/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F38c764e95bb4a0a6571440ea363585bb.png)
У Канаді запустили перший зчленований електробус
Вінніпег став першим канадським містом, на маршрут якого вийшов зчленований електробус. Це 18-метрова модель Xcelsior Charge NG від відомого виробника New Flyer. Перші 30 днів машина працюватиме тільки в ранкові та вечірні години. Це один із 16 електробусів, які вже прийшли до автопарків міста. З них – чотири 18-метрові, та чотири 12-метрові, з батарейним живленням. Ще стільки ж машин у такій самій пропорції по довжині мають водневі паливні елементи.
Автобуси закуплено в рамках державної програми Zero-Emission Bus Program. Усього для компанії Winnipeg Transit передбачено виділення 280 млн. канадських доларів на придбання 90 електробусів, включаючи облаштування зарядної інфраструктури. Друга партія – з 24 од. буде поставлено вже на початку 2026 року.
Акумуляторно-електричні машини New Flyer зможуть працювати по 10 – 15 годин на день, а водневі – взагалі цілодобово. Зазначимо, що 18-метрові електробуси Xcelsior Charge NG оснащуються батареями ємністю до 690 кВт.год. і можуть проїхати без підзарядки до 300 км. Тут встановлені електромотори Accelera Cummins ELFA 3. Салон розрахований на 123 пасажири, місць для сидіння – 62.
Що ж до водневої 18-метрової моделі – Xcelsior Charge FC, то вона перевозить практично стільки ж – 125 чол, маючи 52 місця для сидіння. Тут встановлена силова установка Fuel Cell потужністю 100 кВт та ємності для 56 кг водню.