У BMW розкритикували новий протокол Apple CarPlay Ultra
Автовиробники починають усвідомлювати цінність, яку екрани можуть запропонувати для їхнього прибутку. Оцифровка автомобільного досвіду та функції за додаткову плату роблять контроль над екраном життєво важливим для забезпечення майбутніх прибутків.General Motors відмовився від Apple CarPlay на користь своєї власної системи, і тепер автовиробники протистоять CarPlay Ultra, останній спробі Apple контролювати більше ніж просто аудіосистему в автомобілі.BMW – один із таких брендів. Німецький автовиробник підтвердив, що наразі не планує пропонувати CarPlay Ultra у своїх автомобілях через нібито обмеженість функціоналу та побоювання за “злив” персональних даних користувачів. Окрім того, німецький бренд значно інвестував у власну інформаційно-розважальну систему під назвою iDrive, яка контролює низку функцій автомобіля завдяки своїй глибокій інтеграції.BMW приєднуєтьсядо Audi, Mercedes-Benz, Polestar та Volvo серед автовиробників, які не планують пропонувати цю технологію, незважаючи на те, що Apple спочатку заявляла про це. Минуло три роки з тих пір, як Apple вперше анонсувала оновлену версію CarPlay.Деякі бренди, включаючи Porsche, Kia, Hyundai та Genesis, все ще налаштовані на продовження співпраці з “фруктовим” брендом. Aston Martin першим запустив Ultra у своїх автомобілях. CarPlay Ultra бере на себе весь досвід в автомобілі, щоб створити відчуття Apple від елементів керування в автомобілі.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW відкликає одразу дві моделі електричних седанів через вади батареї.