/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F82819b3767e8506ba3c0a15b49ec419d.jpg)
Корми, експорт, внутрішній попит. Як українські виробники курятини працюють в умовах війни
Попри постійні обстріли, руйнування виробництв і логістики, проблеми з енергопостачанням, українські виробники курятини демонструють стійкість та адаптивність. Після суттєвого скорочення виробництва української курятини в перший рік повномасштабного вторгнення Росії в Україну галузі поступово вдалося не лише стабілізуватись, а й вийти на довоєнні показники. Сьогодні виробники курятини не лише стабільно забезпечують внутрішній ринок, інвестують у нові проєкти, а й активно працюють над розширенням географії експорту.
Внутрішні виклики: попит, логістика та багато іншого
У перший рік повномасштабної війни через значний відтік українців за кордон внутрішнє споживання курятини суттєво впало.
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.