Ford анонсував електропікап вартістю $30000
Американська компанія Ford поділилася своїми планами на найближче майбутнє. До 2027 вона планує вивести на ринок доступний середньорозмірний пікап на електротязі. Головною особливістю новинки стане нова електрична архітектура – Ford Universal EV Platform, яка стане основою для цілого сімейства електромобілів марки.
Ford анонсував чотиридверний електричний пікап, який займе місце на сходинку нижче від нинішнього F-150 Lightning. Виробництво пікапа розпочнеться на заводі компанії в Луїсвіллі, штат Кентуккі, через два роки, а його вартість очікується на рівні $30000. Виробник заявляє, що ціна буде відповідати вартості Ford-T 100 років тому з урахуванням інфляції.
Новинка може отримати ім’я Ranchero, яке використовувалося у минулому. За словами авторів, на розгін до 97 км/год йому знадобиться не більше 5 секунд, що можна порівняти з показником Mustang c мотором Ecoboost. Також у компанії обіцяють, що чотиридверний салон матиме стільки ж внутрішнього простору, скільки позашляховик Toyota RAV4, а також кілька містких багажних відділень.
Передбачається, що інноваційна модульна електрична платформа нового покоління – Ford Universal EV Platform – дозволить використовувати її для найширшого асортименту моделей від двомісних фургонів до трирядних позашляховиків. Крім того, нова архітектура має на 20% менше деталей, на 25% менше кріплення, вимагає на 40% менше робочих місць на заводі та скорочує час збирання на 15%. Компанія також передбачає, що вартість готового автомобіля протягом п’яти років володіння буде нижчою, ніж вартість Tesla Model Y за три роки.
«Цифри говорять самі за себе, – коментує керівник компанії Джим Фарлі. – Візьмемо, наприклад, джгут дротів. Він буде більш ніж на 1,3 км коротшим і на 10 кг легшим, ніж той, що використовується в нашому електричному позашляховику першого покоління».
Ford планує додатково скоротити витрати, оснастивши вантажівку літій-залізо-фосфатними (LFP) акумуляторами. Ці блоки, легші та компактніші, будуть частиною конструкції автомобіля.
Ще однією цікавою інновацією стане впровадження паралельної системи збирання замість традиційної послідовної, завдяки чому виготовлення електричних модулів відбуватиметься одночасно на кількох ділянках, а потім все це об’єднуватиметься на етапі остаточного збирання.
Великі цілісні алюмінієві литі деталі скорочують кількість деталей, а підготовлені комплекти дозволять підвищити швидкість. Завдяки такому підходу час складання нового пікапа скоротиться на 40%, ніж у нинішніх машин, що випускаються на підприємстві в Луїсвіллі.