампанії частка ринку виросла удвічі.

— Користувачі вашої платформи охоче відповідають на питання?

— Зараз ми запустили кастомні опитування й опитування Radio Bran Lift. І під час таких опитувань я навіть не очікував такої активності. Думав, що конверсія буде 10%, а вийшло 90%. Зараз цей відсоток трохи нижчий, але й ми зменшили кількість таких опитувань. Наприклад, у нас був випадок з електричними зубними щітками. Завдяки нашому опитуванню на платформі ми зрозуміли, що їх купують не за рекомендацією стоматолога, а на подарунок. Тому ми зробили відповідний ролик. Рекламодавець зробив мікс радіо+ТБ, був вражений результатами і запустив у нас дві нові кампанії щодо жіночого догляду. Такі опитування дають можливість нам зрозуміти, на чому будувати наш креатив. Також при розробці роликів ми використовуємо штучний інтелект.

— А що у вас робить ШІ?

— Ми його впроваджуємо вже тривалий період. Проаналізували п’ять базових платформ і обрали для себе ChatGPT. Спершу працювали з ним щодо текстів. Але довго не могли знайти технологію створення текстів певного хронометражу (12—30 сек). Тоді ми зрозуміли, що ШІ дає цікаві фрази, які ми можемо використовувати у різних комбінаціях. Наприклад, для бренду ноутбуків ми готували рекламний ролик про геймерські ноутбуки. У нас у команді не було геймерів. Але ШІ видав кілька цікавих фраз. Далі ми влаштовували батли між копірайтерами та ШІ. Тоді ми з’ясували, що ШІ наразі не може робити такі емоційні ролики, як наші креативники. Але ми все одно використовуємо ШІ, щоб наші копірайтери тримали планку якості. Посередні ролики ШІ робить легко. А треба робити якісніший продукт, працювати з емоціями тощо.

Також ШІ зараз нам допомагає з голосами. Наш ведучий ранкового шоу «Камтугеза» Сергій Зенін воює. А раніше він у нас озвучував половину реклами. І я подумав, що добре було б синтезувати його голос за допомогою ШІ для озвучки роликів, а кошти за це він і надалі б отримував. Для цього ми використали платформу ElevenLab і дійшли до такого рівня, що неможливо відрізнити продукт ШІ від оригінального озвучення. Це дуже круто.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Верховна Рада
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Первое заявление Свириденко в должности премьер-министра Украины
Comments UA
2025-07-17T11:36:47Z
Публичная пощечина Макрону и другие выходки: СМИ выяснили, что взбесило первую леди Франции
Telegraf
2025-07-17T14:51:07Z
В кортеже Путина заметили скорую: пошли нехорошие слухи. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-16T18:57:01Z
Трамп может "поставить на колени" Путина и закончить войну: заявление Зеленского
Comments UA
2025-07-17T15:51:59Z
ЕС снял санкции с японских танкеров, перевозивших российский СПГ
Корреспондент
2025-07-22T11:27:47Z
YouTube удалил почти 11 тысяч каналов из-за пропаганды из России и Китая
Корреспондент
2025-07-22T11:18:04Z
Украина получила неожиданного союзника в Белом доме: на Западе озвучили детали
Comments UA
2025-07-15T13:04:10Z
В Кремле заявили о готовности Путина закончить войну в Украине: какое условие
Comments UA
2025-07-20T09:36:41Z
"Осыпает всех кучею лжи": Трамп удивил резким заявлением о Путине
TSN
2025-07-08T17:12:24Z
Покровское направление снова под массированными штурмами россиян
Новости Украины
2025-07-17T14:39:03Z
Двух подростков-партизан посмертно наградили
Корреспондент
2025-07-19T14:21:35Z
Гороскоп на 17 июля для всех знаков Зодиака: у кого будут проблемы с финансами
Comments UA
2025-07-16T17:51:09Z
В ВСУ заявили о восстановлении позиций в Запорожье
Корреспондент
2025-07-19T17:09:12Z
Вырубка леса в Карпатах привела к ущербу на 56 млн грн
Корреспондент
2025-07-22T11:12:06Z
Заход россиян в Покровск: какая ситуация в городе
Корреспондент
2025-07-22T09:39:45Z
Россияне убили пятерых жителей Константиновки
Корреспондент
2025-07-19T06:33:37Z
В Киеве заметили людей со свастикой на одежде и флагах: что известно
Comments UA
2025-07-08T19:36:04Z
В сердце Украины заметили пушистых "гостей": они способны нападать на людей
Telegraf
2025-07-15T22:31:21Z
Родился в Донецке, но стал путинистом: умер известный режиссер, снявший фильм "Мастер и Маргарита"
Telegraf
2025-07-17T10:18:58Z
Лорак в том числе: из азербайджанского фестиваля выгнали российских артистов
GlavRed
2025-07-17T10:21:54Z
Гитаристка The Rasmus высказалась о визите в Украину
Корреспондент
2025-07-22T06:54:39Z
Нельзя: Тодоренко снова не смотрела за детьми и нарвалась на жесткий отказ в РФ
GlavRed
2025-07-17T14:27:51Z
Умерла актриса театра Франко Анастасия Добрынина
Корреспондент
2025-07-22T07:09:10Z
Coldplay начали предупреждать фанатов о камерах на концерте
Корреспондент
2025-07-22T07:03:46Z
Тимур Мирошниченко сменил имя приемному сыну: жена ведущего объяснила почему
TSN
2025-07-08T16:24:03Z
Хайди Клум очаровала редким кадром со взрослыми сыновьями
Апостроф
2025-07-10T08:15:43Z
Известного украинского певца нагло ограбили в Италии: "Разбили стекло и украли все"
TSN
2025-07-13T16:45:12Z
Врач назвала среднюю продолжительность жизни мужчин в Украине: статистика впечатляет
TSN
2025-07-14T22:15:17Z
Как заставить помидоры покраснеть: действенные способы
Gazeta UA
2025-07-21T15:33:32Z
Как вода с медом с утра повлияет на здоровье: вы удивитесь
TSN
2025-07-20T09:09:20Z
Как вывести жирное пятно - простые и действенные способы
Gazeta UA
2025-07-13T20:22:13Z
Противораковые препараты остановили симптомы деменции - исследование
Корреспондент
2025-07-21T19:45:57Z
Какой напиток лучше пить утром: диетологи назвали два популярных напитка, которые вредят желудку, если их употреблять натощак
TSN
2025-07-21T15:33:45Z
Пенсионер заразился бубонной чумой от своего кота: как это случилось
TSN
2025-07-21T15:18:44Z
Как правильно просыпаться, чтобы не терять возможности в жизни: секреты богачей
TSN
2025-07-21T15:06:32Z
Бессонница исчезнет навсегда: стало известно об уникальном напитке для идеального сна
Comments UA
2025-07-21T14:45:00Z
Что в сексе больше нравится мужчинам: честно, без мифов и стереотипов
Comments UA
2025-07-17T20:39:30Z
Нереальная вкуснота за 15 минут: приготовьте персиковые слойки с медом и мороженым
Telegraf
2025-07-12T09:15:40Z
С хрустящей корочкой и мягкая внутри: хитрость кулинаров, которая поможет идеально пожарить картошку
Gazeta UA
2025-07-20T09:30:22Z
Гороскоп для всех знаков зодиака на 10 июля 2025 года
Корреспондент
2025-07-09T08:09:52Z
Гороскоп для всех знаков зодиака на 23 июля 2025 года
Корреспондент
2025-07-22T07:54:23Z
Шампанское» из чернобровцев: не только интересно, но и очень вкусно
TSN
2025-07-21T15:33:14Z
Гороскоп на 21 июля 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиак9
UAToday
2025-07-21T15:30:14Z
Быстрая стирка: что можно постирать за 15-20 минут, а что категорически запрещено класть в барабан
TSN
2025-07-21T15:06:28Z
"С ноткой любви": Клопотенко показал, как приготовить нетрадиционный квас
Апостроф
2025-07-21T15:06:11Z
Это единственный мост в Украине, который поворачивается: где он находится и как называется
Telegraf
2025-07-16T19:07:22Z
Индексация будет одинаковой для всех, независимо от профессии, - Екатерина Котенкова
Знай
2025-07-17T02:18:54Z
Украинских школьников за границей ждет дискриминация: учителя протестуют против новых правил МОН
Знай
2025-07-20T09:21:24Z
Польша требует от МОН переписать учебники истории Украины: что произошло
Фокус
2025-07-17T14:30:53Z
Опубликован рейтинг лучших вузов сферы искусств Украины
Корреспондент
2025-07-22T10:36:13Z
РФ потратит $1,1 трлн на перевооружение - Буданов
Корреспондент
2025-07-22T10:00:16Z
В Черкассах тренер проиграла в казино 1,35 млн грн, собранных на поездку детей в Грузию
Фокус
2025-07-17T20:57:44Z
За чем нельзя наблюдать 17 июля и что нужно отдать сегодня: приметы и запреты на Марины
Знай
2025-07-17T02:03:23Z
В жизнь ворвутся проблемы и потеряете счастье: что нельзя делать 17 июля, приметы
GlavRed
2025-07-16T14:28:42Z
Лукашенко распорядился штрафовать магазины за отсутствие картофеля
Корреспондент
2025-07-19T00:24:57Z
Блокируют за "нетипичную активность": клиентам Ощадбанка массово замораживают карты
Знай
2025-07-16T12:37:23Z
Таможенные реестры: в Украине утвердили новые правила
Хвиля
2025-07-17T10:36:51Z
"Успешно релоцировано в Германию": появились кадры взлета самолета, который заметили над Киевом
Фокус
2025-07-16T23:21:01Z
В 2025 году украинцы платят налог с подарков стоимостью более 2000
VGorode
2025-07-22T10:48:22Z
В суд передали дело о незаконной добыче угля на Донбассе
Корреспондент
2025-07-22T10:30:53Z
Из-за новых налогов для добытчиков без работы могут остаться десятки тысяч человек – глава Федерации
Апостроф
2025-07-16T15:57:45Z
Украина с начала года получила 527 млн грн от аренды земель
Корреспондент
2025-07-17T14:18:49Z
Доплаты к пенсии: на какую сумму могут рассчитывать пенсионеры в 70 лет
Знай
2025-07-16T18:07:28Z
Надя Дорофеева показала фото с Усиком после блестящего боя и поделилась впечатлениями от встречи
TSN
2025-07-20T09:09:19Z
Погиб легендарный экстремал. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-17T22:51:29Z
Полюбил вас всех как родных: Лукас Васкес растрогал на церемонии прощания
Корреспондент
2025-07-17T14:30:50Z
Усик сделал символический жест перед реваншем с Дюбуа
Telegraf
2025-07-17T13:27:42Z
Беллью раскритиковал тактику Дюбуа в поединке с Усиком
Корреспондент
2025-07-22T11:36:08Z
Это уже не о боксе: Менеджер Усика - о бое с блогером
Корреспондент
2025-07-22T11:12:00Z
На этапе Бриллиантовой лиги в Лондоне украинка Левченко не выступит
Корреспондент
2025-07-18T19:54:57Z
Ключевой игрок Барселоны получит новый контракт: клуб обновляет сделку
Корреспондент
2025-07-22T10:21:15Z
Фьюри определил главного соперника для Усика
Корреспондент
2025-07-22T10:06:45Z
Даже не убегал: новые подробности двойного расстрела на черниговском полигоне
TSN
2025-07-17T15:36:58Z
В Украине продолжают исчезать дети: что произошло на Житомирщине
Comments UA
2025-07-16T19:21:42Z
Пограничники задержали 10 мужчин, которые платили криптовалютой за побег в Молдову
Новости Украины
2025-07-17T13:09:34Z
В Северном море нашли британский корабль, затонувший в Первую мировую
Корреспондент
2025-07-22T03:39:45Z
В Киевской области старушка-пилот мопеда сбила мотоциклиста
Корреспондент
2025-07-22T11:03:33Z
Смерть на водоемах Украины: каждая 11 жертва - ребенок
Корреспондент
2025-07-22T09:27:41Z
Российский FPV-дрон атаковал автомобиль главного раввина Херсона
ZN UA
2025-07-17T22:39:39Z
Автобус с детьми слетел в кювет и перевернулся во Львовской области: что с пострадавшими
Telegraf
2025-07-09T20:18:18Z
Под Москвой прогремели взрывы - аэропорты РФ остановили рейсы
Gazeta UA
2025-07-17T04:39:15Z
Звук умирающего в Альпах ледника может заставить плакать кого угодно
Фокус
2025-07-09T12:09:04Z
Илон Маск оскандалился из-за размышлений своего чат-бота
Апостроф
2025-07-09T07:52:36Z
Землю снова атаковала магнитная буря красного уровня: сколько будет длиться шторм
Апостроф
2025-07-17T15:51:55Z
Новый рекорд производительности солнечных панелей Японии вызывал странный эффект: что случилось
Фокус
2025-07-17T15:51:42Z
Учёные вырастили водоросли в условиях Марса
Корреспондент
2025-07-22T06:33:29Z
Японские компании объединились для создания спасательного робота
Корреспондент
2025-07-21T18:42:40Z
Секретные коды ChatGPT: как легко управлять ИИ, чтобы добиваться успеха
Фокус
2025-07-08T16:21:46Z
Samsung представила бюджетный Galaxy F36
Корреспондент
2025-07-21T17:00:00Z
Умный туалет: о качестве вашего кала можно будет узнать в смартфоне
TSN
2025-07-21T15:18:11Z
Китайская BYD подтвердила запуск конкурента Bentley и Ferrari в Европе
Корреспондент
2025-07-21T18:30:40Z
На таком катался Американский жиголо. В Украине заметили изысканный ретро-спорткар
Telegraf
2025-07-21T14:18:57Z
Важно знать всем водителям: за какие нарушения с номерными знаками могут оштрафовать
Comments UA
2025-07-21T14:06:49Z
Бешеный спрос: подержанные электрокроссоверы Xiaomi стали дороже новых
Фокус
2025-07-21T10:57:50Z
В Украину завозят больше легковых автомобилей: какие авто выбирают украинцы
Comments UA
2025-07-21T10:27:04Z
Назвали бестселлеры новых легковушек на рынке - рейтинг
Gazeta UA
2025-07-21T10:03:36Z
Настоящий эксклюзив: в Украину привезли очень редкий спорткар Porsche на 500 сил
Фокус
2025-07-21T10:00:48Z
Двухколесный суперкар: создан уникальный мотоцикл Ferrari
Фокус
2025-07-20T07:27:34Z
Электрокары стали самыми популярными подержанными импортными авто в Украине
Корреспондент
2025-07-18T19:15:44Z