/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F0c2455001b2403d76c1098aa3da7ade0.jpg)
Маск заявив, що у відповіді ШІ Grok тепер буде додаватися реклама
Чат-бот Grok, вбудований у соцмережу X, даватиме користувачам оплачені спонсорами рекламні рекомендації. Про це заявив власник Х Ілон Маск під час трансляції для рекламодавців.
«Якщо користувач намагається розв'язати проблему за допомогою Grok, то в цей момент ідеальною була б реклама з конкретним рішенням. [...] Досі ми фокусувалися тільки на тому, щоб зробити Grok найрозумнішим і найточнішим штучним інтелектом у світі – і, думаю, загалом ми цього досягли. Тепер ми перемикаємо увагу на те, як оплачувати роботу найдорожчих графічних процесорів», – сказав бізнесмен.
Крім того, Маск пообіцяв рекламодавцям, що використовуватиме технології компанії xAI, щоб поліпшити таргетування реклами на X – вона стане більш автоматизованою та персоналізованою.
За словами джерел Financial Times, раніше X мала із цим труднощі. При цьому деякі бренди уникають платформи через слабку модерацію та некоректну роботу Grok – бот неодноразово хвалив Гітлера й публікував антисемітські висловлювання.
Кілька рекламних топменеджерів у розмові з виданням зазначили, що хотіли б бачити таку можливість, проте конкуренти компанії Маска xAI, зокрема OpenAI, відмовляються від продажу реклами у відповідях штучного інтелекту, побоюючись негативної реакції користувачів.
Натомість бренди та агенції самостійно намагаються створити контент, який із найбільшою ймовірністю потрапить у чат-бот.