/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F91a527cc20746aba862f689d28ee48d6.png)
Нові правила TikTok додають незначні зміни для творців контенту зі штучним інтелектом
TikTok готує оновлення своїх Правил спільноти, які визначають правила участі на цій соціальній відеоплатформі, а також стандарти, які компанія використовує для визначення відео, що потрапляють до її стрічки «Для вас». Хоча оновлення значною мірою переписує оригінальний текст для спрощення, у новій редакції є кілька пунктів, які виділяються, зокрема, як TikTok пріоритезує свій ринок, наскільки глибоко він персоналізує досвід для кожного користувача, і невелика зміна в типі дозволеного контенту, створеного штучним інтелектом.
Сьогодні компанії соціальних мереж повинні дотримуватися низки правил у всьому світі, таких як Закон про онлайн-безпеку Великої Британії (OSA), Закон ЄС про цифрові послуги (DSA) та Закон США про видалення контенту, що частково призвело до перегляду політики на деяких платформах, як-от учорашнє оновлення Bluesky .
Зміни в TikTok, які набудуть чинності 13 вересня 2025 року, не такі суттєві, оскільки, схоже, компанія часто просто переписувала текст для ясності.
Однак один розділ оновлених інструкцій, до якого було додано кілька доповнень, стосується правил для творців TikTok LIVE.
Компанія попереджає творців, що вони несуть відповідальність за все, що відбувається під час їхнього прямого ефіру, навіть якщо це стосується сторонніх інструментів, таких як переклад у реальному часі або інструменти перетворення голосу в текст для зчитування коментарів глядачів. TikTok радить творцям стежити за цими інструментами, щоб переконатися, що вони не порушують правила через ці сторонні сервіси.
Ще одне помітне доповнення до цього розділу запроваджує нові правила щодо комерційного контенту.
TikTok наголошує на необхідності розкриття комерційного контенту. Також прямо зазначається, що зменшиться видимість контенту, який спрямовує користувачів до «купівлі товарів поза платформою на ринках, де доступний магазин TikTok Shop».
Компанія також заявляє, що налаштовує результати пошуку користувачів .
Хоча в попередній версії правил йшлося про те, що TikTok надає «пошукові пропозиції», які були релевантними для користувача, у нових правилах йдеться, що як «результати пошуку, так і рекомендації можуть виглядати по-різному для кожного». У правилах пояснюється, що TikTok використовує таку інформацію, як ваші попередні пошукові запити та те, що ви переглядали, щоб зробити результати пошуку більш релевантними.
Оновлені правила також показують, що коментарі є персоналізованими.
TikTok каже, що коментарі сортуються на основі таких сигналів, як попередні відповіді, лайки та скарги. Знову ж таки, це означає, що розділ коментарів виглядатиме по-різному для різних користувачів.
Розділ про контент, пов’язаний зі штучним інтелектом, не зазнав суттєвих змін, хоча формулювання тут стало менш детальним у деяких частинах, де описується, який тип контенту з дипфейками заборонено. Раніше TikTok забороняв контент, який «поширює або показує фальшиві авторитетні джерела чи кризові події, або неправдиво зображує публічних осіб у певних контекстах», – йдеться у повідомленні. «Це включає цькування, схвалення або отримання схвалення».
Тепер це замінено формулюванням, яке говорить, що TikTok не дозволяє контент, «який вводить в оману щодо питань суспільного значення або шкодить окремим особам».
Цікаво відзначити, що формулювання, що стосується схвалення ШІ, було видалено. (Можливо, TikTok прокладає шлях для схвалення знаменитостями, згенерованого ШІ, схваленням?)
У деяких випадках формулювання інструкцій було спрощено, як-от у випадку розділу «Стандарти відповідності для стрічки «Для вас»» (FYF) , де більше немає довгого списку контенту, який вважається непридатним для FYF . Натомість, детальна інформація про непридатний контент розподілена по багатьох різних розділах оновлених Правил спільноти, що робить їх менш корисними для посилання, оскільки вони більше не зібрані в одному місці.
Варто також зазначити, що TikTok змінив формулювання, пояснюючи, чому він займається модерацією контенту.
Раніше компанія заявляла, що цей процес забезпечує платформі «безпечність, надійність та динамічність». Тепер вона описує модерацію контенту як допомогу TikTok стати «безпечним, веселим та креативним місцем для всіх».