MY.UAНовини
Вуличні гонки у Києві своїм ревом бісять містян, влада безпомічна, поліції теж, схоже, не до цього
Вуличні гонки у Києві своїм ревом бісять містян, влада безпомічна, поліції теж, схоже, не до цього

Вуличні гонки у Києві своїм ревом бісять містян, влада безпомічна, поліції теж, схоже, не до цього

Як боротися з ревиськом, що свідомо провокують водії автівок і мотоциклів? Представник влади і юрист шукають вихід

Дрифт і гучний вихлоп на вулицях міста завжди провокували обурення у суспільстві. Однак під час повномасштабної війни ця проблема набула особливого відтінку. Громадяни, які сахаються від кожного гучного звуку, мусять переживати гострий стрес ще й від безвідповідальних гонщиків на дорогах.

«До декого все ще тяжко доходить, що ми живемо в країні у війні. І що потрібно поважати тих, хто поруч», – гнівався глава Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко, звертаючись до любителів екстриму на дорогах цього літа.

Тоді затяжна повітряна тривога у столиці вкотре супроводжувалася гучним дрифтом (контрольованим заносом транспортного засобу на високій швидкості) і шумом вихлопу авто й мотоциклів. Ці звуки нагадують проліт дрона чи ракети, а тому завдають українцям чимало хвилювань. Однак затятих гонщиків це не надто турбує: такий шум можна чути майже щодня і практично в усіх містах країни, а іноді навіть під час комендантської години чи масованих обстрілів.

Влітку 2022 року Київрада спробувала подолати проблему й заборонила пересуватися столицею на автомобілях без глушника. Але, як бачимо, ефекту – нуль.

Ще через рік у Верховній Раді обранці зареєстрували законопроєкт № 9564, який передбачає адміністративне покарання для водіїв надміру гучних автомобілів і мотоциклів, переважно через відсутність глушника. Штрафи чималі: 17 тис. грн – за перше порушення, 34 тис. грн – повторне протягом року. У разі повторного порушення також можливе позбавлення права керування строком від трьох до шести місяців.

Услід за цим з’явився і законопроєкт №9642, присвячений дрифту. За навмисний занос авто на дорогах передбачено штраф у 8,5 тис. грн. Повторне порушення призведе до штрафу в розмірі 17 тис. грн, а також позбавлення водійських прав на пів року. Однак обидва законопроєкти досі на розгляді.

Торік градус суспільного обурення доріс до того, що на сайті Київради було зареєстровано електронну петицію про посилення контролю за дотриманням рівня шуму на дорогах столиці. Необхідні голоси зібралися, й міська влада звернулася до правоохоронців, аби ті жорсткіше пильнували порушників. Проте поліція розводить руками: мовляв, для цього немає законного механізму. На цьому історія й заглухла.

Чому ж карати водіїв-екстремалів, які порушують суспільний спокій, досі не вдається? У виданні «Главком» розбирались в тонкощах дражливого питання, яке влада в Україні не спроможна вирішити.

Кияни підтримали е-петицію до влади з вимогою вплинути на водіїв-порушників. У Кличка розводять руками
скриншот з сайту Київради

«Правила вже є, але їх не дотримуються»

Норми та правила, які б дозволяли притягувати водіїв-порушників до відповідальності, насправді вже існують, переконує в розмові з «Главкомом» віцепрезидент автомобільної федерації України FAU, майстер спорту міжнародного класу у категорії автомобільний спорт та інструктор захисного водіння на автомобілях та мотоциклах Олексій Мочанов.

«Щодо звуку вихлопу – є встановлені граничні норми шуму в децибелах. Але скасували техогляд (обов’язковий технічний огляд автомобілів, які не використовуються у комерційних цілях, в Україні скасували у 2011 році, – «Главком») і немає технічної можливості їх поміряти та перевірити. Якщо несправний глушник, з будь-якої причини (встановлений спортивний, прогорів або відвалився стандартний) – авто не можна експлуатувати. Потрібно або примусово доставляти в сервіс, або на штрафний майданчик з подальшою прописаною процедурою, як звідти можна забрати автомобіль, мотоцикл, мопед, квадроцикл – щоб усунути несправність», – пропонує рішення віцепрезидент FAU.

Технічний огляд транспортних засобів, про який згадує Мочанов, є обов’язковим для всіх транспортних засобів в усіх країнах Європейського Союзу. Угода про асоціацію з ЄС зобов’язує Україну повернути цю процедуру. Щоправда, поки що це питання не врегульовано.

Щодо дрифту на дорогах, то віцепрезидент FAU нагадав: «Дрифтери у місті, як і будь-які інші «шашечники» (водії, які рухаючись у загальному потоці, постійно маневрують між рядами, тим самим створюючи небезпеку для інших учасників дорожнього руху, – «Главком»), стрітрейсери (вуличні гонщики, – «Главком») та драгрейсери (гонщики, які їздять по прямій на короткій дистанції, – «Главком») порушують Правила дорожнього руху.

Це треба фіксувати й карати, відповідно до законодавства. Якщо повторно порушують – позбавляти водійських прав. Більшість процедур прописані. І не має значення, це під час війни, в комендантську годину або просто вночі у мирний час. Війна й комендантська година – це просто обтяжливі обставини вже наявного порушення законодавства. Не треба нічого посилювати й вигадувати. У нас нормальні правила та норми. Просто їх ніхто не дотримується. Всім байдуже на правила, норми та покарання», – зауважив співрозмовник «Главкома». За його словами, слід також шукати «голову» – організаторів нелегальних гонок і дрифт-шоу, а не «рубати хвости».

Водночас важливо не плутати самодіяльність із професійним спортом, наголошує Мочанов: «Спортивним автомобілям чи мотоциклам, а також таким, які мають санкціоновані переробки – можна брати участь у змаганнях під егідою профільних федерацій та асоціацій у спеціально відведених та визначених для цього місцях, перекритих для інших учасників дорожнього руху. А ось цей весь «гаражний тюнінг» не має права пересуватися самостійно дорогами загального користування. Тільки на лафеті або на буксирі, та й то не весь. До спорту ці гонщики не мають жодного стосунку».

До слова, українське законодавство не містить чіткого покарання за порушення водіями комендантської години. Але зауважимо: гонщики, які їздять у нічний час, можуть отримати покарання за невиконання вимог патрулів (стаття 185 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Санкція статті передбачає штраф від 136 до 255 грн, або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин, або виправні роботи від 1 до 2 місяців, або адміністративний арешт до 15 діб.

КМВА обіцяє рішення

«Главком» поставив кілька запитань і главі КМВА Тимуру Ткаченку, який уже не вперше сам піднімає тему щодо ревиська на дорогах столиці і навіть анонсував довгоочікуване рішення. Однак замість того, щоб дати вичерпні відповіді на конкретні питання, які хвилюють не лише редакцію, а й пересічних киян, очільник військової адміністрації по суті зняв із себе відповідальність.

«Ми в діалозі з поліцією», «Рішення, які не діють, – це популізм», «Петиція – це суспільний запит, який ми бачимо і розуміємо» – так виглядав набір загальних тез Тимура Ткаченка. І, попри обіцянки, жодного рецепту, як навести лад на дорогах.

Далі – відповіді чиновника без скорочень.

Стаття 182 Кодексу про адміністративні правопорушення передбачає штрафи для громадян за порушення режиму тиші до 510 грн. Тобто, можливо, таких гонщиків можна притягувати до відповідальності на базі вже чинної правової системи?

Так, ця стаття стосується захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях, посилаючись на законодавчі та інші нормативно-правові акти. Чинне законодавство унормовує рівні шуму в будинках та на території житлової забудови. Щодо вуличного шуму наразі такої норми немає. Грубе втручання в вихлопну систему, зокрема і демонтаж важливих елементів вихлопу – це вже експлуатація несправного транспортного засобу. Ми в діалозі з поліцією, щоб посилити контроль за дотриманням Правил дорожнього руху у Києві.

У серпні 2023 року у Верховній Раді було зареєстровано два законопроєкти. Один із них пропонує штраф до 34 тис. грн для водіїв із гучним вихлопом, інший – штраф до 17 тис. грн для «дрифтерів». Однак обидва досі на розгляді. Що, на вашу думку, гальмує процес?

Штрафи, особливо такі, що є відчутними для порушників – це добре. Чи доречні саме такі цифри? На мою особисту думку, штрафи за будь-яке порушення мають бути співмірні завданій шкоді. І головне, відбивати бажання повторювати в майбутньому такі правопорушення, тим самим відіграючи превентивну функцію. Адже здорова мета – не карати всіх, а запобігати правопорушенню.

Один із аргументів проти, про який каже Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради – це надто великий розмір штрафів як для адміністративного правопорушення. Також законопроєкти критикують за те, що в Нацполіції немає приладів, які б вимірювали рівень шуму. Крім того, дрифт іноді може бути необхідним, наприклад, для уникнення аварії. Що ви думаєте про ці аргументи?

Ми говоримо про перевищення рівня шуму чи маневри на дорозі? Порушення ПДР – це порушення розмітки, створення аварійних ситуацій тощо. Порушення шуму вихлопними системами – це про інше, і уникненню ДТП воно не сприяє. Якщо законотворці вважають, що 17 тис. – це завеликий штраф за гучний вихлоп, тоді, можливо, варто запропонувати інше обґрунтоване стягнення. Повторюсь, моє бачення: штраф має бути таким, щоб водії-порушники його відчували та приводили свої транспортні засоби в норму, а не щоразу легко «відкупались» малими штрафами.

Ще у червні 2022 року міський голова Києва Віталій Кличко через соцмережі повідомив, що Київрада ухвалила рішення про заборону пересування столицею автомобілів без глушника. «В Україні війна, тривають артобстріли наших міст, а деякі громадяни влаштовують салюти! Або ганяють вулицями на авто, як на реактивному літаку! За це має бути відповідальність», – слушно обурювався мер. Вам відомо про це рішення трирічної давнини? Чому воно не виконується і як зробити його дієвим, і ключове – хто має притягувати до відповідальності порушників рішення столичної влади?

Це питання відповідальності Віталія Кличка та Київради. Ухвалювати треба такі рішення, які діють, працюють, і ви знаєте, як воно має виконуватись. Виконання рішення, наскільки я розумію з фактичної ситуації, не було забезпечене. Тут краще звертатися до мера та міських депутатів, як так сталося. Рішення, які не діють – це популізм.

Але додам, що ми маємо справу не лише з ситуацією конкретно в Києві, а з загальнонаціональною чутливою темою. І тому є бачення, що загальнонаціональне рішення зможе бути більш дієвим.

Влітку 2024 року на сайті електронних петицій Київради було зареєстровано петицію про посилення контролю за дотриманням рівня шуму на дорогах столиці від транспортних засобів. Вона зібрала необхідні голоси, й мер Віталій Кличко пообіцяв «вжити заходи з реалізації порушеного в зазначеній петиції питання». У грудні 2024 року заступник голови Петро Пантелеєв у відповіді секретарю Київради повідомив про звернення міської влади до Нацполіції та Управління патрульної поліції, які не зрушили проблему з місця. Причина – «відсутність у поліцейських дієвого механізму притягнення до відповідальності за такі правопорушення до ухвалення Верховною Радою України відповідних законодавчих змін». То що конкретно треба унормувати? Бо ж складається враження, жоден орган не зацікавлений у розв’язанні проблеми, а просто перекладає відповідальність один на одного.

Петиція – це добре, це суспільний запит. Ми його бачимо і розуміємо. Під час війни така поведінка водіїв є абсолютно неприйнятною. Це неповага до оточення. І шкода, що деякі водії самі цього не усвідомлюють і не поважають своїх сусідів.

Вже можу сказати, що останнім часом десятки постанов патрульні вже виписали столичним гонщикам. Поліція зараз зупиняє порушників за небезпечне маневрування (створення аварійних ситуацій), порушення швидкісного режиму. Адже «дрифтери» в тому сенсі, про який ми говоримо, якраз, окрім гучного вихлопу, скоюють інші порушення ПДР. Це взаємоповʼязані речі. Таким чином, правоохоронці впливають на ситуацію в межах законних норм.

Юридична прогалина і що з нею робити

Адвокат Дмитро Бузанов у коментарі «Главкому» погоджується з очільником КМВА: наразі в Україні не існує конкретної статті у Кодекс про адмінправопорушення, яка прямо передбачає відповідальність за перевищення допустимого рівня шуму транспортними засобами.

«Уже згадана раніше стаття 182, яка встановлює відповідальність за порушення щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях, не охоплює конкретно транспортні засоби. Закони України «Про дорожній рух», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Правила дорожнього руху не містять прямих заборон на використання транспортних засобів із надмірним шумом (наприклад, через модифіковані вихлопні системи). Пункт 31.4 Правил дорожнього руху забороняє експлуатацію транспортних засобів із технічними несправностями, але не уточнює, чи належить до них надмірний шум», – зауважив юрист.

Ба більше, поліція не має затверджених процедур чи обладнання для вимірювання рівня шуму транспортних засобів. Наприклад, немає стандартизованих шумомірів, сертифікованих для використання правоохоронцями, або чітких нормативів допустимого рівня шуму для різних типів транспорту в різних умовах (місто, траса, нічний час тощо). Без таких інструментів і процедур складно довести факт порушення. Крім того, юридична прогалина полягає й у відсутності чітко прописаних технічних вимог до транспортних засобів щодо рівня шуму в Законі України «Про дорожній рух» чи інших нормативних актах.

Місцева влада, за словами Бузанова, також практично безсила. Київрада може встановлювати свої правила на кшталт «Правила дотримання тиші в місті Києві», але вони не мають достатньої юридичної сили без підтримки національного законодавства.

На думку адвоката, рішенням проблеми могло б стати, наприклад, прийняття законопроєкту № 9564, поданого в серпні 2023 року. У ньому парламентарі пропонують:

  • внести до Кодексу про адмінправопорушення нову статтю 121⁴ про адміністративну відповідальність за експлуатацію транспорту, що перевищує встановлені норми шуму. Це стосується, зокрема, автомобілів без глушників, з модифікованими вихлопними системами або інших транспортних засобів, що створюють надмірний шум;
  • зафіксувати заборону на надміру гучний транспорт у ПДР, а також Законах України «Про дорожній рух» та «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
  • встановити чіткі межі допустимого рівня шуму для різних типів транспортних засобів (автомобілів, мотоциклів) у децибелах;
  • закупити сертифіковані шумоміри для патрульної поліції та затвердити методику вимірювання шуму в реальних умовах (наприклад, на дорозі чи під час патрулювання);
  • розробити протокол фіксації порушення, який включав би показники шумомірів, дані про транспортний засіб і водія.

Доки Верховна Рада не ухвалить відповідні зміни, у місцевих рад будуть зв’язані руки, підсумував Бузанов.

Автор:  Єлизавета Жабська

Джерело: «Главком»

Like
Tweet
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Український фонд культурної спадщини планують створити восени - Бережна
УкраинФорм
2025-08-18T15:39:29Z
У Вашингтоні не буде миру: головні причини
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T15:36:35Z
Сербія кипить: протести, провокації та загрози громадянської війни
ZN UA
2025-08-18T15:33:25Z
Північнокорейські хакери Lazarus знищили британську криптоплатформу Lykke
ITC
2025-08-18T15:33:18Z
Трамп знову похвалився, як "завершив шість війн" і назвав дурнями всіх, хто його критикує
Европейская правда
2025-08-18T15:30:44Z
У МЗС Фінляндії заявили, що Україна має повне право на членство в НАТО
УкраинФорм
2025-08-18T15:24:18Z
Національний заповідник «Софія Київська» отримав гуманітарну допомогу від Німеччини
УкраинФорм
2025-08-18T15:24:17Z
Групова підтримка Зеленського — це безпрецедентно: як Україна допомагає Європі відчути себе єдиною
Фокус
2025-08-18T15:21:15Z
Росія завдала двох ударів балістикою по Запоріжжю
Лига
2025-08-18T15:18:41Z
Потужний 5-бальний шторм наближається до України: найближчим часом вдарить магнітна буря
GlavRed
2025-08-18T15:27:46Z
У Харкові двоє чоловіків під час святкування дня народження побили жінку та пристебнули її кайданками до дерева
Мій Харків
2025-08-18T15:27:44Z
У Києві мобілізований порізав собі руки та шию на збірному пункті - столичний ТЦК проводить перевірку
УкраинФорм
2025-08-18T15:12:55Z
У РФ зросла кількість загиблих та постраждалих через вибух на збройовому заводі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T15:09:34Z
Сину кронпринцеси Норвегії висунули звинувачення у зґвалтуванні та нападі
Европейская правда
2025-08-18T15:06:08Z
Поліція Чернігівщини розшукує зниклу безвісти 15-річну дівчину
Украина Криминальная
2025-08-18T15:03:17Z
Росіяни вдруге атакували азербайджанську нафтобазу Socar на Одещині
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T14:54:46Z
У Польщі затримали українця: перевозив нелегалів у багажнику
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T14:48:17Z
Поліція конфіскувала завдаток за Aston Hypercar у Ендрю Тейта ще до його рекорду
Топ Жир
2025-08-18T14:36:57Z
Єврофани плюються від обурення: Євробачення змінило логотип конкурсу вперше за 10 років
GlavRed
2025-08-18T15:27:04Z
Персонажі Гандальф та Фродо повернуться у наступному фільмі про «Володаря перснів»
УкраинФорм
2025-08-18T15:18:55Z
«Євробачення» на честь 70-річчя конкурсу оновлює логотип
Детектор М
2025-08-18T15:00:07Z
Суміш "Гострих картузів" зі "Спадкоємцями": Netflix показав перші кадри історичної драми "Дім Гіннеса"
ITC
2025-08-18T14:27:51Z
Він був моїм героєм, – Тарас Тополя поділився теплими спогадами про Кузьму Скрябіна
24tv
2025-08-18T14:21:35Z
Андрій Данилко назвав причину своєї самотності: "Це було прокляття"
Gazeta UA
2025-08-18T14:12:54Z
У театрі Франка відбудеться світова прем’єра вистави «Ґалісія» Річарда Максвелла
УкраинФорм
2025-08-18T14:12:11Z
Оля Фреймут показала, як правильно цілуватися
Фокус
2025-08-18T14:06:35Z
Кого читають українці? Післямова до фестивалю бестселлерів у Львові
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T13:45:29Z
В Україні запускають безкоштовний курс з блогерства у TikTok для підлітків з інвалідністю
Детектор М
2025-08-18T15:36:30Z
Нагадує 20-метрові торпеди "Посейдон": Китай показав невідому морську зброю
Фокус
2025-08-18T15:30:41Z
Не прийшов у ТЦК після повістки: чи можуть забрати водійські права і як їх повернути
24tv
2025-08-18T15:30:06Z
Її ім'я не сходить зі стрічок новин: що відомо про блогерку-мільйонницю Олену Мандзюк
24tv
2025-08-18T15:30:01Z
Хвороба чи смерть можуть наздогнати: чи можна носити прикраси померлих родичів
GlavRed
2025-08-18T15:27:40Z
Абітурієнти, зараховані до вишу понад ліцензований обсяг, не є студентами
24tv
2025-08-18T15:27:39Z
В одній із країн українці – лідери серед іноземців за кількістю житла, купленого у кредит
24tv
2025-08-18T15:27:34Z
Чотири суворі заборони, які вбережуть від неприємностей: прикмети 19 серпня
GlavRed
2025-08-18T15:27:28Z
Удар ЗСУ повністю зупинив нафтопровід "Дружба" – Генштаб
Лига
2025-08-18T15:27:03Z
В Україні зросли експортні ціни на ячмінь
УкраинФорм
2025-08-18T15:36:30Z
Дефіцит продуктів у Львівській області: що може опинитися під загрозою
Политека
2025-08-18T15:30:56Z
Китай несподівано збільшив експорт рідкісних металів: в чому причина
24tv
2025-08-18T15:30:54Z
Зміни будуть відчутні: чи залишаться вигідними гривневі депозити в кінці літа
24tv
2025-08-18T15:27:39Z
У нафти немає майбутнього, - Грета Тунберг заблокувала шлях до найбільшого НПЗ Норвегії
Комсомольская правда
2025-08-18T15:09:34Z
У липні серед овочів найвідчутніше здешевшали буряк, цибуля та морква - ІАЕ
УкраинФорм
2025-08-18T15:06:53Z
Біткойн подешевшав до $115 тисяч після рекордного максимуму
УкраинФорм
2025-08-18T15:03:45Z
Новий графік руху поїздів із Києва: "Укрзалізниця" підготувала суттєві зміни, що відомо
Политека
2025-08-18T15:00:50Z
Росія через санкції згортає будівництво криголамів - ЦПД
УкраинФорм
2025-08-18T15:00:42Z
Чому не варто чистити зуби одразу після сніданку
360ua.news
2025-08-18T15:27:17Z
В Україні немає ознак епідемії коронавірусу - Ляшко
УкраинФорм
2025-08-18T15:12:49Z
В Україні готують безкоштовну щорічну перевірку здоровʼя для людей 40+
24tv
2025-08-18T14:51:14Z
Нова хвиля COVID-19: в Одесі запровадили карантин у лікарнях
Фокус
2025-08-18T14:21:59Z
Без волосся та чотирьох частин тіла: як будуть виглядати люди в майбутньому
GlavRed
2025-08-18T13:27:01Z
Зубна паста з волосся та нігтів працює краще за фтор, — дослідження
ITC
2025-08-18T12:22:38Z
Свириденко анонсувала підвищення зарплат для лікарів: цифра вражає
TSN
2025-08-18T12:21:41Z
Українці зможуть пройти безкоштовне медичне обстеження: коли запрацює послуга
Фокус
2025-08-18T12:06:22Z
Любите спати влітку голяка? Лікарі попереджають про серйозну небезпеку
Знай
2025-08-18T11:51:43Z
Nissan повертає на ринок доступну сімейну модель, яку продавали в Україні
Фокус
2025-08-18T15:27:12Z
Jeep краще припинити гортати, побачивши ці моделі Mahindra
Топ Жир
2025-08-18T15:21:26Z
Ексклюзивний Ferrari Ральфа Лорена продали за астрономічну суму
AutoCentre
2025-08-18T15:00:01Z
Українці масово переходять на китайські електромобілі
360ua.news
2025-08-18T14:51:38Z
Зірка епохи диско: у Києві помітили раритетний спортивний Jaguar
Фокус
2025-08-18T14:36:56Z
Відеореєстратори – де в Європі їх краще не використовувати
AutoCentre
2025-08-18T14:12:52Z
Забудьте про Rogue: цей електричний кросовер може стати новим хітом Nissan
Топ Жир
2025-08-18T13:51:54Z
Надійне і просторе: експерт назвав краще міське авто з пробігом вартістю до $13 000
Фокус
2025-08-18T13:27:25Z
Новітній Porsche 911 від Gunther Werks видає потужність, як у Bugatti Veyron
Топ Жир
2025-08-18T13:06:43Z
Про такі заробітки ви тільки мріяли: у житті трьох знаків розпочнеться найбільш грошовитий період
Gazeta UA
2025-08-18T15:42:15Z
Росія обстріляла Костянтинівку: є загиблі та постраждалі, серед них – рятувальники
24tv
2025-08-18T15:42:11Z
Кличко призначив нового заступника: хто замінив Крищенка на посаді
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T15:33:54Z
Владу Києва хочуть визнати недієспроможною і передати її повноваження КМВА, – Продан
24tv
2025-08-18T15:00:14Z
Воюй, мені ж так тяжко
Петр и Мазепа
2025-08-18T15:00:13Z
Виступ було "зрізано", залишки росіян зачищають, – Трегубов про ситуацію біля Добропілля
24tv
2025-08-18T15:00:08Z
Сирський визнав, що іноді отримує неправдиві доповіді з фронту
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T14:45:16Z
Ворог обстріляв Херсон та Білозерську громаду - поранені троє цивільних
УкраинФорм
2025-08-18T14:36:03Z
Війна за Донецьку область: як ЗСУ тримають оборону?
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T14:33:49Z
Понад 700 замків пустують: чому елітний курорт перетворився на "місто-привид"
24tv
2025-08-18T15:36:53Z
Забудете про іржу, цвіль і мильний наліт: як легко повернути ванній кімнаті ідеальну чистоту
Gazeta UA
2025-08-18T15:24:54Z
Перезавантаження в Карпатах: Мірошниченки влаштували романтичний відпочинок без дітей
Gazeta UA
2025-08-18T15:24:50Z
Не рагу єдиним: приготуйте з кабачків ще й ефектний рулет
Telegraf
2025-08-18T15:21:45Z
Ніяких зайвих калорій: корисна шаурма від Ярославського – сезонний рецепт
24tv
2025-08-18T14:36:27Z
Найніжніші кабачкові оладки за 10 хвилин: як приготувати так, щоб танули в роті
Telegraf
2025-08-18T14:33:40Z
3 знаки зодіаку серед жінок, яких найлегше завоювати – про кого йдеться
24tv
2025-08-18T14:27:58Z
Що ніколи не можна прати в пральній машині: експерти назвали ТОП-5 речей
GlavRed
2025-08-18T14:27:39Z
У дітей стали популярними плюшеві іграшки на основі штучного інтелекту
InternetUA
2025-08-18T14:12:55Z
Новий патч Wuchang: Fallen Feathers "заборонив" вбивати босів
ITC
2025-08-18T15:33:41Z
Великі компанії повертають очні співбесіди через зловживання штучним інтелектом
InternetUA
2025-08-18T15:33:03Z
Встигнути за 13 секунд: лише справжній Шерлок знайде конверт на малюнку
GlavRed
2025-08-18T15:27:13Z
Ми не побачимо iPhone 18 наступного року: інсайдери розповіли, що сталося
Фокус
2025-08-18T15:21:58Z
"Золота година в небі": чому F-22 Raptor коштує втричі більше, ніж F-16
InternetUA
2025-08-18T15:12:23Z
Мільйонер запустив "радар НЛО": база ВПС стала центром полювання на інопланетян
Фокус
2025-08-18T15:06:37Z
5 українських ігор, які знають і грають в усьому світі
24tv
2025-08-18T15:06:18Z
Писати з iPhone на Android стане безпечніше: важливе оновлення чекають уже у вересні 2025 року
Фокус
2025-08-18T14:42:48Z
Обережно, свіже оновлення Windows 11 виводить з ладу SSD та жорсткі диски
24tv
2025-08-18T14:36:10Z
Алонсо – перед грою з Осасуною: Сподіваюся, Реалу не доведеться говорити про арбітрів
Football.ua
2025-08-18T15:27:59Z
Усик завітав до поранених нацгвардійців разом із легендою Динамо: яскраві фото зустрічі
24tv
2025-08-18T15:21:07Z
Пройшов третій тур чемпіонату України з футболу серед жіночих клубів
УкраинФорм
2025-08-18T15:03:08Z
Андре Сілва перейшов в Ельче
Football.ua
2025-08-18T14:54:42Z
Скандал у "Динамо" після поразки від "Пафосу" і вильоту з ЛЧ: гравців точно оштрафують, футболіст підтвердив
Знай
2025-08-18T14:51:49Z
Фулгем домовився з Шахтарем про трансфер Кевіна
Football.ua
2025-08-18T14:51:02Z
Тренер Кудрівки – після перемоги над СК Полтава: Після забитого пенальті, ми грали спокійніше
Football.ua
2025-08-18T14:33:24Z
Український фігурист Колісник отримав паспорт США
ГЛАВКОМ NET
2025-08-18T14:21:34Z
Араухо дебютує за Кривбас у стартовому складі на матч проти Зорі
Football.ua
2025-08-18T14:12:17Z