Сейлз-хауз Vidzone співпрацюватиме з ОТТ-платформою DyvyTV
Vidzone, який займається розміщенням персональної реклами на каналах в ОТТ, розпочала співпрацю з платформою DyvyTV. Про це повідомила пресслужба компанії.
Сервіс Dyvy.tv не має моделі підписки, а пропонує глядачам у безплатному доступі винятково FAST-канали з рекламою.
Олена Харитоненко, CEO DyvyTV, каже, що Vidzone забезпечує платформі інфраструктуру для роботи з рекламними кампаніями від сегментації аудиторії за соціально-демографічними параметрами до контролю частоти показів і вимірювання реального охоплення: «І це гарантує стабільний дохід, який ми інвестуємо у розвиток контентної бібліотеки. У результаті глядач отримує легальний і якісний продукт без витрат, рекламодавець — доступ до нової активної аудиторії, платформа — ресурс для зростання, а творці контенту — роялті з переглядів». Сервіс запустив digital-кампанію та outdoor-кампанію на залучення додаткової аудиторії,
Євген Левченко, CEO Vidzone вважає, що модель безкоштовного легального ТБ на кшталт Pluto TV чи Rakuten TV — це той сегмент, який стрімко зростає у світі й починає формуватися в Україні: « Dyvy.TV — амбітний гравець у цій ніші. Ми вже бачимо гарну динаміку старту: до кінця року очікуємо, що понад 50 тисяч пристроїв щотижня споживатимуть контент на платформі. Це новий ресурс медіаохоплення, який раніше просто не існував на ринку. Це відкриває для рекламодавців можливість працювати з новою активною аудиторією, що не користується платними сервісами, але активно споживає відео».
FAST-канали виходять на ринок винятково з рекламною монетизацією. Розміщенням реклами займаються компанії Viadzon, Infinitas (Iplus) і Media International Service.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.