/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F821dd8b9a81840f2c7cebff5081cd8f5.jpg)
Nothing beats a Jet2 Holiday або Як дешева авіакомпанія стала мемом року в TikTok
Тепер цей звук знають у всьому світі, як і пісню, яка супроводжує саму рекламу. Більше про цей вірусний тренд розповість 24 Канал з посиланням на блог Тетяни Бобрикової у TikTok.
Чому ця реклама стала вірусною?
Якщо у вас є TikTok, то ви точно чули рекламу, яка починається зі слів "Nothing beats a Jet2 Holiday". Ба, навіть якщо ви не є користувачем цієї мережі, ви могли почути звук, адже він буквально став вірусним.
Це – реклама лоукостера Jet2, який у 2022 році запустив рекламну кампанію, в якій використали пісню Hold My Hand співачки Джес Гленн. Озвучила цей текст акторка Зої Лістер.
Немає нічого кращого за відпустку з Jet2! І просто зараз ви можете заощадити 50 фунтів за особу. Це знижка 200 фунтів для сім'ї з чотирьох осіб,
– йдеться в рекламі.
Оригінальна реклама Jet2: дивіться відео
Проте у 2025 році ця реклама потрапила у TikTok і одразу стала хітом. І, здавалося б, компанія Jet2 мала б бути неймовірно щасливою, адже вони буквально на слуху. Проте в основному під цей звук люди публікують кадри з відпочинку, який, м'яко кажучи, далекий від ідеального.
Це б міг бути ідеальний відпочинок: дивіться відео
А в готелі кажуть, що з вікна чудові краєвиди: дивіться відео
Носіть із собою парасольку: дивіться відео
Така популярність реклами вплинула на всіх причетних до її створення. Наприклад, Джес Гленн тепер складно виконувати свою пісню, оскільки фанати не підспівують, а цитують рекламу.
Джес Гленн виступає після того, як реклама стала вірусною: дивіться відео
Зої Лістер стала зіркою токшоу, а також її запрошують на вечірки популярні діджеї, щоб вона знову процитувала ту саму фразу з реклами.
Водночас компанія Jet2 вирішила не ігнорувати тренд та вирішила провести розіграш між тими, хто опублікував відео під звук їхньої реклами. Приз – путівка на 1 000 фунтів стерлінгів, тобто на понад 55 тисяч гривень.
Jet2 запустили розіграш: дивіться відео
Ця рекламна кампанія є не тільки однією з найуспішніших з погляду маркетингу, але й найпопулярнішим мемом 2025 року.