/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fdf1f510903a574c6313ca5d474275a76.png)
Оновлення Diablo 4 вже доступне для тестування: які пригоди чекають
Blizzard Entertainment розпочала тестування контенту 10-го сезону Diablo 4. Розробники представили гравцям перелік нововведень в оновленні 2.4.0.
Серед головних змін — поява нового типу ворогів, які називають Монстрами хаосу. Ці істоти "народжуються з диму та сірки" і при своїй загибелі дарують гравцю потужні здібності, аналогічні ефектам святилищ.
У світі Санктуарію з'явиться нова категорія унікальної броні - зброя хаосу. Це посилені версії вже відомих унікальних предметів, що відрізняються особливими умовами використання. Обладунки хаосу пропонують нові можливості для знищення противників і можуть бути розміщені в будь-якому осередку, крім того, де знаходиться оригінальний унікальний предмет. Наприклад, хаотичний аналог "Іскроступів" не займе слот взуття. Особливості хаотичних предметів перевершують стандартні аналоги: вони завжди мають максимальну ефективність і мінімум одну потужну властивість. Важливо: стандартна та хаотична версії одного й того самого предмета використовувати одночасно не можна. Зброю хаосу можна надіти на такі слоти: шолом, нагрудник, рукавички, ножну броню та взуття.
Режим "Інфернальні орди" отримав доопрацювання. Розробники переглянули кількість монстрів різних типів на арені та переробили систему підношень.
"Ми хочемо, щоб кожен подарунок виглядав гідним вибором для гравця", - зазначають автори.
Також буде доступна полегшена версія режиму для ранніх етапів: до того, як гравець досягне складності "Мучиння", він буде битися з монстрами у спрощеній версії орд. Стрімкі орди складаються із чотирьох хвиль з обмеженою кількістю інфернальних підношень. Після завершення четвертої хвилі гравець зустрінеться із двома учасниками Кровожерної ради. Перемога над ними дозволить обміняти зароблений ефір на різноманітні нагороди.
Нове випробування чекає на гравців у вигляді битви з Бартуком-воєводою. Щоб вступити в бій з лютим візджереєм, який переродився кривавим воєводою, кожен член групи повинен витратити ефір, при цьому одне рішення про вступ до бою приймає один гравець. У бою Бартук відкриває портали хаосу, які випускають снаряди у бік учасників. Нагороди за перемогу над ним випадають на землю, і для їхнього отримання не доведеться витрачати ефір.