/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc749ffeb72c67fd6ec6d4fb1926f9bf1.jpg)
Rivian готує несподівані нововведення у керованості для своїх нових електромобілів
Компанія Rivian, судячи з вакансії, шукає інженера для розробки передових систем керування, зокрема задньокерованої підвіски та steer-by-wire. Ці інновації можуть суттєво покращити маневреність електромобілів, особливо великих моделей, таких як R1T та R1S. Однак поки що немає інформації про те, коли саме ці технології з’являться у серійних авто.Цікаво, що Rivian ще не впровадила заднє керування колесами у своїх моделях, хоча це значно полегшує маневрування, особливо поза дорогами. Наприклад, конкурентний GMC Hummer EV вже має таку систему. Steer-by-wire, яка відключає механічний зв’язок між кермом і колесами, також може стати важливим кроком для бренду, дозволяючи адаптувати керування залежно від швидкості.Оскільки R1T і R1S нещодавно модернізували, нові системи, ймовірно, спершу з’являться у майбутніх моделях, таких як R2 або R3. Проте Rivian поки не називає конкретних термінів, тому поки що власникам нинішніх авто немає сенсу поспішати з апгрейдом.Впровадження подібних технологій указує на те, що Rivian готується до більш динамічного ринку, де комфорт і керованість стають ключовими факторами. Особливо це актуально для міських умов, де заднє керування значно зменшує радіус розвороту. Разом із steer-by-wire це може зробити великі електромобілі більш привабливими для щоденного використання.