/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F158a30f615a937465a16931cdcaff397.jpg)
Не Samsung і не Apple: який бренд телефонів став найбільш швидкозростаючим на Землі
У другому кварталі 2025 року (з квітня по червень) Nothing виявився найдинамічнішим брендом у світі. Компанія збільшила продажі смартфонів на 177% порівняно з минулим роком, а її квартальні поставки вперше перевищили мільйон одиниць.
Успіх бренду багато в чому забезпечили інвестиції в Індії, які добре окупилися. Про це у своєму звіті пише дослідницька компанія Canalys (тепер частина Omdia).
Nothing випустила свій новий флагман Nothing Phone (3) у липні, тому його продажі не вплинули на показники в другому кварталі. Як зазначає Phone Arena, смартфон вийшов вельми незвичайним і набагато потужнішим за попередників, і буде цікаво подивитися на результати продажів у третьому і четвертому кварталах.
За підсумками дослідження, світові поставки смартфонів незначно знизилися до 288,9 млн одиниць у другому кварталі 2025 року якраз через низький попит з боку покупців. Samsung став найбільшим постачальником, відвантаживши 57,5 млн смартфонів, що на 7% більше в річному обчисленні. Його результати були в основному зумовлені його орієнтованою на масовий ринок серією Galaxy A.
На другому місці опинилася Apple, її показники порівняно з 2025 роком знизилися на 2% до 44,8 млн одиниць. Однак бренд показав сильну стійкість на тлі жорсткої конкуренції в Китаї та корекції запасів у США, оскільки компанія пристосовувалася до швидко мінливих тарифів.
Третє місце дісталося Xiaomi, яка продала 42,4 млн смартфонів завдяки зростанню в Латинській Америці та Африці. На четвертому місці vivo зросла на 2%, поставивши 26,4 млн одиниць, чому сприяло сильне зростання в Індії, тоді як TRANSSION посіла п'яте місце, знизившись на 3% до 24,6 млн одиниць.
У Canalys зазначили, що багато постачальників роблять ставку на запуск продуктів у третьому кварталі, приділяючи особливу увагу функціям штучного інтелекту, складним пристроям і тонким моделям, щоб пожвавити попит напередодні сезону святкових покупок до кінця року. Тим часом, споживачі залишаються стриманими, а низхідна ринкова корекція після накопичення запасів у США і ослаблення ефекту китайської системи субсидування надають негативний ефект.
Раніше писали, у чому Nothing Phone 3 перевершує інші смартфони. У нього унікальний дизайн, витривала батарея і відносно низька ціна.
Експерти вже порівняли Nothing Phone (3) з Galaxy S25 і iPhone 16. Він виявився вельми гідним варіантом навіть на тлі таких сильних конкурентів.