MY.UAНовини
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули
Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули

Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр медіа»: Зараз ніхто не дивиться на рейтинг, цю сторінку ми вже перегорнули

Як «Тавр» адаптувався до війни, почав продавати рекламу на потрібну рекламодавцям аудиторію, міксує інструменти, використовує ШІ, а також чекає на нового вимірювача аудиторії.

Повномасштабна війна, падіння рекламного ринку, зупинка індустріальних досліджень стали викликом для радіо. Однак цей тип медіа показав, що може виживати у найскладніші часи (це і пандемія, і війна). У 2024 році ринок радіореклами в Україні вперше подолав позначку в 1 мільярд гривень, продемонструвавши зростання на 20% порівняно з 2023 роком. І надалі прогнозується зростання до 1,21 млрд грн, тобто ще на 16%. Зараз об’єднання медіахолдингів «Радіокомітет» завершує тендер на нового підрядника радіодосліджень.

«Детектор медіа» вирішив зробити низку матеріалів про продаж реклами найбільших радіохолдингів. Розповідаємо про досвід «Тавр медіа». Комерційний директор радіогрупи Володимир Педорич розказав про те, як «Тавр» адаптувався до умов війни, запустив програми лояльності для рекламодавців і змінив вектор із продажу реклами на найпопулярніших радіостанціях до продажу потрібної рекламодавцям аудиторії. А також поговорили про очікування від тендеру на нового дослідника та про використання штучного інтелекту.

Продаж реклами на радіо під час війни

— Володимире, у 2022 році на паузу стали телевізійні дослідження, їх змогли відновити через пів року та в іншому форматі. Якою була ситуація з радійними дослідженнями у 2022-му й у подальші три з половиною роки повномасштабної війни? Як продавали рекламу в цей час?

— Після початку повномасштабної війни ми одразу запустили радіо «Байрактар», інші станції перший місяць транслювали марафон. Але надалі держава спрямувала фінансування на виробництво марафону для телебачення. Тому ми вийшли з нього і з квітня 2022 року стали шукати рекламодавців. Бо це наше основне джерело доходу.

Передусім ми дослідили ситуацію з аудиторією. У нас уже був подібний досвід у час ковіду. І ми це робили на основі платформи play.tavr.media, наші радіостанції слухають в інтернеті. Згідно з індустріальними дослідженнями Kantar щомісяця близько 10 мільйонів слухають радіостанції «Tavr Media». При цьому 1 мільйон 300 тисяч українців слухає радіо онлайн на нашій платформі play.tavr.media, це кожен десятий радіослухач. За допомогою Google Analytics ми можемо дуже репрезентативно екстраполювати динаміку онлайн-споживання наших радіостанцій на офлайн-аудиторію, враховуючи велику вибірку, що складає більш як 1 мільйон слухачів щомісяця. Все це фактично і є наша Big Data, яка показує аудиторію та її динаміку. На основі цих даних у часи ковіду я проінформував клієнтів, що падінь слухання радіо не відбулось і навіть був приріст. І згодом офлайн-дослідження Kantar це підтвердили.

Цей досвід я вирішив використати і під час війни. У травні 2022 року наша статистика показала просідання аудиторії на 20% у порівнянні з січнем того ж року. Далі ми порівнювали місяці з попереднім роком і побачили динаміку зростання, але 10% становили міграційні втрати (аудиторія, яка виїхала за кордон).

Восени 2023 року відновились індустріальні дослідження, які підтвердили наші дані.

Наприкінці 2022 року ви казали, що на радіо серед усіх офлайн-медіа — найбільше комерційних рекламодавців. Завдяки чому?

— Радіо у часи кризових ситуацій збільшує свою аудиторію, бо з цього медіа дуже зручно отримувати інформацію. Люди їдуть, переміщуються, тому зростає перегляд диджиталу та слухання радіо. Коли ми вийшли з марафону, то я став шукати можливості взаємодії з рекламодавцями.

Ми розуміли, що бізнес переживає найскладніші часи сучасної України, тому наш обов’язок був підтримати його. Насамперед ми хотіли, щоб наша аудиторія дізналася про бізнеси, які активно підтримують український супротив. Для цього запустили проєкт «Працюємо для Перемоги». В якому безплатно розповідали про будь-який бізнес, який допомагає країні у цей скрутний час. Розповідали про реальну допомогу!

Далі постало питання про тон комунікації зі споживачем, і якщо у квітні-травні 2022 року краще сприймалася комунікація про соціальну підтримку, то вже з червня ми зрозуміли, що є запит на комерційні меседжі. Radio Recall Test давав відповідь на це питання.

У перший рік війни інструмент Radio Recall Test ми зробили безплатним для наших рекламодавців. Спочатку давали відповідь, чи ефективна ця комунікація, а потім приймали рішення про старт РК.

Так довіра до радіо зростала і кількість рекламодавців збільшувалася.

— Телебачення у перший час після наступу продавало рекламу за спотами. А як ви робили продажі?

— Ми завжди продаємо за спотами, але ми ці показники приводимо до такого ж формату, як і телевізійна та диджитал-аналітика (охоплення цільової аудиторії, GRP, TRP, CPM та інші). Під час війни ми брали довоєнну аналітику, але підкріплювали її аналітикою Big Data Tavr Media про динаміку слухання у диджиталі. Таким чином узгоджували показники з міграційними втратами.

Також ми запустили ще один елемент підтримки вітчизняного бізнесу під час повномасштабної війни — антивоєнну бонусну програму. Ця програма лояльності діє й зараз, ми надаємо 40% бонусних виходів, які рекламодавець одразу отримує при розміщенні рекламної кампанії на наших радіостанціях. Таким чином рекламодавці отримали значно нижчу вартість контакту зі своїм споживачем, ніж у довоєнний період.

— Чи надалі ви продаєте рекламу у тій конфігурації, яка була до війни («Мегаальянс» — «Тавр»+«Люкс»)?

— Великий бізнес оперує показниками, необхідними для ефективної рекламної кампанії, це й охоплення, й вартість контакту, при цьому вони використовують індустріальні дослідження. Також для радіо важливо надати високі показники ефективності медіаплану в порівнянні з іншими медіа й забезпечити прозору ціну, знову ж таки адекватну до інших медіа. Деякі клієнти можуть за допомогою таємних покупців або незалежних аудиторів перевірити, наскільки релевантною є ціна послуг, які вони придбали. І ми це забезпечили — саме ефективність і прозорість. А раніше з цим у радіоринку були проблеми. Коли ми зрозуміли, що потрібна єдина прозора ціна, яка узгоджується з рейтингами радіостанцій, то єдиний, хто підтримав цю позицію, був «Люкс». Інші продавали по-різному і продовжують це робити.

На вашу думку, інші гравці не прагнули прозорості чи їхні рейтинги були менші за очікування?

— Кожен формує свою стратегію продажу. Ми зосередилися на тому, щоб підняти цінність реклами на радіо завдяки високій експертизі, успішним прикладам і нашим диджитальним інструментам. Завдяки чому розмови з клієнтами змістилися від «чи варто мені рекламуватися на радіо» до «мені потрібна така аудиторія й експертиза».

— Big Data «Тавр медіа» також користується «Люкс»?

— Ні, це наш ексклюзивний інхаус-інструмент. Це можливість аналізувати динаміку аудиторії, якість креативу та дослідження бренду на основі нашої онлайн-аудиторії.

Радіодослідження

— Дослідження Kantar відновилися восени 2023 року. Як вони змінились у порівнянні з довоєнними?

— Вони сильно відрізнялися. Раніше дослідження ми проводили раз на квартал. Але в нинішніх умовах і при тих фінансових можливостях, які має ринок, ми змогли проводити дві хвилі на рік. Вийти на щоквартальні дослідження зможемо лише після перемоги. Дослідження охоплюють міста 50 тис.+. Так само зараз міряється телебачення. Метод дослідження не змінився.

— Як змінився рейтинг радіостанцій?

— У 2023 році «Байрактар» вийшов на четверту позицію серед радіостанцій Tavr Media й на шосту позицію в загальному рейтингу. Зберегли свої позиції «Хіт ФМ» і «Люкс». «Наше радіо» та «Радіо Релакс» сильно виросли, «П’ятниця» просіла, «Шансон» зник з десятки. Це перший рейтинг, який ми отримали під час війни.

Серед провідних радіостанцій за 2024 рік немає більшості ваших конкурентів.

— Є гравці, які зацікавлені в прозорих індустріальних дослідженнях і готові в них інвестувати, а є ті, хто з різних причин відмовився це робити. У 2024 році вийшли з досліджень радіостанції BRG та радіостанції Evolution. Тепер вони входять до сегмента Other.

— А Суспільне?

— Вони роблять свої окремі дослідження за грантом. Натомість індустріальні дослідження купує «Радіо NV» та багато регіональних радіостанцій із Дніпра, Одеси та Львова. Насправді я здивований тим, що локальні гравці можуть собі дозволити купити індустріальні дані, а частина великих — ні.

— Яка вартість досліджень? Або який відсоток від загальної вартості досліджень вкладає «Тавр»?

— Я не займаюся цим блоком.

— Хто фінансуватиме останні дослідження, на які зараз проводиться тендер?

— «Тавр», «Люкс», NV, локальні радіостанції та п’ять міжнародних рекламних агенцій «Радіокомітету» (Carat, OMD Optimum Media Publicis Groupe, Group M та Razom), які також зацікавлені в прозорості ринку.

— У тому рейтингу, який ви отримуєте, чи бачите, які місця займають радіостанції з категорії Other? Бо 36% ринку — це досить велика частка.

— Знаєте, зараз ніхто не дивиться на рейтинг. Цю сторінку ми вже перегорнули та пішли далі. Бо зараз усіх рекламодавців цікавить, скільки аудиторії вони можуть купити. Рекламодавець шукає для себе максимально ефективний мікс медіа, де він зможе за найменші гроші отримати найбільший результат. А гратися в пасочки з рейтингами великому бізнесу нецікаво. Тому ми почали будувати свої кампанії не на основі рейтингів, а на основі ефективності вкладених грошей. І це змінило ставлення рекламодавців до радіо. Бо радіо у всьому світі дає найкращі показники. Але в нас було упередження до цього медіа, бо купували 2—3 провідні радіостанції за рейтингом і не дивилися на реальне охоплення рекламної кампанії.

Зараз рекламодавці запускають масштабні рекламні компанії, з наскрізним розміщенням на 12 радіостанціях — і таким чином щотижня отримують охоплення більш як 50% аудиторії від усього населення в Україні. Саме такий підхід дає результати. Передусім це було видно на прикладі фарми. Завдяки інформації від Proxima рекламодавці могли вимірювати ефективність продажу після запуску реклами на радіо (у деяких випадках це було зростання до 200%).

— Яка ситуація з тендером на радіодослідження? Чого очікує індустрія від нових вимірювань? Як вони зміняться?

— Зараз цей процес на фінальній стадії. Кардинальних змін не передбачається. Бо у нас немає претензій до досліджень. Вони якісні й усіх влаштовують. Періодичність залишиться та сама: два рази на рік, бо в нас поки не виходить це робити частіше. Дуже сподіваємося, що вдасться провести дві хвилі в цьому році. Серед змін плануємо додати онлайн-опитування. Таким чином 75% будуть становити телефонні інтерв’ю, а 25% — онлайн. Це міжнародний досвід. Онлайн-опитування покращують якість дослідження.

— А чому не 50 на 50?

— Члени «Радіокомітету» погодили саме такі відсотки. Але я особисто підтримував би формулу «50 на 50».

— Хто з дослідників брав участь у тендері?

— GFK, Kantar та Info Sapiens.

Радіо найкраще працює у міксі з іншими медіа

— А які б зміни у дослідженнях ви б хотіли впровадити після війни?

— Зробити чотири хвилі на рік. Бо якість дослідження зараз у нас і так дуже висока. Далі лише піплметрія, але зараз у ринку немає в цьому потреби. Більшість країн Європи використовують ту саму модель досліджень, що і в Україні. Всі ми заручники попереднього досвіду. Тому наразі проблема у нас не з дослідженням, а зі ставленням до радіо та побудовою ефективного планування. Дослідження потрібні лише для того, щоб рекламодавець будував ефективні рекламні компанії. Але досі ринок не зрозумів, що радіо — №1 офлайн-медіа за охопленням. Така сама ситуація і в інших країнах, наприклад у 2023-му році охоплення радіо перевершило охоплення лінійного телебачення. В Україні радіо будує тижневе охоплення близько 70% від усього населення. За інформацією EGTA, середнє тижневе охоплення радіо в Європі становить 85%.

Коли я став комерційним директором «Tavr Media», то намагався змінити це сприйняття. Були розмови, що радіо дає охоплення 40%. І мені вартувало зусиль переконувати рекламодавців, що реальне радійне охоплення — 70%. Коли ми почали доносити це до рекламодавців, тоді змінилася політика планування. Ніхто ж не купує три білборди або один телеканал і чекає на результат. Лише ефективні РК конвертуються в результат. Саме тому слоган «Tavr Media» — «Заточені на результат».

— Як ви вимірюєте ефективність?

— Є ефективність рекламних компаній, що вимірюється в продажах або зростанні знання бренду (вимірюємо за допомогою технології Radio Brand Lift). Є ефективність комунікації бренду, тобто якість креативу (вимірюємо за допомогою A/B-тестування креативу за технологією Radio Recall Test). А також ефективність медіаплану в певному медіа. Ефективність медіаплану на радіо ми визначаємо за допомогою медіапланера SuperNova від Kantar. Ми вказуємо аудиторію, дивимося динаміку споживання, в які проміжки часу такої аудиторії найбільше — і на основі цього розставляємо виходи. Далі, виходячи з задач замовника, робимо оптимізацію бюджету.

У нас є три пакети — «Агресивний», «Активний» та «Підтримувальний». Ми продаємо саме аудиторію, не радіостанції чи їхні рейтинги. Для рекламодавців ми розробили зручний єдиний медіаплан, який одразу прораховує розміщення на широкому спліті з 12 радіостанцій. Саме при такому плануванні медійні показники закривають всі потреби рекламодавців. Далі ми переводимо показники у формат, щоб порівняти з іншими медіа (пункт рейтингу, GRP, CPM). Таким чином ми наші ціни будуємо, виходячи з загальної цінової політики всього ринку. Найбільш затребуваний наш пакет — «Активний», який передбачає баланс ефективності рекламних інвестицій.

Що стосується медіаміксів, для більш молодої аудиторії ми пропонуємо радіо+диджитал, для старшої — радіо+ТБ, а для автомобілістів — радіо+зовнішня реклама. Загалом ми пропонуємо нашим клієнтам купувати саме медіамікси, бо вони дають найкращий результат. І це підтверджують міжнародні дослідження Millward Brown — The Awareness Multiplier All cited by the Radio Advertising Bureau, UK.

— Виходить, ви не відтягуєте рекламодавців у інших медіа, а зосереджені саме на популяризації міксів?

— У нас немає такої задачі. В кожній презентації ми аргументуємо медіамікси та наводимо успішні приклади. А далі рекламодавці експериментують.

— Наприклад фарма, після того як вона активно пішла на радіо, не зменшила свої бюджети на ТБ?

— Ні, не зменшила. Коли продажі ростуть, рекламодавці збільшують рекламні інвестиції в медіа, які дають цей приріст. А після того як фарма постраждала через зміни в законодавстві, то вона скоротила свою активність на всі медіа.

Бетинг

— У вашій презентації за 2024 рік спонсорство казино й бетинг становили 39%. Наскільки суттєвого удару радіоринку і зокрема вашій медіагрупі завдала заборона реклами бетингу?

— Було б краще, щоб легальний бізнес мав можливість про себе говорити в медіа. Проте для нас це не є критичною втратою. Бо без неї ми існуємо вже рік. Ми працюємо, залучаємо нових клієнтів і таким чином перекриваємо ці втрати.

— Зараз Нацрада застерігає: рекламу азартних ігор не можна поширювати, поки співрегулювання не розробить правила. Які перспективи появи таких правил?

— Поки ми чекаємо на відповідні рішення — фокусуємося на тих категоріях, які дозволені. Зараз у нас в пріоритеті товари FMCG, Food, Non-food і фарма.

ШІ та креатив

— Половина успіху рекламної кампанії — це якісний креатив. Якщо креатив неефективний, то інвестиції не повертаються. Тому на початку повномасштабної війни ми запустили для ринку можливість тестування роликів за допомогою A/B-тестів на великих вибірках до 4 000 слухачів. Цей інструмент називається Radio Recall Test. Тут знов у пригоді стали Big Data сайтів радіостанцій Tavr Media. Ми створюємо кілька роликів і на основі наших досліджень простежуємо реакцію слухачів. Після цього рекомендуємо або не рекомендуємо клієнтам запускатися на радіо (були випадки, коли за результатом тесту ми не рекомендували). Якщо дослідження були позитивні, тоді ми обирали той креатив, який найдужче відгукувався аудиторії. Цей інструмент збільшив довіру наших клієнтів.

— Скільки роликів ви робите для клієнтів?

— Ми робимо три ролики. При цьому ми пропонуємо клієнтам двофакторну перевірку креативу. Спочатку ми визначаємо кращий текст. А потім кращий аудіоролик. У нас є чудовий приклад, коли у KitKat після запуску кампанії частка ринку виросла удвічі.

— Користувачі вашої платформи охоче відповідають на питання?

— Зараз ми запустили кастомні опитування й опитування Radio Bran Lift. І під час таких опитувань я навіть не очікував такої активності. Думав, що конверсія буде 10%, а вийшло 90%. Зараз цей відсоток трохи нижчий, але й ми зменшили кількість таких опитувань. Наприклад, у нас був випадок з електричними зубними щітками. Завдяки нашому опитуванню на платформі ми зрозуміли, що їх купують не за рекомендацією стоматолога, а на подарунок. Тому ми зробили відповідний ролик. Рекламодавець зробив мікс радіо+ТБ, був вражений результатами і запустив у нас дві нові кампанії щодо жіночого догляду. Такі опитування дають можливість нам зрозуміти, на чому будувати наш креатив. Також при розробці роликів ми використовуємо штучний інтелект.

— А що у вас робить ШІ?

— Ми його впроваджуємо вже тривалий період. Проаналізували п’ять базових платформ і обрали для себе ChatGPT. Спершу працювали з ним щодо текстів. Але довго не могли знайти технологію створення текстів певного хронометражу (12—30 сек). Тоді ми зрозуміли, що ШІ дає цікаві фрази, які ми можемо використовувати у різних комбінаціях. Наприклад, для бренду ноутбуків ми готували рекламний ролик про геймерські ноутбуки. У нас у команді не було геймерів. Але ШІ видав кілька цікавих фраз. Далі ми влаштовували батли між копірайтерами та ШІ. Тоді ми з’ясували, що ШІ наразі не може робити такі емоційні ролики, як наші креативники. Але ми все одно використовуємо ШІ, щоб наші копірайтери тримали планку якості. Посередні ролики ШІ робить легко. А треба робити якісніший продукт, працювати з емоціями тощо.

Також ШІ зараз нам допомагає з голосами. Наш ведучий ранкового шоу «Камтугеза» Сергій Зенін воює. А раніше він у нас озвучував половину реклами. І я подумав, що добре було б синтезувати його голос за допомогою ШІ для озвучки роликів, а кошти за це він і надалі б отримував. Для цього ми використали платформу ElevenLab і дійшли до такого рівня, що неможливо відрізнити продукт ШІ від оригінального озвучення. Це дуже круто.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Верховна Рада
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Могилевська показала молодшу доньку: сімейний вихідний
GlavRed
2025-10-18T20:27:47Z
Кольорові модуляції Мурашка: нова виставка відкрилась в NAMU
ZN UA
2025-10-18T18:57:02Z
У Києві презентували повну версію рок-опери "Міф про козака Василя Сліпака"
ZN UA
2025-10-18T18:12:50Z
Померла відома акторка Саманта Еггар, зірка фільму "Колекціонер"
Фокус
2025-10-18T17:57:39Z
Саліванчук після розлучення з нардепом Божковим висловилася про аліменти та його зустрічі з дітьми
TSN
2025-10-18T17:48:23Z
Які автівки були у Пола “Ейса” Фрейлі з гурту Kiss
AutoCentre
2025-10-18T17:06:25Z
Анатоліч висміяв Повалій: мережа вибухнула реакцією на слова зрадниці
Фокус
2025-10-18T16:57:54Z
Євген Клопотенко вперше показав свою дівчину: який вигляд має кохана зірки
TSN
2025-10-18T16:00:26Z
Мережа вибухнула мемами після прем’єри шоу «Холостяк»
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T15:36:58Z
Російський бізнес через «воєнну економіку» втратив можливості для розвитку - ЦПД
УкраинФорм
2025-10-18T23:33:30Z
Україна та Японія узгодили новий етап фінансової підтримки відбудови
ZN UA
2025-10-18T22:18:46Z
Штрафи для рибалок: що буде суворо заборонено робити з 1 листопада
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T21:57:50Z
Страховий стаж під загрозою: з'явилося важливе попередження Пенсійного фонду
GlavRed
2025-10-18T21:27:35Z
Можна купити багато чого: 100 доларів це скільки зараз гривень
24tv
2025-10-18T21:00:56Z
Чи можна оформити перепланування квартири через Дію
24tv
2025-10-18T20:54:38Z
Пільгові тарифи на газ піднімуть: хто та чому заплатить більше
Знай
2025-10-18T20:51:28Z
Нові правила у "Приват24": за що більше не доведеться платити
Знай
2025-10-18T20:12:13Z
Зима без світла та тепла: експерт Куртєв попередив українців про жорстку зиму
Хвиля
2025-10-18T19:30:28Z
Професор пояснив, як рекордний шатдаун вплине на політику США
TSN
2025-10-18T23:51:50Z
Пакистан та Афганістан домовились про негайне припинення вогню
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T23:45:51Z
У США проходять масові протести проти політики Трампа під гаслом «Без королів»
УкраинФорм
2025-10-18T23:30:11Z
У США попередили, що ХАМАС планує напади на цивільне населення Гази
Украинская правда
2025-10-18T23:15:11Z
Трамп похвалився знищенням субмарини з наркотиками
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T23:12:54Z
Путін натякнув, що готовий віддати Україні окуповані частини Запорізької та Херсонської областей — The Washington Post
ZN UA
2025-10-18T22:45:36Z
ЄС різко засудив майбутню зустріч Трампа з Путіним у Будапешті
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T22:39:34Z
Reuters дізнався, навіщо Путін їде до Угорщини і чому це лякає ЄС та НАТО
Хвиля
2025-10-18T22:30:14Z
Путін заговорив про поступки на фронті і звільнення територій - WP
GlavRed
2025-10-18T22:27:15Z
Псевдобанкіри заволоділи коштами жителя Чернігівщини у сумі 65 тисяч гривень
InternetUA
2025-10-18T21:09:57Z
Житель Київщини кинув бойову гранату на подвір’я опонента і втік
Украина Криминальная
2025-10-18T21:09:17Z
Після нападу сотні осіб на поліцейський автомобіль, цей штат повернув контроль над своїми вулицями
Топ Жир
2025-10-18T20:42:44Z
Одна з найбільших ланцюгових аварій в історії: у Фінляндії зіштовхнулися десятки машин
24tv
2025-10-18T19:48:46Z
Росіяни скинули КАБ на Лозову: почалася пожежа, є постраждалі – фото
Лига
2025-10-18T17:39:04Z
У Дніпрі чоловік спровокував бійку з представниками ТЦК і підбурив до конфлікту перехожих
УкраинФорм
2025-10-18T16:39:02Z
Вокзал, дитячий садочок та АЗС: у Сумах купа прильотів, є постраждалі
GlavRed
2025-10-18T16:27:30Z
Експрацівниця УКУ заявила про зґвалтування з боку колеги: історія постраждалої та реакція вишу
24tv
2025-10-18T16:24:08Z
Чоловік отримав повістку і відмовився від мобілізації, бо «багато його знайомих загинули»
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T16:15:55Z
Орбанівська «5 колона»? Німеччина виявила сотні фейкових біженців з України з угорськими паспортами
Украина Криминальная
2025-10-18T23:54:31Z
Більшість німців виступили проти виплат соцдопомоги українським біженцям
TSN
2025-10-18T23:18:17Z
Дві третини жителів Німеччини - проти виплат українським біженцям
УкраинФорм
2025-10-18T22:51:58Z
Канада передасть ЗСУ ракетні установки, бронетранспортери та зимову форму
УкраинФорм
2025-10-18T22:18:50Z
США та Україна створили безпілотник з дальністю польоту до 1600 км
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T21:57:56Z
УБД зможуть виходити на пенсію раніше: ПФУ назвав потрібний вік та стаж
Хвиля
2025-10-18T21:30:17Z
19 жовтня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T21:00:55Z
Дати можуть змінити: коли учні в Івано-Франківську підуть на осінні канікули
24tv
2025-10-18T21:00:31Z
Проблемний брат: хто насправді змусив принца Ендрю відмовитися від титулів
Фокус
2025-10-18T20:00:41Z
Приготуйте кошики: коли насправді настає сезон лисичок
24tv
2025-10-18T20:03:59Z
Напади мігрені: від яких продуктів варто відмовитися
TSN
2025-10-18T12:51:53Z
Як зрозуміти, що коту холодно: ветеринари дали важливе пояснення господарям
GlavRed
2025-10-18T12:27:57Z
У Європі вперше в мозок людини вживили апарат на основі ШІ
InternetUA
2025-10-18T12:03:48Z
Дієтологи назвали 4 заморожені овочі, які варто мати в своїй морозилці
Фокус
2025-10-18T12:00:00Z
Чорна, біла, зелена: чим корисна редька і як вона рятує від авітамінозу та полегшує кашель
Комсомольская правда
2025-10-18T11:03:28Z
Як уповільнити старіння: геронтолог - про довгожителів та секрети молодості
Комсомольская правда
2025-10-18T07:03:15Z
Amazon запускає віртуальний медичний сервіс з оплатою за візит для дітей
InternetUA
2025-10-18T07:00:39Z
Як знизити ризик серцевого нападу: кардіолог назвав чотири прості кроки
TSN
2025-10-18T03:51:23Z
Ці мультяшні фігурки роблять навіть Ford Raptor милим
Топ Жир
2025-10-18T23:42:53Z
Лише кілька крапель дощу здатні вивести з ладу найрозумнішу функцію Kia
Топ Жир
2025-10-18T22:12:27Z
Хтось справді вважав, що цей Shelby GT500 вартий покупки
Топ Жир
2025-10-18T19:12:47Z
В Україні виставили на продаж покинутий Maybach
AutoCentre
2025-10-18T18:06:52Z
Від білизни до авто – все власним коштом: скільки коштує мобілізуватись
Знай
2025-10-18T16:36:36Z
Американці при обміні автомобілів мають рекордні заборгованості, і ситуація продовжує погіршуватися
Топ Жир
2025-10-18T16:12:00Z
Першому британському автомобілю з несівним кузовом виповнилося 75 років
AutoCentre
2025-10-18T16:06:40Z
Як інженери Nissan застосували досвід моделі Z для покращення характеристик Leaf 2026 року
Топ Жир
2025-10-18T13:42:16Z
Дизайнери реалізують те, що Honda не робить із моделлю S2000
Топ Жир
2025-10-18T11:57:16Z
ЗСУ мали успіх на Дніпропетровщині: що звільнили — ISW
ZN UA
2025-10-18T23:48:19Z
Окупанти атакували Дніпропетровщину: є влучання та пожежі
ГЛАВКОМ NET
2025-10-18T23:21:49Z
Ворога вже бачили на околицях Лимана: DeepState оцінив ситуацію на одному із напрямків
24tv
2025-10-18T22:45:26Z
У Києві розповіли, як готуються до ймовірних блекаутів
ZN UA
2025-10-18T22:42:22Z
Ворог атакує Україну БпЛА: напрямок руху
TSN
2025-10-18T22:21:44Z
У Куп'янську російський командир дав наказ стратити цивільного українця
24tv
2025-10-18T21:03:38Z
"Немає рішення": киянам назвали терміни перенесення початку опалювального сезону
GlavRed
2025-10-18T20:27:41Z
Російські дрони знову несуть загрозу: в яких областях України існує небезпека
24tv
2025-10-18T20:18:57Z
Росіяни атакують Дніпропетровщину дронами й артилерією: 3 постраждалих
Украинская правда
2025-10-18T20:09:02Z
Хто зустрічає труднощі з усмішкою: астрологи назвали ТОП-3 найпозитивніші знаки
GlavRed
2025-10-18T23:27:49Z
Два українських села визнали найкращими у світі для туристів
TSN
2025-10-18T22:06:47Z
Готуєте на всю зиму – а зʼїдять за один вечір: як закрити баклажани як гриби
24tv
2025-10-18T21:03:30Z
Можна не лише смажити їх в сметані: готуємо найароматніший осінній суп з білими грибами
24tv
2025-10-18T20:39:25Z
Колочава й Синевирська Поляна ввійшли до переліку найкращих туристичних сіл світу
УкраинФорм
2025-10-18T18:51:56Z
Порада від ChatGPT ледь не коштувала людям життя
InternetUA
2025-10-18T18:03:57Z
Гороскоп на 19 жовтня: день для побачень, вечірок і сюрпризів
360ua.news
2025-10-18T17:48:54Z
Українка об’їхала пів Європи в кемпері й склала свій рейтинг найзручніших країн
24tv
2025-10-18T17:00:11Z
Навіть не у топ 20: які популярні серед українців міста не потрапили у список найкращих
24tv
2025-10-18T15:30:27Z
Головоломка для людей із мозком-сканером: потрібно знайти конюшину серед карт
GlavRed
2025-10-18T23:33:26Z
Nvidia представила першу виготовлену у США пластину Blackwell на заводі TSMC
InternetUA
2025-10-18T23:03:07Z
Кремль запускає новий механізм стеження за дітьми в інтернеті – ЦПД
InternetUA
2025-10-18T21:45:11Z
Турецькі розробники представили першу у світі систему РЕБ для дронів Baykar TB2
InternetUA
2025-10-18T21:03:18Z
Батько Ілона Маска анонсував поїздку до російської Казані
InternetUA
2025-10-18T20:18:42Z
Дрон-вбивця танків та "Шахедів" здивував усіх: як "випадковість" подарувала йому суперсилу
Хвиля
2025-10-18T20:15:43Z
"Невинний" репост може коштувати грошей: як в Україні карають за фейки та панічні чутки
TSN
2025-10-18T19:48:10Z
Секрет швидкого сушіння: додавання однієї речі висушить одяг за 15 хвилин
GlavRed
2025-10-18T18:27:57Z
«ПлейСіті» оштрафувало трьох блогерок за незаконну рекламу онлайн-казино
InternetUA
2025-10-18T18:27:39Z
Довбик вийшов у другому таймі з Інтером: оцінки та статистика форварда
Football.ua
2025-10-18T21:30:02Z
Атлетіко дотис Осасуну та повернувся в топ-4 Ла Ліги
Football.ua
2025-10-18T21:06:44Z
Інтер вириває перемогу в Римі та стає лідером Серії А
Football.ua
2025-10-18T20:48:44Z
Мареска: У другому таймі ми тактично перебудували гру — це дало результат
Football.ua
2025-10-18T20:27:26Z
"Ризикуєш стати старим": ексчемпіон світу дав важливу пораду Усику
24tv
2025-10-18T20:09:16Z
Українець допоміг зупинити Рейнджерс
Football.ua
2025-10-18T19:51:19Z
Василь Ломаченко продав свій будинок у США: скільки отримав боксер
Фокус
2025-10-18T18:51:13Z
Арсенал вирвав мінімальну перемогу над Фулгемом
Football.ua
2025-10-18T18:45:13Z
Баварія здолала Боруссію Д у Der Klassiker
Football.ua
2025-10-18T18:30:53Z