MY.UAНовини
Станіслав Мойсеєв: «Сторіччя Молодого театру — це абсолютна фальсифікація»
Станіслав Мойсеєв: «Сторіччя Молодого театру — це абсолютна фальсифікація»

Станіслав Мойсеєв: «Сторіччя Молодого театру — це абсолютна фальсифікація»

Станіслав Мойсеєв: «Сторіччя Молодого театру — це абсолютна фальсифікація»

«Мойсеєв за 15 років зробив для Молодого театру дуже багато. Фактично цей театр — у його нинішньому образі та подобі — його дітище. І, звісно, є коло артистів, для яких він у прямому сенсі батько рідний», — так характеризував у інтерв’ю нашому виданню 2012 року на той час новопризначений виконувач обов’язків директора та художнього керівника Молодого театру Андрій Білоус. Цього року він звільнився, голосно грюкнувши дверима, та забрав із репертуару театру 23 вистави, чим суттєво ускладнив початок наступного театрального сезону.

Нового керівника особливо представляти не потрібно — це відомий в Україні та деяких європейських країнах режисер Станіслав Мойсеєв, який із 1996 до 2012 року вже керував Молодим театром. За першої каденції Мойсеєва багато моїх знайомих і друзів — акторів цього театру, а також персонал справді характеризували його як ліберального керівника, який намагається не доводити ситуацію до конфлікту, не підтримує чвар і вміє вислухати й почути. Чи відповідатимуть такі характеристики реальності — нині казати рано.

wikipedia

Як локацію для інтерв’ю Станіслав Мойсеєв запропонував робочий кабінет на останньому поверсі театру. Цей простір облаштував для себе попередній керівник. Кабінет світлий, просторий, із сучасним модерновим ремонтом. До початку запису розмови Станіслав Мойсеєв зазначає, що не поділяє мою думку про комфортні умови приміщення й, гостинно готуючи каву, зауважує, що все переробив би, але не буде, бо зараз це взагалі не на часі.

Фото надане автором

— Станіславе Анатолійовичу, я тут трішки провела ревізію інтерв’ю з вами за попередні роки. Так от, 2012 року в одному інтерв’ю про повернення до Молодого театру ви назвали себе прихильником тези, що двічі в одну річку не входять. Із якими відчуттями ви повернулися до театру? Що змінилося?

— Чесно кажучи, я не думав, що це буде «двічі в одну річку». Так сталося. Відчуття нормальні, тому що це такий прагматичний робочий процес, я не дуже люблю сентименти щодо професійної діяльності. Якщо говорити про зміни, то насправді не все змінилося. Якщо говорити про якісь там адміністративні приміщення театру — ну, так, дещо змінилося, дещо покращилося. Але ж сцена основна — моя гордість, разом з архітектором Сергієм Степановим ми розробляли проєкт її реконструкції. Я завжди жартував, що, може, моїх вистав ніхто не згадає, але пам’ятатимуть, що я зробив цей зал. Нічого подібного. Це теж забули. Вистави ще пам’ятають.

— Можете назвати хоча б декілька позитивних господарських змін, які ви помітили, те, чого не було за вашої першої каденції? Наприклад, з’явився хороший буфет — місце харчування для працівників театру — там, де раніше був склад мотлоху; зроблено хороший ремонт вбиралень, які раніше були в антисанітарному стані; театр відмежував собі закритий внутрішній дворик тощо.

— Це справді стало краще виглядати, це свідчить про якісь правильні кроки, які було зроблено. Кожен керівник має покращувати ситуацію, а не погіршувати. Бо якщо згадати, до якого театру я зайшов наприкінці 1996 року, то напрошується одне слово, що характеризує його стан, — сарай.

Фото надане автором

— Я не ейджистка, але за аналогією із законодавчим віковим обмеженням для держслужбовців (65 років) — а це ж державний театр — вам трішки більше за це обмеження. Якщо взяти національні театри, їхні очільники — Євген Нищук, Ростислав Держипільський, Кирило Кашліков, Анатолій Соловʼяненко…

— Бенюк.

Богдан Бенюк — єдиний, хто є старшим за вас із театрального керівного складу, але це не національний театр. На яких умовах ви погодилися працювати в такому віці та як об’єктивно оцінюєте свої сили?

— Ви хочете мене вже на пенсію відправити (сміється). Щодо вікового обмеження, то хочу вам сказати, що ця норма стосовно держслужбовців справді діє. Проте такої норми немає для керівників мистецьких закладів. Хоч я не є прихильником того, щоб театрами або мистецькими закладами управляли люди, які досягли віку аксакалів, розумієте? Я довго думав. Те, що мій досвід керівника є унікальним, — це мій плюс великий, а от щодо енергії, сил, завзятості — тут у мене були питання до себе. Ну, як завжди, в таких ситуаціях спрацьовують якісь інші механізми всередині людини.

— Які вистави ви бачили в Молодому театрі за каденцію Андрія Білоуса? І чи відвідували театр у цей час узагалі?

— Дуже мало. На початку відвідував, не всі прем’єри, але був і на першій прем’єрі — на «Загадкових варіаціях». Потім бачив «Різню». Пізніше, звісно, прийшов подивитися на моїх улюблених Вікторію Авдєєнко й Настю Євтушенко у виставі «Саша, винеси сміття». І щось іще було, не згадаю… Але пізніше, на жаль, відбувся дуже неетичний конфлікт, пов’язаний із моєю виставою «Дядя Ваня» в театрі.

— А в чому полягав той конфлікт? Вашу виставу зняли з репертуару?

— Ні, я заборонив її експлуатацію, використовуючи своє авторське право. Після того конфлікту театр я більше не відвідував.

— А як так трапилося, що Білоус і Назаренко, його помічниця та згодом режисерка, забрали з репертуару всі свої вистави? Ви намагалися вирішити це питання в юридичній площині?

— Ні, ніхто нічого не намагався вирішувати. Просто було поставлено перед фактом. Розумієте, тут є наш місцевий, скажімо так, нонсенс — авторське право режисера. Бо більше ніде в Європі режисер не має таких прав. І свого часу видатні Пітер Брук і Джорджо Стрелер намагалися це змінити через інституції Європейського Союзу для режисерів, але їм так і не вдалося це юридично обґрунтувати. В нас теж є така практика. Чи це правильно? Гадаю, ні. Хоча я сам є режисером і мав би за це ратувати, але, гадаю, проблема в тому, що вистава — це колективна праця. Режисер у цьому процесі — ключова фігура, але однаково це колективна праця, й не може так бути, що одна людина забороняє результат трудів цілої групи людей. Очевидно, треба це прописувати в угодах.

— Припустімо, що Білоус створить свій театр або знайде якийсь майданчик, і там з’являться вистави, які були в репертуарі Молодого театру, та будуть задіяні його актори. Ось, наприклад, у виставі Білоуса «Кролик Гарві» на новому майданчику з’являється Олексій Вертинський. Театр якось реагуватиме?

— Ми нічого не можемо в юридичному сенсі, юридичних підстав для того, щоб на це якось реагувати, немає.

— Як ви зараз плануєте відновлювати репутацію театру? Адже вона все ж таки постраждала.

— Спробуймо розділити ці речі. Бо мистецька репутація театру — це одна історія, хоч як би ми ставилися чи я ставився до художньої політики попереднього керівника. А от приватний скандал із керівником театру — вже зовсім інша. І це репутаційна втрата все-таки пана Білоуса. Я б хотів, щоб ми постаралися це зрозуміти. Очевидно, що театр має реагувати на такі явища, які існують не лише в ньому. Не забуваймо, що це доволі табуйована тема, яка стає зараз нетабуйованою, — проблеми харасменту, приниження людської гідності. Вони, безперечно, будуть відображені в репертуарній політиці театру. Це не означає, що це буде топтема, — ми просто хочемо бути відкритішими до суспільного життя, до процесів, які відбуваються в ньому, до людей, які сюди приходять.

— Окрім наповнення репертуару, які найголовніші проблеми нині має театр?

— Перша — це справді репертуар, тому що мінус 23 вистави з репертуарної афіші. Кадрові проблеми — це друге питання, тому що деяких позицій у театрі просто не було. Наприклад, завліта (завідувача літературної частини. — Ю.С.), якщо говорити «старою мовою». Драматурга театру теж не було. Зараз прийшла моя нова помічниця Ірина Бойко й уже займається саме проблемами репертуару, текстів тощо.

— Хто, крім завліта, посилить вашу команду?

— Уже працює нова головна адміністраторка Марина Шейко і з 23 липня приходить директор-розпорядник Сергій Дорофєєв (генеральний директор театру — художній керівник Сумського національного академічного театру драми та музичної комедії імені М.Щепкіна. — Ю.С.).

— В одному з інтерв’ю в контексті питання про театральні реформи ви сказали: «Наш український нонсенс — та кількість національних театрів, які зараз існують». Через стільки років підтримуєте цю думку?

— Дуже простий приклад. Я всім казав: як Молодий театр може бути академічним?! Це ж театр, який заявляє про свою альтернативність. Він завжди славився пошуковістю, новаторським підходом. Але вже практично всі стали академічними. Не академічних, може, один відсоток. Це абсолютний нонсенс, і я продовжую так вважати. Так само не може бути великої кількості національних театрів, бо ми нічого не знаємо про ці театри, про їхні здобутки, інтеграцію в європейський простір. На якій підставі їм надають ці статуси? Якщо у держави чи у муніципалітету є зацікавленість підтримати ці театри, митців, ну, давайте створимо систему категорійності театрів, яка була ще за «совєтів», і регулюватимемо зарплатні процеси за допомогою категорій. Один театр — другої категорії, інший — першої там чи вищої категорії, і це має впливати на зарплату. Такої системи в нас, на жаль, немає, тому є гонитва за цими міфічними статусами.

— У Законі України «Про театри і театральну справу» зазначено, що національний театр — це той, який має загальнодержавне й міжнародне визнання. За фінансовим забезпеченням Молодий театр — точно не національний. От, поклавши руку на серце, він зараз має право на цей статус?

— Так, надбавки немає, бо це театр, який перебуває у юрисдикції КМДА. Фінансування має вирішуватися через місто. Це складне питання — ми думатимемо, чи є це загальнонаціональне визнання. Театр провадив активну міжнародну діяльність іще до надання статусу національного. Я в ту каденцію зробив багато колаборацій із різними культурними інституціями. Було безліч закордонних гастролей у той час, коли більшість театрів України взагалі ще не знала, як кордон перетнути. У ситуації, коли держава не має адекватної системи категоризації закладів культури, нехай буде національний. Так уже склалося. Ну, ми ж не встанемо й не скажемо, мовляв, заберіть у нас статус національного, чи що нам зробити?!

— На зборах колективу перед закінченням сезону, наскільки мені відомо, ви назвали ім’я режисера Андрія Мая, який ставитиме в Молодому. Але ж у вас є «штатний француз» Григор Мане, є режисер Тарас Криворученко, які зараз зможуть включитись у роботу й не чекати на Мая чи когось іншого?

— Безперечно. Я скажу так, що на мене вийшло багато молодих режисерів: і Андрій Май написав мені з пропозицією, і Олег Ліпцин, і Валентин Козьменко-Делінде.

— У Молодому театрі був досвід постановки, яка свого часу шокувала всіх, хто її бачив, — і це саме Андрій Май ставив. Тоді однією з локацій дійства обрали доремонтні вбиральні театру, де стояв жахливий сморід. Зараз Андрій теж ставитиме якісь вистави-провокації чи в планах щось виваженіше?

— Це був перший його проєкт, із яким він прийшов до театру, — імерсивна вистава, що відбувалася на різних локаціях театру. Це німецький автор, і п’єса була присвячена проблемі булінгу в старших класах німецької школи. Я не можу сказати, що вистава була шокуючою. Гадаю, що активніше театр виходитиме за межі сцени й коробки, то цікавіше буде всім.

— Хто ще виявив ініціативу та хоче ставити, підтримати якось театр, можливо, прагне повернутися?

Ірма Вітовська висловила ініціативу щодо одного проєкту. Наразі ще рано говорити про це. Це може бути десь 2027 року.

— Недавно ви поставили в Дикому театрі антрепризу — виставу «Три швидкі та модні в цьому сезоні перукарки» за сценарієм Максима Курочкіна. Плануєте переносити її на велику сцену Молодого театру. Чи не буде це занадто різко? З одного боку, треба заповнити репертуар, а з іншого — там усі «чужі» актори, хоч вони й популярні, й медійні, й талановиті, але з інших театрів. Може б зараз, у міжсезонні, щось поставити, чи ви все ж таки хочете свою виставу? Чи нехай вона в Дикому йде?

— Це не вистава Дикого театру, я хочу наголосити. Вона йшла на сцені №6. Треба розуміти, що це проєкт соціального спрямування, який був створений у межах проєкту «Семантичний щит» фундацією «З країни в Україну». Це мої хороші друзі, з якими я давно співпрацюю, і врешті-решт вони вирішили, що треба зробити театральну виставу. Тому на моє запрошення Максим Курочкін написав цей текст, і ми зробили цей проєкт. Я не бачу жодних проблем, тому що, наприклад, у наявній трупі Молодого театру однаково було дуже багато запрошених акторів, так званих разовиків, як ми кажемо на професійному жаргоні. У нас таких — більш як двадцять осіб у трупі, і я не можу сказати, що це норма. Залежить від того, як ми дивитимемося на принципи формування трупи, як це краще зробити. На сьогодні, з технічних причин, зокрема, немає часу й можливості робити інший склад, бо це по суті буде нова вистава. А так ми отримаємо готовий продукт, у якому багато зіркових імен. Я сподіваюся, що він викличе певний резонанс і стане програмною виставою, яка задасть чіткий вектор на майбутнє.

— Чесно кажучи, я побоююся побачити цю виставу в репертуарі театру, бо там дуже стереотипне мислення: всі жителі Донбасу трохи примітивні, а решта — або герої, або об’єкти для вихваляння. Не боїтеся, як ви сказали, резонансу несприйняття такої стереотипності?

— Ну, слухайте, насправді я не зовсім можу з вами погодитися. Проєкт було створено як відповідь української контрпропаганди на російські наративи, й це дуже чітко простежується в тексті. Максим Курочкін — занадто складний інтелектуальний драматург, щоб віднести його до категорії тих, хто примітивно мислить. Мені здається, що там приховано трошки більше, ніж те, що ви зазначаєте. Є певні маски-персонажі, які проживають на Донбасі, це нормально — фарсова структура вистави, певна сатира. Та якщо поглянути на наших героїв, то в них теж усе далеко не просто й не гладко. Там немає ідеалізації, й це дуже важливо.

— На зборі трупи ви сказали, що в наступному сезоні самі наразі нічого не ставитимете. Це тому, що дуже багато організаційних та інших питань, чи тому, що немає бажання, бо ви не знаєте до кінця колектив, зокрема молодих акторів, та їхні можливості?

— Є такий нюанс. Але щось я вже подивився, когось хоч якось знаю. Причина, мабуть, не в цьому, а більшою мірою в тому, що мені потрібна пауза, щоб зараз розібратися з усіма адміністративними й організаційними проблемами. Це моя відповідальність. Немає більше нікого, хто за це відповідає в театрі.

— Скільки часу ви собі на це виділяєте? І коли ми вже побачимо першу виставу в Молодому театрі, поставлену вами? Знаю, що ви маєте велику добірку шекспірознавчої літератури. Що, ймовірно, першим витягнете з вашого режисерського портфелю й коли?

— Я не знаю, я правда не знаю. Хотів би знати, коли… Ну от дивіться: наближається така приємна подія — ювілей Олексія Вертинського (2 січня 2026 року актору виповниться 70 років.Ю.С.). Буквально вчора він тут сидів, ми розмовляли про це, і я йому казав: готуйся, уникнути не вдасться, доведеться знайти в собі сили та бажання зіграти щось важливе й цікаве. Я б хотів, щоб це був «Скупий» Мольєра. І я б залюбки та з радістю, враховуючи наш колосальний бекграунд спільної роботи в театрі, зробив цю виставу, але, оцінюючи реалії, знаю точно, що не зможу.

— Вертинський зараз у Молодому театрі — разовик. І взагалі дуже багато зірок за каденції Білоуса пішли з театру. Кого, крім Валерії Ходос і Марка Дробота, ще повернете? От, наприклад усенародна улюблениця Тамара Яценко грає в антрепризах. Ну, чому б їй тут не поставити виставу? Вона збирає «Жовтневий палац»! Кого ще повернете?

— Хіба я вам сказав, що поверну Ходос і Дробота? (Сміється). Не треба їм повертатися в штат. Ні Вертинському, нікому не треба. Тут у найближчій перспективі, гадаю, з’являться Ірма Вітовська, Римма Зюбіна й Наталія Васько. Я цього не виключаю. Але їм уже в їхньому статусі та положенні треба приходити на проєкти як запрошені зірки (й вони це чудово усвідомлюють і саме цього прагнуть), а не увійти в трупу, сидіти там, як гриб, і чекати, поки щось із неба впаде.

— З огляду на те, що молодь фактично потрапляла до театру цілими курсами Андрія Білоуса, в наших кулуарних театральних колах висловлювали думку, що Молодий театр став національним студентським театром. На мою глядацьку думку, серед цієї молоді є актори, схожі одне на одного зовні та манерою гри, як клони. Так, що одну виставу можна поставити в п’яти складах, і не буде видно різниці. Як із цим боротися керівникові, щоб не зламати людської долі?

— Я поділяю ваше відчуття. У мене теж воно є — іноді здається, що типажі та способи сценічного існування дуже подібні... Ну, нічого, все це теж треба регулювати за допомогою переформатування трупи — в нормальному сенсі, не в якомусь там радикально-революційному. Це еволюційні процеси: новий репертуар, режисери, які ставитимуть, проведуть селекцію, хочуть вони цього чи ні. І буде очевидно, хто виходить на перші позиції, хто театру конче необхідний, хто менш потрібний, а хто — зовсім ні.

— Як ви ставитеся до того, що Молодий театр проголосив себе спадкоємцем Леся Курбаса і дуже активно почав розкручувати історію зі сторіччям театру? Продовжуватимете тезу, що Лесь Курбас є засновником Молодого театру?

Фото надане автором

— Ой, це дуже непопулярна тема: я тоді висловився, написав пост про це, та хоча намагався бути максимально коректним, однаково це образило багато людей у театрі. Ніби я не хочу, щоб Молодий театр став національним. Це виглядало як претензія до мене. Це трохи дивно, бо я не проти жодних нагород — нехай би всім було добре — й повторюю старовинну тезу: «Десять років прослужив, у пияцтві й розпусті не помічений — дайте заслуженого артиста. Прослужив двадцять років — дайте народного артиста». От ми придумали сто років цьому театру, й він буде національним. Слухайте, нинішній Молодий театр, окрім приміщення, в якому був Молодий театр Леся Курбаса, нічим не пов’язаний із його спадщиною. Ну, просто нічим! Сторіччя Молодого театру — це абсолютна фальсифікація. Воно вже є так, і не треба цього чіпати. Це проблема й тих людей, хто це давав, хто просував. Чи вони усвідомлювали, що відбувається?! Ми не можемо жити в країні й намагатися перемогти цього жахливого ворога, користуючись методами, якими живе Російська Федерація, — брехні, обману й фальсифікації.

— Чим плануєте відкривати новий сезон?

— 6 вересня плануємо виставу «Зілля».

— Дуже хороша постановка режисерки Олександри Меркулової, яка, наскільки мені відомо, не підтримала «групу 46», що виступала за звільнення Андрія Білоуса. Олександра продовжить ставити, чи може бути інший розвиток подій?

— Ні, ні, Саша продовжить ставити. Від неї вже є пропозиції щодо нових можливих вистав. Зараз я їх розглядаю.

— Які завдання ви ставите собі на другу каденцію? Тринадцять років тому вас запитували про подібне в іншому національному театрі, й ви сказали: «Щоб менше було неприємних речей і більше — слідування Станіславському». Тоді це «слідування» було популярним. Якими є орієнтири нині?

— Я хочу, щоб у театрі виникла здорова й нормальна творча атмосфера. Тому що, як на мене, крім відомого скандалу з Білоусом, у трупі є ще проблема взаємин між старшим і молодим поколінням. Цього не має бути. Потрібно, щоб молодші поважали старших, старші перестали бути занадто критичними щодо молодих і всі працювали разом над тим, що треба зараз робити. Одне з головних завдань — налагодити ці процеси, об’єднати колектив.

Театр має бути відкритим, вибудувати якісну комунікацію з експертним середовищем, стати учасником мистецьких проєктів, зокрема закордонних. Я найбільше хочу, щоб це був нормальний і успішний театр.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Сербия назвала условие поддержки санкций ЕС против России
Корреспондент
2025-07-25T12:33:17Z
Публичная пощечина Макрону и другие выходки: СМИ выяснили, что взбесило первую леди Франции
Telegraf
2025-07-17T14:51:07Z
В кортеже Путина заметили скорую: пошли нехорошие слухи. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-16T18:57:01Z
Первое заявление Свириденко в должности премьер-министра Украины
Comments UA
2025-07-17T11:36:47Z
Появились фото с места гибели нардепа Рущишина
Корреспондент
2025-07-25T13:00:23Z
Россия выдает желаемое за действительное: что на самом деле скрывают под "безумным экономическим успехом"
Comments UA
2025-07-25T12:48:57Z
Украину сотрясли акции протеста
Корреспондент
2025-07-22T20:15:02Z
Украина получила неожиданного союзника в Белом доме: на Западе озвучили детали
Comments UA
2025-07-15T13:04:10Z
«В министерстве не было координации». Почему Умеров не справился, будет ли Шмыгаль эффективным преемником и какие изменения нужны - анализ от
Апостроф
2025-07-20T09:33:18Z
Что в сексе больше нравится мужчинам: честно, без мифов и стереотипов
Comments UA
2025-07-17T20:39:30Z
Гороскоп на сегодня 25 июля: сопротивление Тельцов, уязвимость Раков и разочарование Рыб
Знай
2025-07-25T01:45:56Z
Нереальная вкуснота за 15 минут: приготовьте персиковые слойки с медом и мороженым
Telegraf
2025-07-12T09:15:40Z
Въезд в США обрастает налогом в $250: как новый сбор усложнит въезд иностранцам
UAToday
2025-07-22T16:06:01Z
Даже ключи от жилья могут повлиять на благосостояние. Где их точно нельзя бросать
Telegraf
2025-07-25T13:00:43Z
Надо не только стукнуть: 5 советов, чтобы выбрать самый вкусный арбуз
Telegraf
2025-07-25T12:48:39Z
С хрустящей корочкой и мягкая внутри: хитрость кулинаров, которая поможет идеально пожарить картошку
Gazeta UA
2025-07-20T09:30:22Z
Мечтаете о Мальдивах? Сколько на них придется копить, если начать уже сейчас
Telegraf
2025-07-25T12:21:04Z
Зачем ставить соду под кровать: неожиданный способ защитить свой дом от самой популярной проблемы
TSN
2025-07-25T11:03:56Z
Врач назвала среднюю продолжительность жизни мужчин в Украине: статистика впечатляет
TSN
2025-07-14T22:15:17Z
Лишь два стакана в день этого сока нормализует высокое артериальное давление
Comments UA
2025-07-23T17:06:12Z
Как вода с медом с утра повлияет на здоровье: вы удивитесь
TSN
2025-07-20T09:09:20Z
Как заставить помидоры покраснеть: действенные способы
Gazeta UA
2025-07-21T15:33:32Z
Как удалить пятна от черных ягод: три простых средства, которыми пользовались еще наши бабушки
Знай
2025-07-25T12:51:40Z
Летние суперфуды: какая польза малины, голубики и ежевики, кому нельзя есть эти ягоды
TSN
2025-07-25T12:51:27Z
Как вывести жирное пятно - простые и действенные способы
Gazeta UA
2025-07-13T20:22:13Z
Эти овощи могут быть смертельно опасными
Comments UA
2025-07-25T12:42:47Z
Надвигается пандемия? В Европе распространяется новый вирус
Корреспондент
2025-07-25T12:09:36Z
Родился в Донецке, но стал путинистом: умер известный режиссер, снявший фильм "Мастер и Маргарита"
Telegraf
2025-07-17T10:18:58Z
Лорак в том числе: из азербайджанского фестиваля выгнали российских артистов
GlavRed
2025-07-17T10:21:54Z
Нельзя: Тодоренко снова не смотрела за детьми и нарвалась на жесткий отказ в РФ
GlavRed
2025-07-17T14:27:51Z
Известного украинского певца нагло ограбили в Италии: "Разбили стекло и украли все"
TSN
2025-07-13T16:45:12Z
"Мы много говорили": Маша Ефросинина очаровала фотографиями подросшего сына в Испании
Апостроф
2025-07-25T11:51:42Z
«Правила флирта»: легкая и смешная взрослая версия «Головоломки»
Комсомольская правда
2025-07-25T11:51:22Z
"Главная ведьма Украины" рассказала, как занималась любовью со священником из Лавры
Фокус
2025-07-15T11:00:40Z
Wellboy признался, на кого из звездных певиц положил глаз
Апостроф
2025-07-16T14:36:06Z
Илона Гвоздева из "Тацы со звездами" неожиданно остановила свой развод: что решил суд и почему она молчит
Знай
2025-07-15T18:52:13Z
Двух подростков-партизан посмертно наградили
Корреспондент
2025-07-19T14:21:35Z
Покровское направление снова под массированными штурмами россиян
Новости Украины
2025-07-17T14:39:03Z
Гороскоп на 17 июля для всех знаков Зодиака: у кого будут проблемы с финансами
Comments UA
2025-07-16T17:51:09Z
Россияне убили пятерых жителей Константиновки
Корреспондент
2025-07-19T06:33:37Z
Ограничение движения в Черновцах: где и когда нельзя будет проехать
Политека
2025-07-25T13:00:15Z
Убытки на 42 млн грн: на Львовщине правоохранители разоблачили злоупотребления в лесхозе
Апостроф
2025-07-25T12:54:34Z
В сердце Украины заметили пушистых "гостей": они способны нападать на людей
Telegraf
2025-07-15T22:31:21Z
В ВСУ заявили о восстановлении позиций в Запорожье
Корреспондент
2025-07-19T17:09:12Z
Партизаны взорвали важный железнодорожный маршрут оккупантов под Тулой
Корреспондент
2025-07-20T09:39:39Z
Индексация будет одинаковой для всех, независимо от профессии, - Екатерина Котенкова
Знай
2025-07-17T02:18:54Z
Это единственный мост в Украине, который поворачивается: где он находится и как называется
Telegraf
2025-07-16T19:07:22Z
Польша требует от МОН переписать учебники истории Украины: что произошло
Фокус
2025-07-17T14:30:53Z
За чем нельзя наблюдать 17 июля и что нужно отдать сегодня: приметы и запреты на Марины
Знай
2025-07-17T02:03:23Z
Имеют ли право останавливать "просто для проверки": с чем не нужно шутить водителям в Украине
Comments UA
2025-07-25T13:00:24Z
США профинансируют перевооружение Польши на $4 млрд
Корреспондент
2025-07-25T12:48:04Z
Украинских школьников за границей ждет дискриминация: учителя протестуют против новых правил МОН
Знай
2025-07-20T09:21:24Z
В жизнь ворвутся проблемы и потеряете счастье: что нельзя делать 17 июля, приметы
GlavRed
2025-07-16T14:28:42Z
Украина сделала беспрецедентное предложение иностранным оборонным компаниям: о чем идет речь
Comments UA
2025-07-17T22:42:52Z
В Украине продолжают исчезать дети: что произошло на Житомирщине
Comments UA
2025-07-16T19:21:42Z
Даже не убегал: новые подробности двойного расстрела на черниговском полигоне
TSN
2025-07-17T15:36:58Z
Россияне сообщают о взрывах в Подмосковье
Корреспондент
2025-07-18T03:45:47Z
Пограничники задержали 10 мужчин, которые платили криптовалютой за побег в Молдову
Новости Украины
2025-07-17T13:09:34Z
На Закарпатье подростки изнасиловали 46-летнюю женщину
Новости Украины
2025-07-25T12:57:33Z
В Саратове спасатели не могут извлечь мужчину из-под завалов - несущая стена блокирует проход. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-25T12:24:59Z
Российский FPV-дрон атаковал автомобиль главного раввина Херсона
ZN UA
2025-07-17T22:39:39Z
Под Москвой прогремели взрывы - аэропорты РФ остановили рейсы
Gazeta UA
2025-07-17T04:39:15Z
В Северном море нашли британский корабль, затонувший в Первую мировую
Корреспондент
2025-07-22T03:39:45Z
Надя Дорофеева показала фото с Усиком после блестящего боя и поделилась впечатлениями от встречи
TSN
2025-07-20T09:09:19Z
Погиб легендарный экстремал. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-17T22:51:29Z
Полюбил вас всех как родных: Лукас Васкес растрогал на церемонии прощания
Корреспондент
2025-07-17T14:30:50Z
Усик сделал символический жест перед реваншем с Дюбуа
Telegraf
2025-07-17T13:27:42Z
Легенда бокса хочет увидеть бой между Фьюри и Джошуа
Корреспондент
2025-07-25T11:36:06Z
Туран поделился впечатлениями от игры Шахтера в победном матче
Корреспондент
2025-07-25T11:00:12Z
На этапе Бриллиантовой лиги в Лондоне украинка Левченко не выступит
Корреспондент
2025-07-18T19:54:57Z
Рома завершает подписание бразильского защитника
Корреспондент
2025-07-25T10:15:06Z
Из Европы в ОАЭ: легендарный итальянец возглавил новый клуб
Корреспондент
2025-07-25T09:24:41Z
Сметанина назначена и.о. генерального директора Укроборонпрома
Корреспондент
2025-07-22T19:18:36Z
Блокируют за "нетипичную активность": клиентам Ощадбанка массово замораживают карты
Знай
2025-07-16T12:37:23Z
Лукашенко распорядился штрафовать магазины за отсутствие картофеля
Корреспондент
2025-07-19T00:24:57Z
Украина с начала года получила 527 млн грн от аренды земель
Корреспондент
2025-07-17T14:18:49Z
Нацбанк дал курс валют на выходные и понедельник
Gazeta UA
2025-07-25T12:42:54Z
"К сожалению, будут потери". Отказ ЕС от торговых льгот обойдется Украине в $700 млн – НБУ
Лига
2025-07-25T12:36:24Z
Таможенные реестры: в Украине утвердили новые правила
Хвиля
2025-07-17T10:36:51Z
"Успешно релоцировано в Германию": появились кадры взлета самолета, который заметили над Киевом
Фокус
2025-07-16T23:21:01Z
Доплаты к пенсии: на какую сумму могут рассчитывать пенсионеры в 70 лет
Знай
2025-07-16T18:07:28Z
Землю снова атаковала магнитная буря красного уровня: сколько будет длиться шторм
Апостроф
2025-07-17T15:51:55Z
Новый рекорд производительности солнечных панелей Японии вызывал странный эффект: что случилось
Фокус
2025-07-17T15:51:42Z
Apple добавит новый цвет в линейку iPhone 17 Pro
Gazeta UA
2025-07-25T11:57:25Z
LG против TCL и Hisense: эксперты выяснили, какой телевизор Mini-LED лучше купить
Фокус
2025-07-25T11:30:37Z
Астрономы выяснили, когда исчезнет наша Вселенная: намного раньше, чем предполагалось
Фокус
2025-07-25T11:00:16Z
Будет полноценное приключение: что ждет поклонников Ghost of Yōtei
Знай
2025-07-25T10:51:58Z
Официально: Релиз Dying Light: The Beast перенесли на сентябрь
GameMag
2025-07-25T10:36:06Z
Лучшие бюджетные смартфоны: какие модели можно купить за 300 долларов сейчас
Фокус
2025-07-25T10:12:06Z
Ученый объяснил, почему саранча массово атакует юг Украины
Gazeta UA
2025-07-25T10:00:21Z
Эти привычки вождения могут увеличить расход топлива до 40%
Знай
2025-07-25T09:51:54Z
В Украине упал спрос на бензиновые автомобили
Корреспондент
2025-07-25T09:33:51Z
Цены на электромобили в Украине резко пойдут вверх: с чем это связано и когда лучше покупать
UAToday
2025-07-24T23:39:45Z
Volkswagen опередила Tesla на рынке электромобилей в Европе
Корреспондент
2025-07-24T18:21:00Z
Toyota обновила внедорожник Sequoia
Корреспондент
2025-07-24T18:12:36Z
Acura прекращает производство седана TLX из-за низкого спроса
Корреспондент
2025-07-24T16:21:30Z
Tesla отчиталась о падении прибыли на 16%
Корреспондент
2025-07-24T11:15:08Z
Не покупайте авто в этот период, чтобы покупка не превратилась в катастрофу
Comments UA
2025-07-24T10:15:54Z
Honda прекращает выпуск недорогого конкурента Audi A4 и BMW 3 Series: причина известна
Фокус
2025-07-24T06:45:02Z