MY.UAНовини
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули

Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули

Як «Тавр» адаптувався до війни, почав продавати рекламу на потрібну рекламодавцям аудиторію, міксує інструменти, використовує ШІ, а також чекає на нового вимірювача аудиторії.

Повномасштабна війна, падіння рекламного ринку, зупинка індустріальних досліджень стали викликом для радіо. Однак цей тип медіа показав, що може виживати у найскладніші часи (це і пандемія, і війна). У 2024 році ринок радіореклами в Україні вперше подолав позначку в 1 мільярд гривень, продемонструвавши зростання на 20% порівняно з 2023 роком. І надалі прогнозується зростання до 1,21 млрд грн, тобто ще на 16%. Зараз об’єднання медіахолдингів «Радіокомітет» завершує тендер на нового підрядника радіодосліджень.

«Детектор медіа» вирішив зробити низку матеріалів про продаж реклами найбільших радіохолдингів. Розповідаємо про досвід «Тавр медіа». Комерційний директор радіогрупи Володимир Педорич розказав про те, як «Тавр» адаптувався до умов війни, запустив програми лояльності для рекламодавців і змінив вектор із продажу реклами на найпопулярніших радіостанціях до продажу потрібної рекламодавцям аудиторії. А також поговорили про очікування від тендеру на нового дослідника та про використання штучного інтелекту.

Продаж реклами на радіо під час війни

— Володимире, у 2022 році на паузу стали телевізійні дослідження, їх змогли відновити через пів року та в іншому форматі. Якою була ситуація з радійними дослідженнями у 2022-му й у подальші три з половиною роки повномасштабної війни? Як продавали рекламу в цей час?

— Після початку повномасштабної війни ми одразу запустили радіо «Байрактар», інші станції перший місяць транслювали марафон. Але надалі держава спрямувала фінансування на виробництво марафону для телебачення. Тому ми вийшли з нього і з квітня 2022 року стали шукати рекламодавців. Бо це наше основне джерело доходу.

Передусім ми дослідили ситуацію з аудиторією. У нас уже був подібний досвід у час ковіду. І ми це робили на основі платформи play.tavr.media, наші радіостанції слухають в інтернеті. Згідно з індустріальними дослідженнями Kantar щомісяця близько 10 мільйонів слухають радіостанції «Tavr Media». При цьому 1 мільйон 300 тисяч українців слухає радіо онлайн на нашій платформі play.tavr.media, це кожен десятий радіослухач. За допомогою Google Analytics ми можемо дуже репрезентативно екстраполювати динаміку онлайн-споживання наших радіостанцій на офлайн-аудиторію, враховуючи велику вибірку, що складає більш як 1 мільйон слухачів щомісяця. Все це фактично і є наша Big Data, яка показує аудиторію та її динаміку. На основі цих даних у часи ковіду я проінформував клієнтів, що падінь слухання радіо не відбулось і навіть був приріст. І згодом офлайн-дослідження Kantar це підтвердили.

Цей досвід я вирішив використати і під час війни. У травні 2022 року наша статистика показала просідання аудиторії на 20% у порівнянні з січнем того ж року. Далі ми порівнювали місяці з попереднім роком і побачили динаміку зростання, але 10% становили міграційні втрати (аудиторія, яка виїхала за кордон).

Восени 2023 року відновились індустріальні дослідження, які підтвердили наші дані.

Наприкінці 2022 року ви казали, що на радіо серед усіх офлайн-медіа — найбільше комерційних рекламодавців. Завдяки чому?

— Радіо у часи кризових ситуацій збільшує свою аудиторію, бо з цього медіа дуже зручно отримувати інформацію. Люди їдуть, переміщуються, тому зростає перегляд диджиталу та слухання радіо. Коли ми вийшли з марафону, то я став шукати можливості взаємодії з рекламодавцями.

Ми розуміли, що бізнес переживає найскладніші часи сучасної України, тому наш обов’язок був підтримати його. Насамперед ми хотіли, щоб наша аудиторія дізналася про бізнеси, які активно підтримують український супротив. Для цього запустили проєкт «Працюємо для Перемоги». В якому безплатно розповідали про будь-який бізнес, який допомагає країні у цей скрутний час. Розповідали про реальну допомогу!

Далі постало питання про тон комунікації зі споживачем, і якщо у квітні-травні 2022 року краще сприймалася комунікація про соціальну підтримку, то вже з червня ми зрозуміли, що є запит на комерційні меседжі. Radio Recall Test давав відповідь на це питання.

У перший рік війни інструмент Radio Recall Test ми зробили безплатним для наших рекламодавців. Спочатку давали відповідь, чи ефективна ця комунікація, а потім приймали рішення про старт РК.

Так довіра до радіо зростала і кількість рекламодавців збільшувалася.

— Телебачення у перший час після наступу продавало рекламу за спотами. А як ви робили продажі?

— Ми завжди продаємо за спотами, але ми ці показники приводимо до такого ж формату, як і телевізійна та диджитал-аналітика (охоплення цільової аудиторії, GRP, TRP, CPM та інші). Під час війни ми брали довоєнну аналітику, але підкріплювали її аналітикою Big Data Tavr Media про динаміку слухання у диджиталі. Таким чином узгоджували показники з міграційними втратами.

Також ми запустили ще один елемент підтримки вітчизняного бізнесу під час повномасштабної війни — антивоєнну бонусну програму. Ця програма лояльності діє й зараз, ми надаємо 40% бонусних виходів, які рекламодавець одразу отримує при розміщенні рекламної кампанії на наших радіостанціях. Таким чином рекламодавці отримали значно нижчу вартість контакту зі своїм споживачем, ніж у довоєнний період.

— Чи надалі ви продаєте рекламу у тій конфігурації, яка була до війни («Мегаальянс» — «Тавр»+«Люкс»)?

— Великий бізнес оперує показниками, необхідними для ефективної рекламної кампанії, це й охоплення, й вартість контакту, при цьому вони використовують індустріальні дослідження. Також для радіо важливо надати високі показники ефективності медіаплану в порівнянні з іншими медіа й забезпечити прозору ціну, знову ж таки адекватну до інших медіа. Деякі клієнти можуть за допомогою таємних покупців або незалежних аудиторів перевірити, наскільки релевантною є ціна послуг, які вони придбали. І ми це забезпечили — саме ефективність і прозорість. А раніше з цим у радіоринку були проблеми. Коли ми зрозуміли, що потрібна єдина прозора ціна, яка узгоджується з рейтингами радіостанцій, то єдиний, хто підтримав цю позицію, був «Люкс». Інші продавали по-різному і продовжують це робити.

На вашу думку, інші гравці не прагнули прозорості чи їхні рейтинги були менші за очікування?

— Кожен формує свою стратегію продажу. Ми зосередилися на тому, щоб підняти цінність реклами на радіо завдяки високій експертизі, успішним прикладам і нашим диджитальним інструментам. Завдяки чому розмови з клієнтами змістилися від «чи варто мені рекламуватися на радіо» до «мені потрібна така аудиторія й експертиза».

— Big Data «Тавр медіа» також користується «Люкс»?

— Ні, це наш ексклюзивний інхаус-інструмент. Це можливість аналізувати динаміку аудиторії, якість креативу та дослідження бренду на основі нашої онлайн-аудиторії.

Радіодослідження

— Дослідження Kantar відновилися восени 2023 року. Як вони змінились у порівнянні з довоєнними?

— Вони сильно відрізнялися. Раніше дослідження ми проводили раз на квартал. Але в нинішніх умовах і при тих фінансових можливостях, які має ринок, ми змогли проводити дві хвилі на рік. Вийти на щоквартальні дослідження зможемо лише після перемоги. Дослідження охоплюють міста 50 тис.+. Так само зараз міряється телебачення. Метод дослідження не змінився.

— Як змінився рейтинг радіостанцій?

— У 2023 році «Байрактар» вийшов на четверту позицію серед радіостанцій Tavr Media й на шосту позицію в загальному рейтингу. Зберегли свої позиції «Хіт ФМ» і «Люкс». «Наше радіо» та «Радіо Релакс» сильно виросли, «П’ятниця» просіла, «Шансон» зник з десятки. Це перший рейтинг, який ми отримали під час війни.

Серед провідних радіостанцій за 2024 рік немає більшості ваших конкурентів.

— Є гравці, які зацікавлені в прозорих індустріальних дослідженнях і готові в них інвестувати, а є ті, хто з різних причин відмовився це робити. У 2024 році вийшли з досліджень радіостанції BRG та радіостанції Evolution. Тепер вони входять до сегмента Other.

— А Суспільне?

— Вони роблять свої окремі дослідження за грантом. Натомість індустріальні дослідження купує «Радіо NV» та багато регіональних радіостанцій із Дніпра, Одеси та Львова. Насправді я здивований тим, що локальні гравці можуть собі дозволити купити індустріальні дані, а частина великих — ні.

— Яка вартість досліджень? Або який відсоток від загальної вартості досліджень вкладає «Тавр»?

— Я не займаюся цим блоком.

— Хто фінансуватиме останні дослідження, на які зараз проводиться тендер?

— «Тавр», «Люкс», NV, локальні радіостанції та п’ять міжнародних рекламних агенцій «Радіокомітету» (Carat, OMD Optimum Media Publicis Groupe, Group M та Razom), які також зацікавлені в прозорості ринку.

— У тому рейтингу, який ви отримуєте, чи бачите, які місця займають радіостанції з категорії Other? Бо 36% ринку — це досить велика частка.

— Знаєте, зараз ніхто не дивиться на рейтинг. Цю сторінку ми вже перегорнули та пішли далі. Бо зараз усіх рекламодавців цікавить, скільки аудиторії вони можуть купити. Рекламодавець шукає для себе максимально ефективний мікс медіа, де він зможе за найменші гроші отримати найбільший результат. А гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво. Тому ми почали будувати свої кампанії не на основі рейтингів, а на основі ефективності вкладених грошей. І це змінило ставлення рекламодавців до радіо. Бо радіо у всьому світі дає найкращі показники. Але в нас було упередження до цього медіа, бо купували 2—3 провідні радіостанції за рейтингом і не дивилися на реальне охоплення рекламної кампанії.

Зараз рекламодавці запускають масштабні рекламні компанії, з наскрізним розміщенням на 12 радіостанціях — і таким чином щотижня отримують охоплення більш як 50% аудиторії від усього населення в Україні. Саме такий підхід дає результати. Передусім це було видно на прикладі фарми. Завдяки інформації від Proxima рекламодавці могли вимірювати ефективність продажу після запуску реклами на радіо (у деяких випадках це було зростання до 200%).

— Яка ситуація з тендером на радіодослідження? Чого очікує індустрія від нових вимірювань? Як вони зміняться?

— Зараз цей процес на фінальній стадії. Кардинальних змін не передбачається. Бо у нас немає претензій до досліджень. Вони якісні й усіх влаштовують. Періодичність залишиться та сама: два рази на рік, бо в нас поки не виходить це робити частіше. Дуже сподіваємося, що вдасться провести дві хвилі в цьому році. Серед змін плануємо додати онлайн-опитування. Таким чином 75% будуть становити телефонні інтерв’ю, а 25% — онлайн. Це міжнародний досвід. Онлайн-опитування покращують якість дослідження.

— А чому не 50 на 50?

— Члени «Радіокомітету» погодили саме такі відсотки. Але я особисто підтримував би формулу «50 на 50».

— Хто з дослідників брав участь у тендері?

— GFK, Kantar та Info Sapiens.

Радіо найкраще працює у міксі з іншими медіа

— А які б зміни у дослідженнях ви б хотіли впровадити після війни?

— Зробити чотири хвилі на рік. Бо якість дослідження зараз у нас і так дуже висока. Далі лише піплметрія, але зараз у ринку немає в цьому потреби. Більшість країн Європи використовують ту саму модель досліджень, що і в Україні. Всі ми заручники попереднього досвіду. Тому наразі проблема у нас не з дослідженням, а зі ставленням до радіо та побудовою ефективного планування. Дослідження потрібні лише для того, щоб рекламодавець будував ефективні рекламні компанії. Але досі ринок не зрозумів, що радіо — №1 офлайн-медіа за охопленням. Така сама ситуація і в інших країнах, наприклад у 2023-му році охоплення радіо перевершило охоплення лінійного телебачення. В Україні радіо будує тижневе охоплення близько 70% від усього населення. За інформацією EGTA, середнє тижневе охоплення радіо в Європі становить 85%.

Коли я став комерційним директором «Tavr Media», то намагався змінити це сприйняття. Були розмови, що радіо дає охоплення 40%. І мені вартувало зусиль переконувати рекламодавців, що реальне радійне охоплення — 70%. Коли ми почали доносити це до рекламодавців, тоді змінилася політика планування. Ніхто ж не купує три білборди або один телеканал і чекає на результат. Лише ефективні РК конвертуються в результат. Саме тому слоган «Tavr Media» — «Заточені на результат».

— Як ви вимірюєте ефективність?

— Є ефективність рекламних компаній, що вимірюється в продажах або зростанні знання бренду (вимірюємо за допомогою технології Radio Brand Lift). Є ефективність комунікації бренду, тобто якість креативу (вимірюємо за допомогою A/B-тестування креативу за технологією Radio Recall Test). А також ефективність медіаплану в певному медіа. Ефективність медіаплану на радіо ми визначаємо за допомогою медіапланера SuperNova від Kantar. Ми вказуємо аудиторію, дивимося динаміку споживання, в які проміжки часу такої аудиторії найбільше — і на основі цього розставляємо виходи. Далі, виходячи з задач замовника, робимо оптимізацію бюджету.

У нас є три пакети — «Агресивний», «Активний» та «Підтримувальний». Ми продаємо саме аудиторію, не радіостанції чи їхні рейтинги. Для рекламодавців ми розробили зручний єдиний медіаплан, який одразу прораховує розміщення на широкому спліті з 12 радіостанцій. Саме при такому плануванні медійні показники закривають всі потреби рекламодавців. Далі ми переводимо показники у формат, щоб порівняти з іншими медіа (пункт рейтингу, GRP, CPM). Таким чином ми наші ціни будуємо, виходячи з загальної цінової політики всього ринку. Найбільш затребуваний наш пакет — «Активний», який передбачає баланс ефективності рекламних інвестицій.

Що стосується медіаміксів, для більш молодої аудиторії ми пропонуємо радіо+диджитал, для старшої — радіо+ТБ, а для автомобілістів — радіо+зовнішня реклама. Загалом ми пропонуємо нашим клієнтам купувати саме медіамікси, бо вони дають найкращий результат. І це підтверджують міжнародні дослідження Millward Brown — The Awareness Multiplier All cited by the Radio Advertising Bureau, UK.

— Виходить, ви не відтягуєте рекламодавців у інших медіа, а зосереджені саме на популяризації міксів?

— У нас немає такої задачі. В кожній презентації ми аргументуємо медіамікси та наводимо успішні приклади. А далі рекламодавці експериментують.

— Наприклад фарма, після того як вона активно пішла на радіо, не зменшила свої бюджети на ТБ?

— Ні, не зменшила. Коли продажі ростуть, рекламодавці збільшують рекламні інвестиції в медіа, які дають цей приріст. А після того як фарма постраждала через зміни в законодавстві, то вона скоротила свою активність на всі медіа.

Бетинг

— У вашій презентації за 2024 рік спонсорство казино й бетинг становили 39%. Наскільки суттєвого удару радіоринку і зокрема вашій медіагрупі завдала заборона реклами бетингу?

— Було б краще, щоб легальний бізнес мав можливість про себе говорити в медіа. Проте для нас це не є критичною втратою. Бо без неї ми існуємо вже рік. Ми працюємо, залучаємо нових клієнтів і таким чином перекриваємо ці втрати.

— Зараз Нацрада застерігає: рекламу азартних ігор не можна поширювати, поки співрегулювання не розробить правила. Які перспективи появи таких правил?

— Поки ми чекаємо на відповідні рішення — фокусуємося на тих категоріях, які дозволені. Зараз у нас в пріоритеті товари FMCG, Food, Non-food і фарма.

ШІ та креатив

— Половина успіху рекламної кампанії — це якісний креатив. Якщо креатив неефективний, то інвестиції не повертаються. Тому на початку повномасштабної війни ми запустили для ринку можливість тестування роликів за допомогою A/B-тестів на великих вибірках до 4 000 слухачів. Цей інструмент називається Radio Recall Test. Тут знов у пригоді стали Big Data сайтів радіостанцій Tavr Media. Ми створюємо кілька роликів і на основі наших досліджень простежуємо реакцію слухачів. Після цього рекомендуємо або не рекомендуємо клієнтам запускатися на радіо (були випадки, коли за результатом тесту ми не рекомендували). Якщо дослідження були позитивні, тоді ми обирали той креатив, який найдужче відгукувався аудиторії. Цей інструмент збільшив довіру наших клієнтів.

— Скільки роликів ви робите для клієнтів?

— Ми робимо три ролики. При цьому ми пропонуємо клієнтам двофакторну перевірку креативу. Спочатку ми визначаємо кращий текст. А потім кращий аудіоролик. У нас є чудовий приклад, коли у KitKat після запуску кампанії частка ринку виросла удвічі.

— Користувачі вашої платформи охоче відповідають на питання?

— Зараз ми запустили кастомні опитування й опитування Radio Bran Lift. І під час таких опитувань я навіть не очікував такої активності. Думав, що конверсія буде 10%, а вийшло 90%. Зараз цей відсоток трохи нижчий, але й ми зменшили кількість таких опитувань. Наприклад, у нас був випадок з електричними зубними щітками. Завдяки нашому опитуванню на платформі ми зрозуміли, що їх купують не за рекомендацією стоматолога, а на подарунок. Тому ми зробили відповідний ролик. Рекламодавець зробив мікс радіо+ТБ, був вражений результатами і запустив у нас дві нові кампанії щодо жіночого догляду. Такі опитування дають можливість нам зрозуміти, на чому будувати наш креатив. Також при розробці роликів ми використовуємо штучний інтелект.

— А що у вас робить ШІ?

— Ми його впроваджуємо вже тривалий період. Проаналізували п’ять базових платформ і обрали для себе ChatGPT. Спершу працювали з ним щодо текстів. Але довго не могли знайти технологію створення текстів певного хронометражу (12—30 сек). Тоді ми зрозуміли, що ШІ дає цікаві фрази, які ми можемо використовувати у різних комбінаціях. Наприклад, для бренду ноутбуків ми готували рекламний ролик про геймерські ноутбуки. У нас у команді не було геймерів. Але ШІ видав кілька цікавих фраз. Далі ми влаштовували батли між копірайтерами та ШІ. Тоді ми з’ясували, що ШІ наразі не може робити такі емоційні ролики, як наші креативники. Але ми все одно використовуємо ШІ, щоб наші копірайтери тримали планку якості. Посередні ролики ШІ робить легко. А треба робити якісніший продукт, працювати з емоціями тощо.

Також ШІ зараз нам допомагає з голосами. Наш ведучий ранкового шоу «Камтугеза» Сергій Зенін воює. А раніше він у нас озвучував половину реклами. І я подумав, що добре було б синтезувати його голос за допомогою ШІ для озвучки роликів, а кошти за це він і надалі б отримував. Для цього ми використали платформу ElevenLab і дійшли до такого рівня, що неможливо відрізнити продукт ШІ від оригінального озвучення. Це дуже круто.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Верховна Рада
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Показав середній палець. Актор Андрій Ісаєнко розказав про свою образу на Театр Франка
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:24:50Z
Den Baurin – "Брате" – 1 місце чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2025-08-24T10:57:50Z
ТОП Пісень Незалежності від українських зірок!
FM-TV
2025-08-23T21:55:45Z
Pinterest назвав головні тренди осені: що буде в моді, красі та дизайні
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T20:00:17Z
Відомий український співак назвав причину, через яку Вєрка Сердючка не хоче перекладати свої хіти
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T16:06:03Z
Регенеративне землеробство стане головною темою Agritechnica 2025
AgroPortal
2025-08-23T11:30:36Z
10 культових фантастичних фільмів, які оцінили не одразу
ITC
2025-08-23T07:07:11Z
Скільки заробляє на своїй творчості Сергій Жадан
24tv
2025-08-23T07:06:16Z
Мода 90-х повертається: Леся Нікітюк вразила фігурою після пологів в трендових джинсах
24tv
2025-08-23T07:06:08Z
Україна платить високу ціну за свободу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:33:27Z
Прем’єр Канади не виключив відправку військових в Україну як частину гарантій безпеки
Европейская правда
2025-08-24T13:33:23Z
Зеленський розповів, чи забороняла адміністрація Трампа бити вглиб Росії зброєю з США
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:18:30Z
Лавров озвучив вимоги Кремля щодо статусу російської мови в Україні
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:48:10Z
Парламентарі 30 країн: мирна угода, укладена без України і Європи, заохотить агресію РФ
Европейская правда
2025-08-24T12:33:20Z
Росія заявляє про обмін військовополененими
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:21:43Z
Зеленський і Марк Карні вшанували загиблих героїв
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:00:36Z
Путін полетить на саміт до Китаю
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T11:15:32Z
Спільна авіація та космічні технології: Україна поглиблює співпрацю зі Швецією
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T10:51:07Z
У Середземному морі під час переправи з Лівії до Італії загинули мігранти
Европейская правда
2025-08-24T11:03:26Z
У Єревані російський винищувач врізався у стовп
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T08:15:10Z
Дрони атакували порт Усть-Луга в Ленінградській області: там спалахнула пожежа
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T06:00:47Z
Небезпека на узбережжі: Іспанія закриває пляжі через отруйних «блакитних драконів»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T05:42:30Z
У Сизрані пролунали десятки вибухів: атаковано місцевий НПЗ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T04:57:38Z
Атака на Суми, вибухи в Росії: головне за ніч
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T02:48:26Z
Смерть військового у монастирі на Хмельниччині: священник отримав підозру
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T01:36:57Z
На Курщині виникла пожежа на АЕС після атаки дронів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T23:57:20Z
На Гаваях знову активізувався вулкан Кілауеа
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T23:39:15Z
Виконавчий директор Асоціації газовидобувних компаній оцінив рішення про включення «Укрнафти» до ПСО
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:06:40Z
Високі ціни на каву стимулюють розвиток альтернатив
AgroPortal
2025-08-24T12:30:15Z
Болгарія йде на історичний рекорд урожаю соняшнику
AgroPortal
2025-08-24T11:30:40Z
МАГАТЕ оприлюднило заяву про пожежу на Курській АЕС
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T09:39:17Z
Як агропідприємства залучають додатковий потік фінансових надходжень
AgroPortal
2025-08-24T08:30:57Z
Спека допоможе утримати дохідність гречки на рівні точки беззбитковості
AgroPortal
2025-08-24T07:30:46Z
Боргову кризу на ринку електроенергії потрібно вирішувати на рівні держави – ексміністр
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T06:48:03Z
Ерік Трамп прогнозує Bitcoin по $175 тисяч: крипторинок за добу зріс на $250 мільярдів
FaceNews
2025-08-24T06:42:40Z
Дві компанії у США об'єднуються у світового гіганта вертикального фермерства
AgroPortal
2025-08-24T06:30:28Z
Канада виділить $500 млн на закупівлю у США зброї для України
Европейская правда
2025-08-24T12:52:21Z
Канада виділить $1 млрд на військову допомогу Україні
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:18:49Z
Національний військовий цвинтар купує собі гольф-кари: деталі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:15:37Z
Понад 5 тисяч українців незаконно перетнули кордон з Румунією з початку року
Европейская правда
2025-08-24T12:09:08Z
Британія продовжить навчати українських військових до кінця 2026-го
Европейская правда
2025-08-24T09:45:00Z
Зеленський привітав українців з Днем Незалежності
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T09:30:22Z
День Незалежності 2025: в Одесі розгорнуто 34-метровий прапор України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T09:09:13Z
У Британії посилюють громадські покарання для злочинців
Европейская правда
2025-08-24T09:01:53Z
Норвегія виділяє близько $700 млн на системи ППО для України
Европейская правда
2025-08-24T08:39:46Z
Нова технологія з ШІ може врятувати мільйони людей від харчових отруєнь
AgroPortal
2025-08-24T13:00:25Z
Британські науковці вперше здійснили квантову телепортацію у лабораторних умовах
InternetUA
2025-08-23T06:55:47Z
Огірок чи кабачок: який овоч корисніший для здоров'я
24tv
2025-08-23T05:21:46Z
Поповнюйте свої аптечки: українцям безплатно роздадуть ліки
Знай
2025-08-23T05:21:39Z
Як полегшити біль без ліків: несподіване відкриття вчених
TSN
2025-08-23T04:48:50Z
"Вампіри та монстри" залітають в дома українців. Що робити при зустрічі з цією твариною
Telegraf
2025-08-23T04:39:15Z
Гарячі спеції в косметиці: осінній тренд на імбир, корицю і гарбуз
Gazeta UA
2025-08-23T01:21:58Z
На яких простирадлах найкорисніше спати: ідеальний варіант для шкіри, волосся і міцного сну
GlavRed
2025-08-23T00:27:16Z
4 українські серіали про медицину, які варто подивитися фанам "Жіночого лікаря"
24tv
2025-08-22T21:33:00Z
Jeep представив онлайн-конфігуратор та повний перелік комплектацій для моделі Cherokee
Топ Жир
2025-08-23T01:06:45Z
GM наказує дилерам призупинити продаж моделей ZR1 та Z06 до з’ясування причин несправностей
Топ Жир
2025-08-23T00:21:43Z
Nissan нарешті позбувся цієї жахливої мультимедійної системи
Топ Жир
2025-08-22T23:36:36Z
Цей рестомод Alfa Romeo сміється з можливостей Giulia Quadrifoglio Verde
Топ Жир
2025-08-22T22:50:12Z
Пункт призначення по-українськи: у Рівному помітили ризикового водія
Telegraf
2025-08-22T22:36:47Z
Volkswagen перетворила Golf R на справжнього монстра доріг
Топ Жир
2025-08-22T22:06:47Z
Subaru вже використовує твердотільні акумулятори, але не для того, що ви уявляєте
Топ Жир
2025-08-22T21:21:51Z
Lexus представив нову доступнішу гібридну модель з можливістю підзарядки
Топ Жир
2025-08-22T20:36:36Z
Боротьба з “примарними” авто: спецгрупа Нью-Йорка провела сотню рейдів, евакуювали тисячі машин
Топ Жир
2025-08-22T19:51:03Z
У Норвегії створили плавучу теплицю
AgroPortal
2025-08-24T10:30:23Z
Google присвятив дудл Дню Незалежності України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T10:27:40Z
Ціни на iPhone впадуть: експерт назвав причину
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T20:51:46Z
Інтроверт чи екстраверт? Науковці назвали новий тип особистості
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T17:42:04Z
Samsung представила 115-дюймовий телевізор з новітньою технологією Micro RGB
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T17:21:45Z
Новий робот може змінити індустрію збору ягід
AgroPortal
2025-08-23T13:00:53Z
У харків'ян насправді є корона, у мережі завірусилося смішне відео
Telegraf
2025-08-23T07:33:07Z
Defence Express пояснили, чому FP-5 «Фламінго» і Ту-141 «Стриж» – це зовсім різні апарати
InternetUA
2025-08-23T07:09:37Z
На острові в Абу-Дабі археологи виявили 1400-річний християнський хрест
УкраинФорм
2025-08-23T07:03:52Z
Україна на День Незалежності провела новий обмін полоненими: кого вдалося звільнити
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:57:38Z
На Донеччині ЗСУ контратакували та зачистили від ворога три села
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:54:23Z
Синоптикиня розповіла, якою буде погода останнього тижня літа
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T13:03:48Z
«Набити б тебе ганчіркою». Мати смішно насварила полоненого окупанта
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:30:30Z
ГУР: у Росії уражено Сизранський нафтопереробний завод
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T12:09:18Z
Бої за Добропілля: росіяни змінюють тактику, ЗСУ зірвали політичну складову наступу ворога
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T11:30:14Z
У Львові піднято біло-червоний «Прапор Надії»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T10:48:29Z
На Київщині продають ягідне господарство
AgroPortal
2025-08-24T09:00:34Z
В Україні на День Незалежності випав сніг
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T08:48:23Z
У боротьбі за квиток: мем та прості поради, як купити місце в потязі в Україні
Telegraf
2025-08-23T06:39:10Z
Цікава задача на уважність: потрібно відшукати одну незвичну лілію серед 15 квіток
Фокус
2025-08-23T06:30:06Z
Як легко замаринувати томати: базовий рецепт маринаду
Telegraf
2025-08-23T06:18:39Z
Найкращі місця в Європі для осінньої подорожі: рейтинг Lonely Planet
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T05:42:04Z
Найкраще, що можна зробити з баклажанами: готуємо баба-гануш з Ярославським
24tv
2025-08-23T05:39:58Z
Скільки грошей вимагають пред'явити при в'їзді до Польщі: нові роз'яснення для українців
Комсомольская правда
2025-08-23T05:03:32Z
Де три відмінності між дівчатами з валізами: тільки найуважніший розгадає загадку
GlavRed
2025-08-23T04:27:46Z
"Шарлотка", яку всі пектимуть восени: рецепт від Ектора
Telegraf
2025-08-23T03:18:08Z
Італія поза путівниками: 3 неймовірно красиві локації, заховані від натовпів туристів
24tv
2025-08-23T02:18:57Z
Лузан підкорилося історичне досягнення на чемпіонаті світу з веслування
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T09:09:02Z
Донька віцепрезидента ФБУ з розвитку дитячого баскетболу стала чемпіонкою Європи в складі збірної Іспанії
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T08:54:12Z
Якушенко став чемпіоном світу U-20 з греко-римської боротьби
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T08:12:56Z
Вперше за 10 років Україна здобула медаль командної першості чемпіонату світу з художньої гімнастики
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T08:00:18Z
Лузан здобула золото чемпіонату світу з веслування
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T13:57:02Z
«Змусили роздягнутися перед чоловіком-лікарем». Спортсменка поскаржилася на огляд перед стартом
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:57:30Z
«Реал» цікавиться 18-річним українським форвардом: що відомо
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:30:26Z
Українки завершили чемпіонат світу з боротьби U20 з трьома нагородами
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T08:18:15Z
Онофрійчук стала четвертою в особистому багатоборстві чемпіонату світу з художньої гімнастики
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T07:42:33Z