/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F91f2ecb02b26928d26394c84f5e4c3b1.jpg)
Google пропонує користувачам вибирати пріоритетні джерела для пошуку
Розробники запустили нову функцію у США та Індії. В решті країн вона запрацює впродовж кількох днів.
“Головні новини” у Google користуються великою популярністю. Сюди щодня звертаються до 150 млн користувачів у пошуку актуальної інформації. Особливо, коли у світі відбуваються якісь значущі події. Функція пріоритетних джерел дозволяє додати у підбірку ті медіа, яким ви довіряєте, повідомляє Search Engine Journal.
Спочатку розробники перевірили інструмент у Labs. Раннє тестування показало, що люди додають чотири-шість джерел. Фахівці із SEO вважають, що це свідчить про схильність до різноманіття. Мало хто обмежується одним виданням.
Попри власну вибірку користувача, Google додає новини й з інших джерел. Але ваші улюблені видання з’являтимуться у результатах частіше, якщо будуть відповідати запиту і регулярно оновлюватимуться.
Функція також органічно вписується у політику корпорації із затримування користувачів на власних ресурсах — без переходу на зовнішні посилання. Раніше дослідники з SEO-платформи SE Ranking опублікували звіт про цю практику. Наприклад, штучний інтелект генерує інформаційні довідки у відповідь на запити і людям нема потреби відкривати сайти, з яких ця довідка сформована.