/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F5a30d47bda71447f78300a46e6596eaf.png)
Впровадження GPT-5 не було успішним, але кодери його оцінили позитивно
Сем Альтман перетворив OpenAI на культурне явище за допомогою ChatGPT .
Тепер, три роки по тому, він женеться за тим, де криються справжні гроші: за Enterprise.
Минулого тижня впровадження GPT-5 , найновішої моделі штучного інтелекту OpenAI , було нестабільним. Критики розкритикували її менш інтуїтивну роботу, що зрештою спонукало компанію відновити свою застарілу версію GPT-4 для платних клієнтів -чатботів .
Але GPT-5 не стосується споживача. Це спроба OpenAI пробитися на корпоративний ринок, де конкурент Anthropic мав фору.
Минув тиждень, і такі стартапи, як Cursor , Vercel та Factory, заявляють, що вони вже зробили GPT-5 моделлю за замовчуванням у певних ключових продуктах та інструментах, рекламуючи її швидше налаштування, кращі результати у складних завданнях та нижчу ціну.
Деякі компанії заявили, що GPT-5 тепер відповідає або перевершує Claude за рівнем коду та дизайну інтерфейсу, в галузі, в якій Anthropic колись домінувала.
Боксще один корпоративний клієнт, тестував GPT-5 на довгих, логічно складних документах. Генеральний директор Аарон Леві заявив CNBC, що модель є «проривом», заявивши, що вона працює з рівнем міркування, з яким попередні системи не могли зрівнятися.
За лаштунками OpenAI створила власну команду з продажу для підприємств — понад 500 осіб під керівництвом операційного директора Бреда Лайткепа — яка працює незалежно від Microsoft., яка була провідним інвестором стартапу та ключовим хмарним партнером. Клієнти можуть отримати доступ до моделей GPT через Microsoft Azure або перейти безпосередньо до OpenAI, яка контролює API та взаємодію з продуктом.
З усім тим, економіка жорстока. Моделі дорогі в експлуатації, і як OpenAI, так і Anthropic витрачають багато коштів, щоб залучити клієнтів, причому OpenAI має намір витратити 8 мільярдів доларів цього року.