MY.UAНовини
«Бери на п'ять, гаси за півтора» та інші цінні поради від топексперта з автокредитування
«Бери на п'ять, гаси за півтора» та інші цінні поради від топексперта з автокредитування

«Бери на п'ять, гаси за півтора» та інші цінні поради від топексперта з автокредитування

«Бери на п'ять, гаси за півтора» та інші цінні поради від топексперта з автокредитування

Владислав Корольов зустрічає мене в одному з київських автосалонів з усмішкою. Керівник департаменту забезпеченого кредитування найбільшого банку України явно в хорошому настрої — і не дарма. Тренди ринку автокредитування перевершують усі оптимістичні очікування.

Приватбанк

«Дві хвилини на прийняття рішення — це реально», — запевняє Корольов, коли я питаю про обіцянки ПриватБанку щодо швидкості видачі автокредитів. Більше того, часто процес займає навіть менше часу. За ці хвилини система аналізує всі кредитні історії клієнта, визначає його кредитний клас і видає рішення.

Проте є важлива умова — клієнт має бути ідентифікований банком. Це не означає, що потрібно мати активну картку ПриватБанку просто зараз. Достатньо, щоб людина колись мала справу з банком і потрапила в його базу даних. Якщо ж ви ніколи не були клієнтом, доведеться спочатку відкрити картку.

Така блискавична швидкість неможлива без повної автоматизації — людина взагалі не бере участі в процесі прийняття рішення. Корольов визнає, що ризик помилки існує завжди, але результати кредитного портфеля банку свідчать: помилок майже немає. Всі проблемні випадки, які трапляються, пов'язані з форс-мажорними обставинами, а не з помилками системи оцінки платоспроможності.

«Ми повністю бачимо і розуміємо поведінку клієнта», — пояснює банкір. Система робить скоринг, поведінковий скоринг, сегментує всю клієнтську базу і дає індивідуальні рішення для кожного.

— Владиславе, розкажіть, як виглядає сам процес купівлі — від бажання придбати авто до отримання ключів від автомобіля? І одразу таке питання: що найбільше дивує клієнтів?

— У кредитуванні найскладніше в процесі — це визначеність з машиною. Люди ходять, вибирають різні машини, різні акції.

— Завжди думала, що людина зазвичай приходить за кредитом, коли вже знає, що вона хоче купити.

— Коли клієнт визначився, далі вже все дуже просто. Майже з кожним партнером — а партнерів у нас дуже багато, майже всі офіційні дилери — є спеціальна програма кредитування. І залежно від фінансових можливостей клієнта, від його бажання та фінансових планів можна підібрати аванс або внесок. Відповідно буде ставка, умови страхування.

Як це відбувається? Зазвичай, якщо це відбувається в салоні, у більшості салонів є фінансовий консультант, з яким ми співпрацюємо. Вони рахують наше попереднє кредитне рішення за дві хвилини, отримують погодження, після цього з клієнтом зв'язується наш співробітник, і ми далі або просимо в нього документи щодо доходів, або не просимо — це залежить від багатьох факторів.

— Наскільки добре ви знаєте клієнта…

— Наскільки ми бачимо його надходження, фінансовий портрет.

— Чи не дивує вас його вибір…

— Зазвичай не дивує, ми звикли. Якщо від клієнта потрібні фінансові документи, то їх запитуємо. Якщо не потрібні, нам передають рахунок-фактуру на машину, ми погоджуємо вже фінальне рішення, даємо гарантійний лист салону, і салон разом з нами та клієнтом визначається, коли призначити підписання кредитної угоди.

Узгодити зручний для всіх час, підготувати авто. Це може бути і наступного дня або в той же день. Якщо машина готова, клієнт готовий, вони приїжджають до банку, там десь сорок хвилин-година, роздруковуються договори, всі все підписали і поїхали в салон забирати машину. Дуже швидко.

Приватбанк

Нотаріуса немає, все просто.

— Насправді думала, що це мінімум тиждень.

— Тут може бути й тиждень — як у кого складаються обставини. Фінальне рішення ми даємо за 45 хвилин.

— Тобто з вашого боку все максимально швидко, а далі вже все залежить від клієнта.

— Тому що коли клієнт вже вибрав машину, він вже її хоче, і тут треба максимально швидко це зробити, щоб він отримав цю машину.

Від початку ми вирішили поговорити з Владиславом в автосалоні, «в полях» так би мовити. Завдання виявилося із зірочкою, автосалонів-партнерів у банку  так багато, що очі розбігалися. Навіщо стільки? А головне — що це дає клієнтам?

Пан Корольов пояснює це просто і прагматично — для клієнта це насамперед вибір і кращі умови. Для дилерів та імпортерів — додатковий інструмент продажу. «Кожна четверта машина продається в кредит. Це нормальний інструмент продажу, що дає клієнту кращі умови: меншу ставку, нормальне страхування, меншу комісію», — розвиває аргументацію Владислав. Отже, чим більше у банку партнерів, тим ширший вибір у його клієнтів, тим кращі умови, створені банком. Логічно, та й з точки зору конкуренції має сенс.

Як тільки прозвучало слово «конкуренція» у відповідях Владислава з’являється особлива, майже непомітна, нотка — гордість. Виявляється, автокредитування для ПриватБанку — абсолютно новий продукт, який почали створювати лише  2021 року. Все робили з нуля і не згорнули починання, попри початок повномасштабного вторгнення. Ризикнули і, здається, задоволені результатом.

«Спочатку це ми наздоганяли конкурентів, а зараз нас наздоганяють», — влучно резюмує Владислав.

— Що зараз українці вибирають частіше — нові авто чи авто з пробігом?

— Якщо купувати за готівку, то з пробігом. Значно більший ринок. Імпорт вживаних машин — десь 250 тисяч на рік. І ще десь 700–800 тисяч машин — це перереєстрація на внутрішньому ринку. Там не все купівля-продаж, але плюс-мінус.

А всі нові машини — це фізичні, юридичні особи. Загалом це 70 тисяч машин. Трохи більше.

Приватбанк

Ось така різниця. І якщо в кредит — нову машину купують у кредит. Кожна четверта в кредит. І це майже показники до повномасштабного вторгнення. Ми майже дотягли до кожної третьої 2021 року. Зараз — кожна четверта. Залишилося трохи.

— Якщо ми говоримо про авто з пробігом, чи змінюються у банку підходи до такого типу кредитування? Ви якось оцінюєте це авто, дивитеся на його зношеність? Бо з новою машиною все зрозуміло. А з авто з пробігом можуть бути різні варіанти, різна оціночна вартість. Хто це робить, як тут зорієнтуватися клієнту?

— Для клієнта ми оцінюємо так само. Неважливо, яку машину він купує. Підходи до оцінки клієнта однакові.

Щодо машин, так, ми самостійно без залучення оцінювачів визначаємо вартість машини.

— У вас є спеціально навчені люди?

— У нас є спеціально навчена програма. І якщо вартість машини, яку клієнт бажає придбати, потрапляє у відповідний проміжок, то нічого не потрібно, ніякої додаткової оцінки.

— Який цей проміжок?

— У кожного типу машини він індивідуальний. Машина може потрапити всередину цього інтервалу, а може десь збоку. Усі вартості різні. Але якщо це, наприклад, дуже дорога машина, якась ексклюзивна машина, то тут уже потрібна додаткова оцінка.

Тут розмова просто мала торкнутися малоприємного для будь-якого банкіра питання про проблемні заборгованості. На подив пан Корольов не втрачає позитивної настроєності, а його оптимізм має під собою міцне підґрунтя — клієнтів, які перестають виплачувати кредити, буквально одиниці на рік.

«Усі клієнти, які купують нові машини, дорожать своєю кредитною історією», — пояснює банкір. Це обмежене коло людей, не вся країна, але ці клієнти думають про свою репутацію. На початку повномасштабного вторгнення в банку очікували на суттєве погіршення ситуації з проблемними боргами, що зрозуміло. Але прогнози не виправдалися — кредитний портфель показує відмінні результати.

Якщо у клієнта все-таки виникають проблеми, банк готовий запропонувати реструктуризацію: збільшення терміну кредиту для зменшення платежу, зміну дати платежу, кредитні канікули. «Якщо платіж зараз 20 тисяч гривень, а тобі важко, то буде 10 тисяч», — наводить приклад Корольов. Банк завжди дає клієнтові можливість прийти до норми за півроку-рік.

Приватбанк

Тільки в крайніх випадках справа доходить до реалізації машини. Автівка може повертатися банку, або клієнт під контролем банку продає її самостійно — залежить від обставин. Але оскільки таких випадків одиниці: «Парковка ПриватБанку не заставлена вилученими авто», — усміхається пан Корольов.

— Дуже хочеться заглибитися у «кредитну математику», так би мовити. Нерідко зустрічається така пропозиція, як ставка 0,01% за умови авансу 80%.

— П'ятдесят.

— Навіть якщо п'ятдесят, то прямо напрошується питання: для кого цей кредит? Здається, якщо клієнт може сплатити відразу такий аванс, то, можливо, йому не дуже потрібен кредит.

— Таких кредитів з авансом 70% немає майже. Шістдесят, п'ятдесят — є. Така ситуація стосується сегмента дорожчих машин.

У будь-якому разі навіть 30%, наприклад, це можуть бути мільйон-півтора гривень — велика сума. Якщо у клієнта є якийсь бізнес, навіть не бізнес, а просто він найманий працівник з високими доходами, то все одно треба дістати ще мільйон-два гривень. А навіщо їх діставати, якщо можна їх взяти в кредит і зафіксувати цю вартість машини в гривні з нульовою ставкою? Це гарна ідея.

— За нинішніх умов хороша пропозиція.

— Саме так. Ти не дістаєш свої кошти. Ти не міняєш їх на гривні. Наприклад, не продаєш свої ОВДП чи інші активи, які у тебе є. Ти залишаєшся зі своїм доходом і просто платиш кредит. Все просто. Для цього така пропозиція. І це дійсно чесний нуль — там якісь копійки.

— Чи дійсно всі нулі й одиниці в кредитних умовах чесні? Давайте заглибимося в цю фінансову частину структури кредиту. Що у нас є «рекламною» ставкою, чи завжди вона відповідає реальній ставці? Чи дійсно, побачивши оголошення про 2%, ти зрештою виходиш на 2%? Чи це буде більше?

— Дивлячись як рахувати. Знову ж таки є Національний банк. Він визначає, як банк має рахувати реальну ставку кредиту. Туди ми рахуємо все: відсотки, КАСКО, пенсійний збір при реєстрації машини, всі інші витрати, за які клієнт сплатить.

— Що за інші витрати? Щось дрібним шрифтом у кінці?

— Насправді може бути ще комісія і більше нічого. Все, що пов'язане з обслуговуванням кредиту і реєстрацією машини. Якби були нотаріальні витрати, ми б теж їх включали. Зараз не включаємо. І там пишеться в усіх рекламних умовах, яка реальна ставка. Вона може бути від 28% до більше.

Якщо ми беремо те, що сплачує клієнт як платіж, то як написано 2%, значить, на залишок кредиту нараховується 2%. Якщо написано 0,1%, значить, 0,1%. Клієнт у будь-який момент може достроково погасити кредит згідно з законодавством без жодних штрафних санкцій. Якщо він так вирішив, то він фактично сплатить за кредит страхування, комісію і пару гривень за два місяці, наприклад.

— Тобто кредитні калькулятори, які є і у вас, і у ваших конкурентів, вони абсолютно точно дають людині уявлення про суми?

— І це дуже жорстко контролюється Національним банком. Там усе чітко.

— Клієнти користуються кредитними калькуляторами? Чи все ж таки консультант у салоні — кращий калькулятор?

— Звісно, користуються. Наприклад, у нас цей кредитний калькулятор у ПриватБанку — він же і засіб подання заявки. Тобто спочатку клієнт на цьому калькуляторі визначає аванс, суму, йому видно витрати, він натискає «подати заявку», і йде кредитна аплікація.

Якщо ти там подаєш заявку, напевно, щось там бачиш, що там намальовано. Там доволі великий шрифт, там видно, скільки, що і як воно відбувається. І ти вже готовий або не готовий.

Приватбанк

Звісно, консультант у салоні — це теж дуже добрий порадник. У них теж є кредитні калькулятори, і клієнти дуже детально розбираються, розраховують платежі, тому що в нас там є різні варіанти. Клієнти питають: «А якщо я закрию кредит за рік, скільки я сплачу всього?» Це нормально, і ми даємо їм інструмент це порахувати. Якщо вони запитують про такі інструменти, значить, у них є потреба.

— Я, власне, теж хотіла про це запитати. Залежно від того, як швидко ти гасиш кредит і якого розміру був твій аванс, як змінюється твій платіж? Яка стратегія в цьому випадку найвигідніша для клієнта?

— Залежить від доходів клієнта. Але, в принципі, чим швидше ти закриєш, тим менше ти заплатиш.

— З іншого боку, чим швидше ти закриваєш кредит, тим більший твій щомісячний платіж. Це може бути зайвим навантаженням. Все одно треба якось балансувати.

— Сто відсотків. Якщо в тебе є можливість, закривай швидше. Тобто бери кредит на максимально можливий термін, закривай, як тобі комфортно. Це, напевно, найбільш правильна стратегія. Якщо в тебе будуть якісь проблеми, окей, ти все одно будеш платити свій фіксований платіж. Якщо ти можеш — якась премія, не знаю, або щось ще, або просто ти вже більше заробляєш і тобі комфортно платити більше — плати більше.

— Підсумовуючи, ваша порада — бери на три роки, гаси за рік.

— Або бери на п'ять, гаси за півтора. Якось так.

Як бачимо, досвід спілкування з клієнтами дає Владиславу Корольову чітке розуміння їхніх пріоритетів. Тут гріх не поговорити, що найбільше цікавить, а що дивує клієнтів при купівлі авто у кредит. Виявляється, крім очевидних питань про відсоткову ставку та додаткові платежі люди цікавляться досить несподіваними речами.

Часто питають, чи можна виїжджати за кордон, якщо береш кредит на авто. Можна, але з дозволом банку — його треба взяти заздалегідь, бо можуть запитати на кордоні. «Бувалі» цікавляться, чи буде в техпаспорті відмітка про кредит — раніше таку практику дійсно застосовували, зараз ні.

Популярне питання — про КАСКО на другий та й усі наступну кредитні роки. Сплачувати треба, звісно, але банк дозволяє розбити річний платіж на чотири частини, щоб «полегшити тягар». І, звісно, багато клієнтів питають про дострокове погашення кредиту. Хоч на рівні законодавства все прописано, це залишається дуже популярним питанням.

«Бачите, які у нас люди, — сміється пан Корольов. — Перше, про що думають — як би швидше стати власником майна без огляду на банк».

— Владиславе, давайте ступимо на слизьку стежку гендерних стереотипів. Аналізуючи ваші клієнтські портрети, помітила, що жінки частіше купують нові автомобілі, ніж вживані, а чоловіки приблизно однаково віддають перевагу обом варіантам. З чим це пов'язано?

— Купити новий автомобіль простіше — менше сюрпризів та заморочок. Просто приходиш у салон і купуєш. Там є консультанти, багато світла, комфортна атмосфера. З вживаними автомобілями потрібно більше розбиратися: що це за машина, в якому стані, потрібна допомога експертів. Хоча деякі дилери інвестують значні кошти, щоб зробити ринок вживаних автомобілів більш цивілізованим.

Приватбанк

— Все ж це питання процесу купівлі чи технічного стану автомобіля?

— Все разом. Вживані автомобілі потребують більше часу та ресурсів для вивчення. Є спеціалізовані фірми, автоекспертизи, які допомагають, але це додаткові зусилля.

— Переходячи до стереотипів вікових: більшість ваших клієнтів — люди середнього віку, від 35 до 45 років. Молодь та старші люди менше користуються такими послугами. Чому так, як думаєте?

— Молоді люди теж беруть кредити, але їх менше. Думаю, це може змінюватися з часом. Середня вікова категорія більш економічно та соціально активна. Зазвичай у них уже вирішені житлові питання, є стабільний дохід, і вони можуть дозволити собі автомобіль або навіть кілька.

— Чи відчуваєте ви серед клієнтів певний страх перед кредитами, характерний для старших поколінь?

— Думаю, ми це вже подолали. Клієнти, які спробували кредитування, часто повертаються. Вони беруть один автомобіль, закривають кредит, потім беруть наступний. У них є позитивний досвід, вони розуміють, що це не страшно і навіть вигідно, враховуючи, що кредит у національній валюті стабільний.

— Існує багато стереотипів і щодо самих автомобілів: корейські — це «ціна-якість», німецькі — «надійність», але чи справді люди при виборі керуються насамперед вартістю?

— Погоджуюся. Якість автомобілів дуже покращилася за останні роки. Різниця між брендами майже зникла — всі машини дуже хороші. Наразі це більше питання особистих вподобань: що подобається зовні, всередині, як їде, що більше до душі.

Усі найпопулярніші на ринку авто — це наші ключові партнери, і попит на усі марки досить хороший. Тож дійсно, акції та знижки зараз грають суттєву роль у продажах.

— Що ви скажете про електрокари? Вони вже з'являються у вашій споживчій статистиці та поступово зростають. Ви фіксуєте цей тренд?

— Так, підростають, причому досить непогано. В основному серед нових автомобілів, серед вживаних їх ще не так багато. Якщо дивитися на наші кредитні продажі, їх не дуже багато, але на ринку нових авто їх уже доволі.

— Це був лавиноподібний ріст чи поступове зростання?

— Поступове зростання. Останні роки, особливо після бензинової кризи 2022 року, воно пришвидшилося. Навіть попри блекаути. Зарядна інфраструктура дуже розвивається, і це впливає на попит.

Якщо брати останні місяці, то зростання продажів автомобілів загалом — це завдяки зростанню продажів електромобілів. Невеликий приріст, приблизно 12 відсотків у червні та травні, — це все було за рахунок електромобілів.

— Як змінюватиметься ринок автопродажів та автокредитування найближчими роками? І що вирізнятиме пропозицію ПриватБанку від конкурентів?

Приватбанк

— Ринок дуже залежить від загальної ситуації в країні. Якщо буде не гірше, то ринок як вживаних, так і нових автомобілів буде поступово зростати. Потреба в оновленні автопарку існує. Насправді у нас доволі старий автопарк у країні. За умови стабільності продажі зростатимуть.

З розвитком інфраструктури зарядних станцій зростатимуть продажі електромобілів. Акумулятори стають більш ефективними, інфраструктура розширюється. Доїхати до Львова чи Одеси на електромобілі вже не проблема.

Важливий фактор — наскільки сильно діють пільги з реєстрації електромобілів: не сплачується пенсійний фонд і немає ПДВ. Якщо законодавець нічого не зробить до кінця року, ці пільги закінчаться з 1 січня, і електромобілі подорожчають. Тоді ми зрозуміємо, наскільки вибір електромобілів був продиктований ціною чи справді екологічними вподобаннями українців.

— Що думаєте про вплив китайських брендів електромобілів?

— Ми бачимо дуже значний вплив китайських брендів електромобілів і чекаємо на їх офіційний вхід на ринок. Зараз це неофіційні продажі, але якщо з'являться офіційні представники з повним сервісом, складами, запчастинами — це може перевернути наш ринок. Це буде виклик для всіх.

Поки що ми уважно стежимо за розвитком китайських брендів. Неможливо ігнорувати їхній великий вплив на ринок. Це будуть цікаві зміни. Навіть якщо не цього, то наступного року точно щось станеться.

— Яка стратегія ПриватБанку на ринку автокредитування?

— Наша основна задача — бути представленими в усіх сегментах купівлі автомобілів: нові машини, вживані машини, дорогі, середні, масові. Чим простіше клієнту буде придбати автомобіль, чим менше потрібно буде дій для його придбання, тим краще, тим більше буде продажів, тим цікавіше це буде для всіх учасників ринку.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Вбивці Джона Леннона вчотирнадцяте відмовили у достроковому звільненні
ZN UA
2025-09-10T23:57:19Z
Спроба №3: відома українська співачка повертається на Нацвідбір
GlavRed
2025-09-10T22:27:27Z
Відомий український актор розповів, звідки у нього бронь від мобілізації
GlavRed
2025-09-10T21:27:22Z
Тримаємо дах разом: телеканал ICTV2 презентував проморолик нового осіннього сезону серед своїх
Детектор М
2025-09-10T21:24:40Z
МЕКФ ОКО-2025 стартував у Києві: обрядові перформанси, світова прем’єра та бессарабська гостина
Детектор М
2025-09-10T21:18:59Z
Від екологічних викликів до одеського андерграунду: 16-й ОМКФ оголошує нові програми
Детектор М
2025-09-10T21:09:49Z
КМКФ «Молодість» оголошує прийом заявок на RAW PITCH 2025
Детектор М
2025-09-10T21:03:23Z
10 найпопулярніших серіалів на Netflix, що стали улюбленцями українських глядачів
24tv
2025-09-10T20:39:42Z
Зірка "Холостяка" Іраклі Макацарія похрестив свою маленьку доньку: зворушливі фото з церемонії
24tv
2025-09-10T20:30:18Z
Ілон Маск втратив титул найбагатшої людини світу — і знову його повернув
ZN UA
2025-09-11T00:51:08Z
Новим партнером програми «Плюси» в «Армія+» стала мережа АЗК Parallel
УкраинФорм
2025-09-11T00:48:55Z
В Одесі викрито схему ухилення від податків на 4 млрд гривень
Украина Криминальная
2025-09-10T23:36:58Z
На Закарпатті керівницю інституту та її спільницю підозрюють у розтраті 300 тонн зерна
Украина Криминальная
2025-09-10T21:57:09Z
Випередив Ілона Маска: в рейтингу мільярдерів Bloomberg є новий переможець
24tv
2025-09-10T20:30:50Z
Рейд з питань міграції створює ризики для мільярдних інвестицій у американські електромобільні проєкти
Топ Жир
2025-09-10T20:21:33Z
Будьте уважні: ЄС вивів цю купюру з обігу
24tv
2025-09-10T19:30:09Z
OLX, Prom, Uber: в Україні знову хочуть обкласти податком доходи від продажів онлайн
Хвиля
2025-09-10T19:21:56Z
Канада може відкрити ринок для китайських електромобілів, і причина цього не пов’язана з автоіндустрією
Топ Жир
2025-09-10T19:21:08Z
Стрілянина у США: соратника Трампа підстрелили під час дебатів
Фокус
2025-09-11T01:51:28Z
США хочуть відновити економічні зв'язки з Росією після припинення війни в Україні – Венс
ГЛАВКОМ NET
2025-09-11T01:42:46Z
Серйозний виклик для України: над яким виробництвом зараз потужно працює Росія
24tv
2025-09-11T01:33:02Z
Новий удар по енергетиці Росії: у ЄС заговорили про повну відмову від нафти та газу
Хвиля
2025-09-11T01:30:52Z
"США – порушники": що відбувається зі скаргами, які на Вашингтон складають у СОТ
24tv
2025-09-11T00:48:52Z
Російські дрони над Польщею розкрили вразливість НАТО — Reuters
Telegraf
2025-09-11T00:45:57Z
Кремль змінює тактику ударів по Україні: до чого готуватися восени
GlavRed
2025-09-11T00:27:35Z
Полякам слід оголосити над Галичиною та Волинню "безпольотну зону"
GlavRed
2025-09-11T00:27:31Z
ЄС пообіцяв США повністю відмовитися від російських енергоресурсів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-11T00:21:06Z
Стрілянина в школі в штату Колорадо: поранено трьох учнів
УкраинФорм
2025-09-11T02:03:50Z
У Мехіко вибухнув газовоз: щонайменше 57 постраждалих
УкраинФорм
2025-09-11T01:24:03Z
"Є руйнування та пошкодження": росіяни атакували "шахедами" навчальний заклад в Сумах
Фокус
2025-09-11T00:27:37Z
Росіяни атакували цивільну інфраструктуру на Сумщині — ОВА
TSN
2025-09-10T23:48:35Z
Росія атакувала Суми: пошкоджено навчальний заклад, будинки
ГЛАВКОМ NET
2025-09-10T23:45:11Z
На Чернігівщині співробітниця ТЦК за хабар обіцяла зняти «ухилянта» з розшуку
Украина Криминальная
2025-09-10T22:45:46Z
У Сумах вночі пролунaли вибухи
TSN
2025-09-10T22:33:54Z
На Сумщині знешкодили 500-кілограмову керовану авіабомбу
УкраинФорм
2025-09-10T22:15:26Z
Чи затримали стрілка, який вчинив замах на Чарлі Кірка: що кажуть ЗМІ
24tv
2025-09-10T20:33:23Z
"Викликав шок": 90-річний чоловік несподівано ожив у морзі після офіційної смерті
Фокус
2025-09-11T01:57:39Z
Через сервіси МВС статус зниклого безвісти отримали 3010 осіб
УкраинФорм
2025-09-11T01:36:51Z
Швеція надасть Польщі термінову допомогу на тлі масованої атаки дронів
24tv
2025-09-10T23:45:30Z
МЗС та благодійники передали бригаді ЗСУ 20 дронів на оптоволокні
ZN UA
2025-09-10T23:18:12Z
Реєстр збитків, завданих РФ в Україні, розширюють: які 6 нових заяв з'являться в "Дії"
InternetUA
2025-09-10T23:01:49Z
НУК ім. адмірала Макарова та Університет Південної Данії спільно розроблятимуть автономне морське судно
УкраинФорм
2025-09-10T22:27:42Z
Важливо знати: чи може власник житла виписати людину без її згоди
ZN UA
2025-09-10T22:24:05Z
У Польщі один з дронів упав на територію військової бази
ГЛАВКОМ NET
2025-09-10T21:57:43Z
Нідерланди відправлять на схід Польщі комплекси Patriot і NASAMS
InternetUA
2025-09-10T21:36:02Z
Досвід лабораторії CSD LAB у діагностиці раку шийки матки: коли точність означає життя
TSN
2025-09-10T18:48:28Z
У США звільнили медиків через відео, де вони насміхалися над виділеннями пацієнток
InternetUA
2025-09-10T18:01:15Z
Лікарі з "Охматдиту" врятували жінку з лейкемією
Khreschatyk
2025-09-10T17:42:42Z
Медицина в Україні: які зміни чекають на пацієнтів у 2025 році
ГЛАВКОМ NET
2025-09-10T17:09:36Z
Інновації проти раку
Знай
2025-09-10T16:30:43Z
Чому покоління після 1939 року можуть не дожити до 100 років — нове дослідження
TSN
2025-09-10T15:18:44Z
Чим зафарбувати сивину на волоссі: здивуєтеся після першого застосування
24tv
2025-09-10T14:21:36Z
Польща запроваджує обмеження медичних послуг для українців: що зміниться
TSN
2025-09-10T13:21:31Z
90-річний чоловік в морзі раптово «ожив» після зупинки серця
TSN
2025-09-10T13:03:50Z
Ця електрична Ferrari Testa Rossa стала меншою після перетворення
Топ Жир
2025-09-11T01:36:19Z
Мексика вживає заходів проти імпорту автомобілів з Китаю
Топ Жир
2025-09-11T00:36:38Z
Наступна модель Lucid — не седан, а доступний позашляховик, вироблений у Саудівській Аравії
Топ Жир
2025-09-10T23:06:34Z
Нова Toyota Corolla з дизайном натхненним Prius з’явилася в Китаї
Топ Жир
2025-09-10T22:36:39Z
Це новий Nissan Sentra 2026 року, який ви ще не повинні були побачити
Топ Жир
2025-09-10T21:51:07Z
GAC готує масштабний наступ на європейський ринок з армією електромобілів та грандіозними планами
Топ Жир
2025-09-10T21:21:14Z
Концепт GMC Hummer HEV Peak виглядає так, ніби він з легкістю поглинає Wrangler та Bronco
Топ Жир
2025-09-10T20:51:35Z
Шістдесят дев’ята модель Mustang перетворена на карбонового монстра з повністю заміненими кузовними панелями
Топ Жир
2025-09-10T18:51:18Z
Рекламна команда Ford: Автомобілі втрачають значення, водії та їхній стиль життя стають на перший план
Топ Жир
2025-09-10T18:06:38Z
На Риб чекають фінансові труднощі: гороскоп на 11 вересня
24tv
2025-09-11T02:03:23Z
Обмеження руху в Києві: містянам зробили важливе оголошення
Политека
2025-09-11T02:00:00Z
У Снігурівці на Миколаївщині відкрили укриття для дошкільнят
УкраинФорм
2025-09-11T01:51:02Z
Гороскоп на завтра 12 вересня: Ракам - важлива розмова, Терезам - щасливі моменти
GlavRed
2025-09-11T00:48:39Z
Суми зазнали удару ворожими БПЛА, є руйнування цивільної інфраструктури
УкраинФорм
2025-09-11T00:36:42Z
У Полтаві запрацювали осередки «Захисту України», на які спрямували понад ₴8 мільйонів
УкраинФорм
2025-09-11T00:27:00Z
Ворог атакував Сумщину ударними БПЛА, пошкоджені будівлі та транспорт
УкраинФорм
2025-09-10T23:42:54Z
В Ужгороді портрети загиблих воїнів перенесли до «Хреста хоробрості захисникам України»
УкраинФорм
2025-09-10T23:30:10Z
Знешкодили понад сотню окупантів: Генштаб розповів про головні напрямки атак
GlavRed
2025-09-10T23:27:22Z
Від бункерів до бурека: це місто стає новою Барселоною Балкан
24tv
2025-09-11T01:54:20Z
Потік щедрості: чотирьох знаків зодіаку чекає фінансове благополуччя 11 вересня
GlavRed
2025-09-11T01:36:20Z
Що зайве серед продуктів: лише 3 із 50 людей знайдуть помилку за 5 секунд
GlavRed
2025-09-10T23:27:04Z
Психолог назвав рису, яка важливіша за любов для довготривалих стосунків
ГЛАВКОМ NET
2025-09-10T23:00:21Z
Тест за 1 хвилину: оберіть фото і відкрийте своє справжнє "я"
TSN
2025-09-10T21:18:35Z
Усі шукають цей секрет: як запекти картоплю, щоб була наче з багаття – треба лише 1 інгредієнт
24tv
2025-09-10T20:48:07Z
Де відпочивати на морі біля Риму: топ 5 місць, які варто побачити кожному
24tv
2025-09-10T20:09:33Z
Італійка закликала не їхати до Риму, якщо ви пропустите ці три круті локації
24tv
2025-09-10T19:18:23Z
Як маринує огірки Памела Андерсон: українська блогерка повторила рецепт зірки
24tv
2025-09-10T19:12:49Z
Zoox від Amazon запускає роботаксі для пасажирів у Лас-Вегасі
InternetUA
2025-09-11T02:01:14Z
Як зрозуміти, кого з людей більше любить кіт - ознаки, які не можна ігнорувати
GlavRed
2025-09-11T01:15:02Z
У Steam вийшло велике оновлення з новим інтерфейсом
InternetUA
2025-09-11T01:01:59Z
Як відмити одним засобом усю ванну кімнату - лайфхак
GlavRed
2025-09-11T00:27:27Z
Тепер можна зробити ставку на роботаксі від Zoox
Топ Жир
2025-09-10T23:51:32Z
Українська AI-програма Clarity змінює правила ведення війни
Хвиля
2025-09-10T23:30:18Z
Поліція застерігає громадян від інтернет-шахраїв, які діють під приводом надання міжнародної допомоги
InternetUA
2025-09-10T22:06:36Z
iPhone Air та iPhone 17 отримали порт USB 2
InternetUA
2025-09-10T21:18:52Z
Плани Ілона Маска із запуску X Money зіштовхнулись із серйозними труднощами
InternetUA
2025-09-10T20:42:36Z
"Поводиться огидно": Кріштіану Роналду застосував силу до фаната
GlavRed
2025-09-10T23:27:24Z
Февр змінив Борнмут на Саудівську Аравію
Football.ua
2025-09-10T21:48:28Z
Лісо став найкращим молодим гравцем серпня в Ла Лізі
Football.ua
2025-09-10T21:42:29Z
Хто реально може змінити гру: Хацкевич виділив фаворитів на пост тренера збірної
GlavRed
2025-09-10T21:27:10Z
Крістіан Еріксен став гравцем Вольфсбурга
Football.ua
2025-09-10T20:57:23Z
Варді пояснив вибір Кремонезе та поділився першим враженням
Football.ua
2025-09-10T20:12:15Z
"Він рознесе його": тренер Кроуфорда зробив гучну заяву перед боєм із Альваресом
24tv
2025-09-10T20:09:54Z
Представник Динамо пояснив, чому клуб вирішив підписати легіонера з проросійськими постами
24tv
2025-09-10T20:00:14Z
Оприлюднено розклад матчів 1/16 фіналу Кубка України
Football.ua
2025-09-10T19:45:46Z