/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2F610f85ffa72177d45fa2c19b860666c7.jpg)
Батарея Kia EV4 майже не погіршилася після 110 тисяч км пробігу
Витривалість акумулятору нового електричного седану Kia протестували в реальних умовах.
Компанія Kia представила результати масштабних випробувань своєї нової моделі EV4.
Випробування проводили в умовах реального європейського трафіку на 110 тисяч км, а також 10 тисяч км на межі можливостей (90-95% від максимальної продуктивності) на трековому заїзді Нюрбургринг. Крім того, батарею неодноразово заряджали під час коротких пауз між заїздами, і навіть за таких умов вона показала чудовий результат: рівень її збереження залишився на рівні 95%.
Як заявляє компанія, ключ до надійності моделі – у четвертому поколінні батарейної системи. Вона оснащена удосконаленим тепловим контролем і рівномірним розподілом охолоджувальної рідини, що дозволяє акумулятору працювати в безпечному температурному діапазоні навіть за високих навантажень. Це сприяє як продовженню ресурсу батареї, так і збереженню її продуктивності з часом.
Модель також оснащена системою рекуперативного гальмування, яка дозволяє повертати до 25% енергії під час уповільнення, зменшуючи навантаження на батарею. За ствердженням Kia, навіть після 160 тисяч км пробігу або восьми років експлуатації, EV4 збереже щонайменше 70% початкової ємності батареї.
Нагадаємо, модель EV4 доступна як у модифікації седану, так і хетчбеку, а представили її разом з фургоном PV5 та концептом майбутнього кросоверу EV2.