/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F3cf4315de2f3e8011742e0cd575c9fc2.jpg)
Перелік ознак, після яких треба бігти з ресторану: поради експертів
Консультанти ресторанної індустрії назвали головні "тривожні дзвіночки", які вказують на те, що в закладі варто не вечеряти, а якнайшвидше йти. Йдеться про сервіс, атмосферу і навіть поведінку персоналу.
Як повідомляє Daily Mail, попри зростання витрат американців на харчування поза домом – у середньому 166 доларів на місяць, не всі заклади забезпечують належний рівень обслуговування. Із 2019 року витрати зросли на 14%, однак якість не завжди відповідає очікуванням. Саме тому ресторанні фахівці поділилися переліком ознак, які свідчать про те, що клієнта можуть чекати проблеми.
Ознаки, які вказують на проблеми в ресторані:
Відсутність менеджера у залі.
Якщо ви не бачите, хто керує персоналом або вирішує складні ситуації, це ознака дезорганізації. Менеджер має бути помітним і доступним, стежити за сервісом і підтримувати атмосферу.
Конфлікти з персоналом.
Якщо офіціанти поводяться агресивно, сперечаються з клієнтами або не визнають власних помилок – це явний знак, що сервіс не є пріоритетом у закладі.
Порожній зал у "годину пік".
Відсутність інших гостей у популярний час може свідчити про втрату довіри до закладу, поганий сервіс або неякісну кухню.
Багато інфлюенсерів і фотосесій.
Якщо ресторан більше нагадує зону для зйомок, ніж місце для спокійного обіду, варто насторожитися. У таких закладах важливіше враження в соцмережах, ніж реальний комфорт гостей.
Погане ставлення до персоналу.
Негативна атмосфера серед працівників, чутки про погані умови або демотивацію персоналу – це ознака системних проблем у закладі.
Брудна зала чи туалет.
Недоглянуті столи, підлога або санвузли можуть вказувати на загальне нехтування стандартами гігієни, включно з кухнею.
Офіціанти не знають меню.
Якщо персонал не орієнтується в стравах або не може відповісти на запитання про інгредієнти, це говорить про слабку підготовку й неуважність до безпеки гостей, особливо у випадку з алергенами.
Нав'язливе просування дорожчих позицій.
Якщо офіціанти надто активно пропонують дорогі страви або напої, це може свідчити про тиск на продажі, а не про щире бажання забезпечити комфортний досвід для клієнта.
Обід у ресторані має бути приємним, а не тривожним досвідом. Знання цих ознак допоможе уникнути неприємностей і знайти дійсно варті уваги заклади.
Як повідомляв Фокус, у США ресторан припинив роботу після відео тіктокерки, яка заявила про зневажливе ставлення шеф-кухаря через кількість її підписників.
Нещодавно чоловік залишив малі чайові після побачення: реакція офіціантки була неочікуваною.
Також ми розповідали, що 25-річна офіціантка з Сан-Дієго (США) Айлін Паркер отримує багато чайових від клієнтів завдяки брехні.