/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F251bc43aefaf77f6f715f9c26821bdf4.jpg)
Smellmaxxing розбушувався: західна молодь витрачає шалені тисячі доларів на колекції парфумів
Цей рух зародився у тіктоці та відбиває зростання інтересу до чоловічого догляду за собою та прагнення виражати індивідуальність. 24 Канал завдяки RNZ розповість про це докладніше.
Тікток і парфуми: чому підлітки витрачають стільки грошей на аромати?
Завдяки соціальним мережам молоді люди, такі як 17-річний Ван МакКорт із Нової Зеландії, збирають колекції парфумів, які дійсно вражають. А ще й залюбки діляться знаннями про них.
МакКорт лише старшокласник, але вже має колекцію з 25 флаконів на 5000 доларів. Серед них, напрклад, два аромати Louis Vuitton по 500 доларів кожен.
Хлопець почав із популярного Y від Yves Saint Laurent, а тепер віддає перевагу нішевим брендам, як-от Guerlain і Maison Francis Kurkdjian. Його улюблений аромат – Vibrato від Sospiro з нотами лимона та лайма.
Як Ван заробляє на свою пристрасть? А перепродаючи парфуми та працюючи неповний день. Зауважмо, що він не один такий фанат тренду smellmaxxing навіть серед своїх друзів.
Загалом у тіктоці smellmaxxing процвітаєзавдяки інфлюенсерам із сотнями тисяч підписників, які діляться детальними оглядами парфумів. Вони обговорюють, які аромати варто наносити щедро, які економно, які подобаються чи не подобаються жінкам тощо.
21-річний студент Раян з Окленда маж колекцію на 1000 доларів, і для нього smellmaxxing – це спосіб почуватися впевненіше та чистіше, а не лише приваблювати когось. І він, як багато інших молодих людей на Заході, приходить до парфумерних студій вже зі знаннями про бренди та ноти.
Ба й глобальна індустрія чоловічих парфумів зростає і, за прогнозами, досягне 80 мільярдів доларів до 2031 року. А smellmaxxing, частина ширшого руху looksmaxxing, підкреслює зміну уявлень про маскулінність, де догляд за собою є нормою.