/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F2d3e6c5326b01d004ea670d6b5b1b003.jpg)
Напій Кола зазнає найбільших інноваційних змін за останні 20 років
Напій Кола зазнає найбільших інноваційних змін за останні 20 років
PepsiCo випустить колу із пребіотиком. Це найбільша інновація в категорії традиційної коли за останні 20 років. Пребіотики — це харчові волокна, що стимулюють зростання корисних бактерій у кишечнику.
Про це повідомляє TradeMaster.UA
У складі Prebiotic cola буде 5 г тростинного цукру, 30 калорій та 3 г пребіотичної клітковини. Новинка не містить штучних підсолоджувачів, її смак не відрізнятиметься від звичайної коли.
У лінійці буде два варіанти — класичний та вишневий. Напій продаватиметься в банках обсягом 12 унцій (близько 350 мл) та упаковках по вісім банок. В інтернет-магазинах він з'явиться восени 2025 р., а в роздріб — на початку 2026 р. у відділах безалкогольних напоїв.
Компанія називає новинку «переосмисленням традиційного смаку коли», розроблену з урахуванням смаків та цінностей сучасних споживачів.
Як повідомляє прес-служба, продукцію PepsiCo щодня купують і споживають понад мільярд людей у більш ніж 200 країнах та регіонах світу.
PepsiCo анонсувала випуск Prebiotic cola за чотири місяці після придбання бренду функціональних газованих напоїв Poppi за $1,95 млрд. За останні 20 років споживання газування в США в цілому знизилося, проте пребіотичні газування від Poppi та компанії Olipop стрімко набирають популярності серед споживачів, які дбають про здоров'я кишечника.