/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fbd042ac4cfd3e6cf878b3c0e5d701abf.jpg)
Рестомод Subaru оцінили майже у мільйон доларів
На аукціон виставили рестомод створений компанією Prodrive на честь спортивного купе Subaru 22В. Таких автомобілів існує всього 25 екземплярів, і один з них виставили на торги за значну суму в 700 тисяч фунтів ($934 000).
Нагадаємо, що у 2022 році британська компанія Prodrive представила рестомод, який отримав позначення P25. Він є сучасною інкарнацією купе Impreza 22B, яка була випущена компанією Prodrive обмеженим тиражем у 424 екземпляри у 1998 році на честь перемоги Subaru Imprezа світовому чемпіонаті з ралі.
Купе Impreza 22B була випущена компанією Prodrive обмеженим тиражем у 424 екземпляри у 1998 році на честь перемоги Subaru Imprezа світовому чемпіонаті з ралі
Prodrive P25 візуально повторює оригінальну дводверну версію Impreza 22B, а в його створення брав участь відомий дизайнер Пітер Стівенс. Кузовні панелі для зниження ваги виготовлені із вуглепластику. Використання композитних матеріалів дозволило знизити вагу до 1200 кг. Крім того, автомобіль отримав літій-іонну акумуляторну батарею, а як опцію пропонувались карбонові гоночні крісла.
Під капотом рестомоду розташували сучасний 2,5-літровий мотор Subaru, який зазнав комплексної модернізації, включаючи заміну шатунно-поршневої групи, нового механізму газорозподілу, турбіни Garrett, високоефективного інтеркулера та вихлопної системи Akropovic з титану та нержавіючої сталі. В результаті потужність мотора досягає 406 к.с., а момент, що крутить, виріс до 600 Нм. Для порівняння у моделі Impreza 22B двигун розвиває потужність 280 л.
Реалізувати збільшений потенціал двигуна допомагає 6-ступенева секвентальна коробка передач з косозубими шестернями та покращеною на 80% швидкодією. Також автомобіль отримав систему Launch Control, яка використовує керовану електронікою дросельну заслінку та автоматичне зчеплення. В результаті на розгін до першої “сотні” автомобілю потрібно менше ніж 3,5 секунди, що на секунду швидше за оригінальну Subaru 22B.
Ходова частина включає передній і задній диференціали обмеженого тертя, активний центральний диференціал, стійки з полірованого алюмінію, амортизатори Bilstein. Комплект гальм від AP Racing включає передні 6-поршневі супорти та диски діаметром 380 мм, а ззаду встановили 4-поршневі механізми та диски діаметром 350 мм.
У салоні Р25 – сучасна цифрова панель приладів з екранами високої роздільної здатності та реєстратором даних. Дизайн інтер’єру виконаний у дусі Impreza 90-х з використанням шкіри, алькантари та карбону.
Виставлений на порталі RaceCarsForYou екземпляр оцінили в 700 тисяч фунтів ($934 тис.), що значно перевищує первісну вартість P25, заявлену виробником на рівні 460 тисяч фунтів ($560 тис.). До того ж на одометрі машини – 980 км. Тому є певні сумніви щодо адекватності запропонованої ціни. Нагадаємо, що в лютому на аукціоні Bonhams пропонувався аналогічний P25 із пробігом 190 миль (306 км). За машину передбачалося виручити не менше 475 тисяч фунтів ($635 тис.), але максимальна ставка ледь досягла 350 250 фунтів ($468 100), тому спорткар так і не був проданий.