MY.UAНовини
Unreal Engine 1: рушій, що зробив 3D-ігри по-справжньому "нереальними"
Unreal Engine 1: рушій, що зробив 3D-ігри по-справжньому "нереальними"

Unreal Engine 1: рушій, що зробив 3D-ігри по-справжньому "нереальними"

Продовжуємо наш цикл статей про легендарні ігрові рушії. Якщо Quake Engine заклав основи 3D-шутерів, то Unreal Engine 1 став справжнім проривом, який дав старт новій хвилі ігор із приголомшливою графікою, просунутими мережевими технологіями та потужним інструментом для розробників у 90-х та на початку 2000-х. Це була повноцінна платформа, що відкрила двері тисячам творців, дозволивши їм створювати масштабні, живі світи й вивести індустрію на абсолютно новий рівень.

Зміст

  • 1 Передумови появи Unreal Engine 1
  • 2 Unreal Engine 1 і Quake Engine: дві революції 3D
  • 3 Технічні інновації
  • 4 Система скриптування і розробки контенту — UnrealScript
  • 5 Мережеві можливості і мультиплеєр Unreal Engine 1
  • 6 Ліцензування рушія і вплив на індустрію
  • 7 Спадщина Unreal Engine 1
  • 8 Найвідоміші ігри на Unreal Engine 1
  • 9 Висновок

Передумови появи Unreal Engine 1

Світ комп’ютерних ігор середини 90-х був на порозі масштабної трансформації. Піксельна графіка й двовимірні спрайти дедалі більше здавалися застарілими, а популярність 3D-ігор лише починала набирати обертів. Саме в цей період на арену вийшли тоді ще Epic MegaGames із амбітною метою закласти фундамент нового покоління ігрових рушіїв.

Рушій — комплексна система, яка забезпечує фізику, освітлення, AI, анімації, аудіо, мережеву взаємодію і багато іншого. І до появи Unreal Engine 1 більшість студій збирали подібні компоненти “вроздріб”, що значно уповільнювало розробку і ускладнювало масштабування проєктів.

Тім Свіні, засновник Epic Games, та його команда почали розробку рушія у 1995 році з чітким баченням — створити платформу, яка буде не просто технологічним рішенням, а справжньою екосистемою. Головним драйвером для цього став проєкт майбутньої гри Unreal, який став першим користувацьким “демо” можливостей нового рушія.

Цікаво, що на той час Epic ще не була гігантом індустрії. Більшість студій зосереджувалися на окремих жанрах або технологіях, тоді як Epic вийшла на ринок з ідеєю “всього й одразу”. Це був радикальний підхід, який міг або привести до прориву, або поховати проєкт під вагою власних амбіцій.

Unreal Engine 1 став першим рушієм, який об’єднав у собі повний набір інструментів: 3D-рендеринг із підтримкою апаратного прискорення, фізику, AI, скриптову систему, мережеві можливості і власний редактор рівнів — UnrealEd. Це дало розробникам інструменти “під ключ”, що дозволяло швидше і якісніше створювати ігри.

Усе це відбувалося на тлі швидкого розвитку комп’ютерного заліза і появи нових графічних API, таких як Direct3D і Glide. Unreal Engine 1 оптимально використовував можливості апаратного прискорення, що дозволяло створювати деталізовані, атмосферні світи, доступні широкій аудиторії.

Unreal Engine 1 і Quake Engine: дві революції 3D

Про світ ігрових рушіїв 90-х важко говорити без згадки двох гігантів — Quake Engine від id Software і Unreal Engine 1 від Epic Games. Обидва стали своєрідними магнітами, що притягнули увагу розробників і гравців, але зробили це зовсім по-різному.

Quake Engine, створений Джоном Кармаком, був першопрохідцем у повноцінному 3D, першим рушієм, який реалізував тривимірний світ з полігонами замість псевдо-3D. Його пріоритетом була швидкість, оптимізація і мінімалістичність. Quake прославився своєю підтримкою мультиплеєра і плавністю ігрового процесу навіть на досить скромних по потужності машинах того часу. Візуально рушій використовував базові світлові ефекти та прості тіні, але компенсував це плавністю ігрового процесу.

Unreal Engine 1 використовував BSP для організації простору, рушій запропонував покращену систему освітлення, зокрема lightmapping, що дозволило отримувати більш реалістичні текстури та світлові ефекти. Підтримка апаратного прискорення була більш широкою, що дало можливість відображати складніші сцени з вищою деталізацією.

У плані архітектури Unreal Engine 1 відрізнявся модульністю і розширюваністю. Він був побудований як ціла платформа з інтегрованими інструментами для створення контенту: від редактора рівнів UnrealEd до мови сценаріїв UnrealScript. Це суттєво полегшувало процес розробки і дозволяло створювати ігри різних жанрів.

Quake Engine, хоч і міг похвалитися певною розширюваністю через модифікації та підтримку плагінів, залишався більш орієнтованим на шутери від першої особи.

Спецпроєкти

Щодо штучного інтелекту — Unreal Engine 1 пропонував більш складні можливості для NPC: вони могли реагувати на звуки, знаходити укриття, планувати атаки, тоді як у Quake Engine AI був більш базовим, зосередженим на простих патернах переслідування та атаки.

Хоча Unreal й вразив гравців візуально та технологічно, його мережевий режим поступався головному конкуренту — Quake II. Саме ця обставина стала каталізатором для Epic Games: студія вирішила створити окремий мультиплеєрний проєкт на базі рушія, що зосередився виключно на онлайнових баталіях. Так у 1999 році з’явився Unreal Tournament — гра, яка задала нові стандарти для онлайн-шутерів на роки вперед.

З точки зору програмування ігрової логіки UnrealScript дав Unreal Engine 1 вагому перевагу — розробники могли легко додавати нові механіки без переписування рушія, чого не було у Quake Engine, де доводилось працювати на нижчому рівні.

Обидва рушії залишили глибокий слід в індустрії. Їхня конкуренція й взаємне натхнення зробили 90-ті роки золотою епохою інновацій у сфері 3D-ігор, а фундаментальні архітектурні ідеї обох рушіїв залишаються актуальними навіть у сучасних технологіях.

Технічні інновації

Unreal Engine 1 був одним із перших рушіїв, що справді підняли планку графіки у 3D-іграх. Його рішення з рендерингу задали тренд, за яким пішли всі наступні покоління.

Компонент рушія Опис Особливості та пояснення
Rendering Engine Відповідає за візуалізацію тривимірної сцени Рушій повністю працює з 3D полігонами, створюючи реалістичне відображення об’єктів і ландшафтів. Підтримка динамічного освітлення з використанням lightmaps і тіней. Відрізнявся апаратною оптимізацією під Glide і Direct3D.
Audio Engine Відтворення просторового (позиційного) звуку та музики Застосовує 16-бітний стереозвук із підтримкою 3D позиціювання, що змінює звукову сцену залежно від положення гравця, підсилюючи ефект занурення. Використовує DirectSound або OpenAL.
Collision & Physics Обробка зіткнень, руху та взаємодії об’єктів Колізії базуються на BSP-геометрії та простих колайдерах (примітивних формах), що гарантує надійне визначення зіткнень і руху без складних фізичних розрахунків. Підтримується гравітація і базові фізичні взаємодії.
UnrealScript Вбудована об’єктно-орієнтована скриптова мова Дає гнучку кастомізацію ігрової логіки без потреби змінювати рушій. Скрипти інтерпретуються в режимі реального часу, що спрощує розробку і модифікацію ігрового процесу.
Actor System Система керування ігровими об’єктами (акторами) Кожен ігровий об’єкт — актор з набором властивостей і поведінкою. Актори взаємодіють між собою через події і повідомлення, що дає високу модульність і масштабованість ігрового світу.
Networking Модуль мережевої взаємодії Реалізовано клієнт-серверну модель із синхронізацією станів акторів та подій. Мережевий код оптимізовано для мінімізації затримок і трафіку, даючи стабільний мультиплеєрний досвід.
Resource Management Завантаження, кешування та управління ресурсами Підтримує динамічне підвантаження текстур, моделей і звуків із файлів, із ефективним кешуванням, і на виході маємо мінімальні затримки і оптимальне використання оперативної пам’яті.
Map Format (BSP) Формат карт із використанням Binary Space Partitioning Карти представлені у вигляді BSP-дерева, що дозволяє швидко визначати видимі області, оптимізуючи рендеринг і підвищуючи продуктивність, а також підтримує складні тривимірні структури.
Developer Console Вбудований інтерфейс команд і відлагодження Консоль дозволяє вводити команди, налаштовувати параметри рушія, запускати тестування та чит-коди без необхідності перезапускати гру. Інструмент активно використовується розробниками та моддерами.
File System (PAK) Архівний формат для пакування ресурсів Формат PAK об’єднує всі ресурси у єдиний архів, що полегшує їх доставку, захист та підтримку модифікацій. Файли легко розпаковуються і замінюються користувачами.

Головна фішка — технологія lightmapping. Замість жорстких тіней, які були нормою у 90-х, Unreal умів робити м’яке, реалістичне світло. Це круто підвищувало атмосферність ігрових світів, не жертвуючи швидкодією.

Архітектура рушія будувалася на BSP-дереві — простий, але ефективний спосіб ділити карту на кімнати і коридори, щоб не малювати зайве. Це давало змогу запускати складні рівні навіть на далеко не топовому залізі того часу. Unreal 1 любив апаратне прискорення і підтримував як Direct3D, так і легендарний Glide.

Мультитекстурування, коли на одну поверхню накладають кілька шарів (бруд, волога, рельєф), дозволяло створювати більш живі й деталізовані світи, тоді як справжній bump mapping з’явився через пару років.

Фізика рушія не вразить сучасного гравця, але для 90-х це був серйозний крок: падіння, гравітація, колізії — і все це можна було гнучко налаштовувати через скрипти. Ігри завдяки цьому отримували унікальні механіки без переписування рушія.

Ефекти диму, вогню і вибухів реалізовувалися через систему частинок, оптимізовану для апаратного прискорення. Це дозволяло створювати динамічні візуальні ефекти без значного навантаження на процесор.

Щодо дзеркальних поверхонь, Unreal Engine 1 використовував спрощені техніки — переважно спеціальні текстури та хитрощі рендерингу, які імітували відображення. Повноцінний рендеринг дзеркальних відображень був технічно складним. Проте для того часу такі ефекти виглядали справжньою магією.

Не забули й про Skybox. Картинка неба на внутрішніх стінках куба, що робила небеса об’ємними та живими. І ефект warp — портали, крізь які можна і стріляти, і проходити, був просто на голову вище за конкуренцію.

Рівні у Unreal 1 складалися з кількох шарів: геометрія, текстури, світло і скрипти, які оживляли світ. І все це творилось у вбудованому редакторі UnrealEd. Персонажі рухалися плавно завдяки підтримці скелетної анімації і це додавало дещицю реалізму.

Система скриптування і розробки контенту — UnrealScript

Однією з ключових переваг Unreal Engine 1 стала інтеграція власної скриптової мови — UnrealScript. Це був радикальний крок, який вивів розробку ігор на новий рівень гнучкості й ефективності.

До появи UnrealScript більшість ігрової логіки писали безпосередньо в рушії на низькорівневих мовах програмування, таких як C або C++. Це означало довгі цикли розробки, високу ймовірність помилок і складність внесення змін. UnrealScript дозволив створювати ігрову поведінку, механіки, взаємодії та події в окремому, більш зручному для розробників середовищі.

Сам UnrealScript нагадував по синтаксису C++, але був значно спрощений і орієнтований саме на логіку ігрових об’єктів. Мова підтримувала об’єктно-орієнтовані парадигми, що дозволяло створювати ієрархії класів, наслідування і поліморфізм.

Це відкривало широкі можливості для модульності та повторного використання коду. Наприклад, розробник міг створити базовий клас персонажа з загальними властивостями, а потім успадковувати його для різних ворогів із унікальною поведінкою. Такий підхід значно економив час і спрощував підтримку коду.

Інструменти Unreal Engine 1 також включали редактор UnrealEd, який тісно інтегрувався зі скриптовою системою. Це дозволяло розробникам прямо в редакторі задавати параметри об’єктів, викликати скрипти і тестувати ігрову логіку без необхідності перезбірки всього проєкту.

UnrealScript підтримував події і таймери, що давало змогу налаштовувати тригери, активацію анімацій, взаємодію з гравцем і складну поведінку NPC. Все це робило ігри на базі Unreal Engine значно живішими та більш інтерактивнішими.

Завдяки UnrealScript з’явилася можливість залучати до розробки не лише програмістів, а й дизайнерів та сценаристів, які могли писати логіку ігрових подій, не вдаючись до складного коду. Це зробило розробку ігор більш колективним і креативним процесом.

Кліфф Блезінскі — ім’я, яке міцно закарбувалося в історії ігрової індустрії. Він вмів поєднувати елементи екшену і тактики, створюючи баланс між відкритими зонами для масштабних перестрілок і вузькими проходами, що змушували гравця використовувати хитрощі і кмітливість.

Саме такий підхід подарував Unreal унікальний ритм і динаміку, який багато хто пам’ятає і досі. Цей досвід став фундаментом для його майбутньої роботи над серією Gears of War, де Кліфф продовжив розвивати свої ідеї про дизайн бойових середовищ.

Також варто відзначити, що UnrealScript заклав фундамент для подальших розробок — у наступних версіях рушія ця мова еволюціонувала, зберігаючи ключові принципи, що і сьогодні використовуються у багатьох ігрових проєктах.

Мережеві можливості і мультиплеєр Unreal Engine 1

В епоху кінця 90-х, коли інтернет починав активно входити у повсякденне життя, мережеві ігри ставали одним із найпотужніших драйверів розвитку індустрії. Unreal Engine 1 одразу ж зробив ставку на підтримку мультиплеєрних режимів, що стало однією з його визначних рис.

Технічно рушій мав розвинену систему мережевої синхронізації, яка дозволяла ефективно передавати ігрові події між клієнтами і сервером. Це було критично важливо для шутерів, де затримки навіть у мілісекундах могли впливати на ігровий процес.

Unreal Engine 1 підтримував як класичні peer-to-peer моделі, так і більш надійні серверні архітектури, що дало змогу створювати різноманітні мультиплеєрні режими: від кооперативних кампаній до дезматчів.

Особливе значення мала система реплікації стану об’єктів — вона відповідала за те, щоб усі учасники гри бачили синхронний стан світу, навіть при різній швидкості з’єднання. Unreal Engine 1 робив це дуже ефективно, мінімізуючи витрати трафіку.

Розробники отримали готовий набір інструментів для створення серверів, керування сесіями та обробки подій, що скорочувало час і зусилля на імплементацію мережевих функцій у своїх іграх. А Unreal Tournament став еталоном онлайн-шутерів.

Важливо, що рушій міг інтегрувати голосовий чат і внутрішні системи комунікації, що для того часу було досить передовим рішенням. Розвинена документація і приклади мережевого коду зробили Unreal Engine 1 привабливим вибором для розробників, які хотіли зробити акцент на онлайн-грі.

Ліцензування рушія і вплив на індустрію

Epic Games першою запропонувала іншим студіям можливість легально використовувати свій рушій за певну плату — підхід, який сьогодні є стандартом індустрії, але тоді був революційним.

До появи Unreal Engine більшість студій створювали рушії “з нуля” або адаптували обмежені рішення, що суттєво збільшувало витрати часу й ресурсів. Epic запропонувала готовий, перевірений інструментарій, який міг використовуватися у різних жанрах і під різні платформи.

Це рішення зробило Unreal Engine 1 дуже привабливим для великих студій, які отримали доступ до потужних технологій без потреби вкладати величезні бюджети у розробку власних рушіїв. Але фінансові умови ліцензування обмежували його використання переважно саме великими студіями. З часом Epic Games змінила свою політику, зробивши рушій доступнішим для ширшого кола розробників.

Ліцензування сприяло стандартизації ігрових технологій. Багато студій, працюючи на Unreal Engine 1, ділилися напрацюваннями, досвідом і навіть контентом, що пришвидшувало інновації. Саме ліцензійна політика Epic стала прототипом для майбутніх версій Unreal Engine, які з часом перетворилися на одну з найбільших платформ у світі ігор та інтерактивних медіа.

Варто також зазначити, що ця політика підштовхнула інші компанії до розробки власних рушіїв із подібними моделями розповсюдження, створивши здорову конкуренцію на ринку ігрових технологій.

Так, id Software, відомі своїм Quake Engine, розвивали свої рушії і також почали пропонувати їх у вигляді ліцензійного продукту для інших розробників. Valve Corporation із рушієм Source, який став еволюцією GoldSrc, зробила акцент на мультиплеєрі і відкритості, ставши популярним серед інді-студій. Crytek з CryEngine, починаючи з 2000-х, пропонувала рушій із потужною графікою і фізикою, що теж розширювало вибір для розробників.

Спадщина Unreal Engine 1

Перш за все, саме Unreal Engine 1 започаткував ідею комплексної платформи для розробки ігор, поєднуючи у собі графіку, фізику, AI, мережу і потужний набір інструментів для творців контенту. Ця концепція стала зразком для майбутніх рушіїв, включно з сучасними Unreal Engine 4 і 5, що сьогодні домінують на ринку.

Архітектурні рішення, такі як модульність, підтримка скриптових мов, гнучкість налаштувань дали змогу адаптувати рушій під найрізноманітніші жанри та платформи, що є однією з причин його популярності і тривалого життєвого циклу.

 

Інструменти розробки, такі як UnrealEd і UnrealScript, започаткували традицію відкритості і творчої свободи, що активно підтримується і розвивається у сучасних версіях рушія. Не менш важливою є культурна спадщина — ком’юніті розробників і гравців, які утворилися навколо Unreal Engine 1, залишаються активними і сьогодні, продовжуючи творчі традиції і натхнення.

І, звісно, Unreal Engine 1 став своєрідним науково-технічним “маяком”, що показав, як поєднувати інновації у графіці, програмуванні і бізнесі для створення успішної платформи.

Найвідоміші ігри на Unreal Engine 1

Беззаперечним лідером став Unreal (1998) — фантастичний шутер від Epic Games, який продемонстрував можливості рушія у створенні масштабних, деталізованих світів з приголомшливим освітленням і атмосферою.

Щодо системних вимог, на момент виходу гра потребувала Windows 95 або 98, процесор початково міг бути Pentium 90 МГц, але для комфортної гри рекомендувався Pentium II з частотою від 200 МГц. Оперативної пам’яті потрібно було мінімум 16 МБ, а оптимально — 32 МБ. Відеокарта мала підтримувати Direct3D або Glide (зокрема 3dfx Voodoo), що дозволяло рушію реалізувати своє просунуте освітлення та деталізацію. Для встановлення ігри знадобилося близько 220 МБ вільного місця на жорсткому диску.

А який у вас був ПК, на якому ви вперше занурилися у світ Unreal?

Наступним кроком став Unreal Tournament (1999), який практично винайшов жанр мультиплеєрних аркадних шутерів. Швидкий геймплей, широкий вибір режимів і відмінна мережева підтримка зробили його улюбленцем кіберспортивної спільноти.

Важливим проєктом був Deus Ex (2000) від Ion Storm, який, використовуючи модифікований Unreal Engine 1, поєднав елементи шутера, RPG і стелс-ігри. Чудово пропрацьований сюжет і прототип відкритого світу зробили його культовим і класикою жанру.

Крім того, рушій ліцензували для таких ігор, як Rune (2000) — пригодницький екшен, натхненний скандинавською міфологією. Гра використовувала модифікований Unreal Engine 1 і поєднувала ближній бій із магічними здібностями.

Ще одним прикладом став Clive Barker’s Undying (2001) — атмосферний хорор-шутер, який також базувався на Unreal Engine 1. Ця гра вирізнялася інтригуючим оповіданням, насиченим геймплеєм і ефектною візуалізацією, що підсилювала загальний ефект страху та напруги.

Окремої згадки заслуговує Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (2001) для ПК — пригодницька гра, створена на модифікованій версії Unreal Engine 1, яка ловила магічний хайп разом з однойменним фільмом 2001 року. Пам’ятаєте цю гру?

Висновок

Unreal Engine 1 став справжньою революцією в ігровій індустрії 90-х. Рушій, який не лише продемонстрував нові технічні можливості 3D-графіки, а й змінив підхід до розробки ігор загалом. Він відкрив двері для численних жанрів і проєктів, а власна мова сценаріїв UnrealScript стала проривом у створенні ігрової логіки.

Конкуренція з Quake Engine лише підкреслює унікальність ідеї Epic Games — створити повноцінну платформу для розробників, що стала базою для майбутніх поколінь ігрових технологій.

Unreal Engine 1 — це фундамент, на якому будувалася сучасна ігрова індустрія. Його роль неможливо переоцінити для кожного, хто хоче зрозуміти, як ми дійшли до сучасної ігрової епохи.

Теги за темою
Технологии
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Брэд Питт подал в суд на Анджелину Джоли: за что требует 35 миллионов долларов
Comments UA
2025-11-06T19:06:03Z
Муж - не первый: Маша Полякова рассказала, как и с кем лишилась девственности, это было быстро
Знай
2025-11-06T18:51:21Z
Восхождение Майкла Джексона к славе в тизере фильма "Майкл"
GameMag
2025-11-06T18:48:36Z
«Кей-поп-охотницы на демонов» от Sony и Netflix получат продолжение — премьера состоится в 2029 году
GameMag
2025-11-06T18:36:03Z
Жена Жени Кота поделилась главными секретами, как вернуться в форму после родов
TSN
2025-11-06T17:21:09Z
Тоня Матвиенко показала редкое фото взрослой дочери-красавицы и растрогала обращением к ней
TSN
2025-11-06T16:51:00Z
Янина Соколова рассказала о своей "терапии" после расставания с Харчишиным
GlavRed
2025-11-06T16:39:45Z
"Живут в опасности, но не сдаются": Анджелина Джоли поделилась впечатлениями от визита в прифронтовые города Украины
Апостроф
2025-11-06T16:39:27Z
"Все у нас хорошо": группа Ziferblat отреагировала на слухи о раздоре между музыкантами
Апостроф
2025-11-06T16:18:25Z
Украинцы не получают Нацкешбэк месяцами: что случилось и когда придут выплаты
Хвиля
2025-11-07T01:30:29Z
Отключение света 7 ноября: "Укрэнерго" анонсировало вынужденные ограничения в большинстве областей
TSN
2025-11-06T20:18:51Z
Reuters: Волгоградский НПЗ остановил переработку нефти после удара БпЛА
Лига
2025-11-06T20:18:00Z
Народные депутаты бьют тревогу: "Мы все заплатим за развлечения Офиса президента"
Comments UA
2025-11-06T20:00:07Z
Дефицит мяса в Кривом Роге: что известно о проблеме
Политека
2025-11-06T19:00:39Z
Гуманитарка на продажу: директор фонда «Дипломатический корпус» наживался на авто для фронта
Знай
2025-11-06T18:21:51Z
"Позор космического масштаба": Российскому космодрому «Восточный» отключили свет из-за долгов
Новости Украины
2025-11-06T18:18:27Z
Какие дрова можно брать в лесу без разрешения: штрафы и правила
TSN
2025-11-06T17:48:43Z
Когда поступят выплаты за август в программе "Национальный кэшбек" - ответ Минэкономики
TSN
2025-11-06T17:27:03Z
Почему Россия чаще бьет по энергетике, а не по мостам: объяснение военного обозревателя
TSN
2025-11-07T01:48:42Z
Трамп рассказал, отказалась ли Индия от российской нефти
TSN
2025-11-06T23:54:56Z
Путин нашел козла отпущения после срыва Будапештского саммита, - СМИ
UAToday
2025-11-06T23:03:47Z
Силы обороны опровергли данные DeepState о захвате РФ территорий в двух областях
UAToday
2025-11-06T23:03:04Z
Визит в Украину "открыл глаза" на войну послу США при НАТО
TSN
2025-11-06T22:36:59Z
Враг атакует Чугуевскую громаду на Харьковщине, прозвучало более 10 взрывов – СМИ
Украинская правда
2025-11-06T22:36:34Z
Человек с самым высоким IQ в мире просит убежища в США из-за "антихристов и коммунистов" у власти в Корее
Comments UA
2025-11-06T21:42:52Z
Саркози отказался от еды в тюрьме – живет только на йогуртах
Comments UA
2025-11-06T21:24:39Z
На Новый год Москва может оказаться в полной темноте: какая угроза нависла над РФ
Comments UA
2025-11-06T21:15:31Z
Есть пострадавшие, повреждена многоэтажка: первые последствия атаки на Днепр
UAToday
2025-11-06T23:03:58Z
После атаки российских дронов на Чугуев в городе вспыхнули сильные пожары — мэрия
ZN UA
2025-11-06T23:00:46Z
Шахед уничтожен за мгновение до удара по дому. ВИДЕО из Каменского
Новости Украины
2025-11-06T21:36:23Z
Взрывы в Днепре: «Интерсити» остановился
Comments UA
2025-11-06T21:21:50Z
Поврежденный дом и 6 пострадавших: в ОВА уточнили последствия атаки по Днепру
Апостроф
2025-11-06T20:18:51Z
В Ровно во время пожара погиб 4-летний мальчик – полиция выясняет обстоятельства трагедии
Comments UA
2025-11-06T20:09:50Z
Мужчина облил кровью дверь бывшей и оставил ей "подарок": что ему грозит за это
TSN
2025-11-06T19:33:32Z
Украинский суд оправдал оккупанта, подозреваемого в мародерстве: нет достаточных доказательств
Фокус
2025-11-06T19:06:47Z
Российский удар по Днепру: что известно о пострадавших
TSN
2025-11-06T18:51:55Z
Отсрочка от призыва: можно ли оформить документы в ТЦК
ZN UA
2025-11-07T02:03:00Z
Рунический гороскоп на 7 ноября 2025 года: Львам — опора во взаимодействии, Рыбам — мягкое движение вперед
TSN
2025-11-07T01:06:23Z
Не соглашайтесь ради вежливости: в ПЦУ объяснили, когда отказ стать крестным - не грех
Знай
2025-11-06T23:33:18Z
Должен прийти push в "Дії": кто получит "зимние" 6500 гривен и на что можно потратить
UAToday
2025-11-06T23:03:13Z
Bihus.Info: Теща главного киберполицейского Киева после его развода сразу обросла имуществом на миллионы
Украинская правда
2025-11-06T22:36:34Z
7 ноября 2025 года: мученика Феодота - что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-11-06T22:27:41Z
Срочно замените паспорт: украинцев предупредили о новых правилах выезда за границу
Знай
2025-11-06T21:12:05Z
Зарплаты в армии: в проекте Госбюджета-2026 не предусмотрели повышения и индексации
Апостроф
2025-11-06T21:00:19Z
Выплаты за рождение ребенка: в Минсоцполитики пояснили, почему 50 тысяч получат не все
Новости Украины
2025-11-06T20:18:24Z
Как цитрусовые помогают быстрее выздороветь при простуде: полезные советы от экспертов
UAToday
2025-11-06T23:03:53Z
Как употребление сладостей бьет по важному органу и подрывает здоровье
UAToday
2025-11-06T23:03:52Z
Рак молочной железы: в программе "Доступные лекарства" появились новые препараты
Хвиля
2025-11-06T22:03:36Z
Можно ли переесть орехи: сколько орехов полезно есть каждый день
Comments UA
2025-11-06T21:57:22Z
Тыква для собаки: можно ли ее давать и как правильно приготовить
Знай
2025-11-06T21:51:27Z
Ешьте яблоки и забудете о таблетках: почему этот простой фрукт творит чудеса с вашим организмом
Знай
2025-11-06T20:51:41Z
Спокойствие в каждом глотке: диетологи назвали 5 напитков для снятия стресса
TSN
2025-11-06T17:00:13Z
Какое растительное масло лучше и полезнее — рафинированное или нерафинированное: ответ экспертов
TSN
2025-11-06T16:09:59Z
Как вернуть блеск стаканам после посудомойки: советы экспертов
TSN
2025-11-06T16:09:08Z
Тонирование лобового стекла: эксперт предупредил об опасности для водителей и пешеходов
Знай
2025-11-06T15:51:05Z
Секрет очень прост: самый быстрый способ прогреть салон авто зимой
Comments UA
2025-11-05T14:21:24Z
Придержите электроконей! Мир переосмысливает темпы развития «зеленого» транспорта
ZN UA
2025-11-05T11:03:13Z
Главный миф об электрокарах развеян: что говорят эксперты про их долговечность
Фокус
2025-11-04T17:30:08Z
Brabus представил эксклюзивный мотоцикл по цене нового Lexus
Фокус
2025-11-04T15:21:47Z
Эти знаки Зодиака в ноябре рискуют попасть в ДТП
Comments UA
2025-11-04T14:42:06Z
В Украине продают старые "Жигули" 1972 года за 1,9 миллиона
Фокус
2025-11-04T14:06:12Z
Raptor на минималках: Ford показал недорогой спортивный пикап на базе Kuga
Фокус
2025-11-04T13:12:40Z
Новый электромобиль Renault Twingo за 20 000 евро рассекретили до премьеры
Фокус
2025-11-04T12:21:57Z
Данія стривожена через китайські автобуси з функцією аварійного відключення
Топ Жир
2025-11-07T01:12:43Z
Ситуация в Купянске остается напряженной, но Силы обороны постепенно вытесняют врага – обозреватель
TSN
2025-11-07T00:51:02Z
Гороскоп на пятницу 7 ноября 2025 года
UAToday
2025-11-06T23:03:57Z
Оракул Ленорман на 7 ноября 2025 года для всех знаков зодиака: Близнецам — решение, Львам — приятные новости
TSN
2025-11-06T23:03:29Z
На Сумщине российские войска атаковали гражданское авто: погиб человек, есть пострадавшие
Украинская правда
2025-11-06T22:06:45Z
Генштаб: Российские оккупанты 55 раз пытались продвинуться на Покровском направлении
Украинская правда
2025-11-06T21:33:45Z
Ограничение движения транспорта в Днепре: появилось предупреждение, когда планируют перекрыть дорогу
Политека
2025-11-06T21:00:21Z
Ограничение движения транспорта в Черновцах: где надолго закроют проезд
Политека
2025-11-06T20:30:18Z
Компенсации за пострадавшее жилье в Киеве: как получить помощь и сколько выплачивают
Апостроф
2025-11-06T20:18:18Z
Гороскоп по картам Таро на 7 ноября 2025 года: новое направление для Близнецов и внутреннее равновесие для Весов
TSN
2025-11-07T02:06:54Z
Ваш кухонный фартук развалится быстрее, чем вы научитесь крутить ролы: главная ошибка, о которой молчат дизайнеры
Знай
2025-11-07T01:33:43Z
Почему люди не ездят на зебрах, как на лошадях: ученые назвали ключевую причину
UAToday
2025-11-06T23:03:26Z
Секрет мужского здоровья: ученые выяснили, как часто надо встречаться с друзьями
UAToday
2025-11-06T23:03:02Z
Что делает вас привлекательными: какая главная черта каждого знака зодиака
Comments UA
2025-11-06T23:00:18Z
Когда тянет к бывшему: почему так происходит и как поступать
Знай
2025-11-06T22:33:58Z
Названы самый длинный в мире тоннель, где течет кристально чистая вода: что о нем известно
TSN
2025-11-06T17:21:01Z
Застряли в лифте во время отключения? Чего нельзя делать в любом случае
Знай
2025-11-06T17:06:59Z
Україна планує відновити експорт сухого молока до Японії
AgroNews
2025-11-06T15:15:03Z
Официально: Релиз Marvel 1943: Rise of Hydra отложен на неопределенный срок
GameMag
2025-11-06T22:34:26Z
Официально: Rockstar Games перенесла релиз GTA VI на ноябрь 2026 года
GameMag
2025-11-06T22:26:56Z
Украина вводит лимиты для азартных игр: какие изменения ждут игроков и операторов рынка
Comments UA
2025-11-06T22:21:22Z
В "Дію" интегрируют голосовой искусственный интеллект — Минцифры
Апостроф
2025-11-06T21:18:30Z
Naughty Dog пообещала продолжать радовать фанатов мощными сюжетными играми — Intergalactic: The Heretic Prophet на подходе
GameMag
2025-11-06T20:57:24Z
HONOR X9d устроили ад на асфальте — оказался неубиваемым
GameMag
2025-11-06T20:39:59Z
ChatGPT поставили на паузу: какие темы теперь под запретом и зачем OpenAI делает из ИИ "друга с эмодзи"
Знай
2025-11-06T19:51:50Z
Вот тебе и пироги: Обзор ноутбука Maibenben X‑Treme Typhoon X16B в стиле Atomic Heart
GameMag
2025-11-06T19:51:41Z
"Чистейший игровой язык": Сооснователь Rockstar Games Дэн Хаузер сравнил последние The Legend of Zelda с фильмами Хичкока
GameMag
2025-11-06T19:33:06Z
Мечтает выйти замуж за Путина: у Кабаевой появилась конкурентка
Comments UA
2025-11-06T21:57:21Z
"Шахтер" легко разобрался с исландцами в Лиге конференций
ZN UA
2025-11-06T20:24:41Z
Украинская Премьер-лига: результаты всех матчей 12-го тура, видео голов
ZN UA
2025-11-06T17:18:12Z
Украинец стал четырехкратным чемпионом мира: Мочульский завоевал золото джиу-джитсу
Фокус
2025-11-06T15:21:43Z
Українці п'ятиборці потужно стартували на Євро в Аланії
УкраинФорм
2025-11-06T10:06:31Z
Футболист "Арсенала" стал самым молодым дебютантом в истории Лиги чемпионов
ZN UA
2025-11-05T09:55:57Z
В "Шахтере" ответили президенту "Динамо" Суркису и напомнили киевлянам о налогах
ZN UA
2025-11-05T09:36:41Z
"Бавария" обыграла ПСЖ в центральном матче тура Лиги чемпионов
ZN UA
2025-11-04T22:23:13Z
Роналду неожиданно нарушил молчание и рассказал, что он думает о Трампе
Comments UA
2025-11-04T19:33:18Z