/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2Fe2c9a2c4f6b8c9bb76093099f84f515c.jpg)
Кабмін унормував використання сервісу електронної черги в ТЦК
Шмигаль нагадав, що електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі, а тепер стає постійним сервісом.
Уряд на засіданні унормував використання сервісу електронної черги в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки в середу, 20 серпня. Про це міністр оборони Денис Шмигаль на своєму Telegram-каналі.
Урядовець нагадав, що електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі. Тепер же вона стає постійним важливим сервісом, яким можуть скористатися військовозобов’язані, військовослужбовці та їхні рідні.
“Таким чином реалізуємо наші ключові пріоритети: людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, зручні послуги. Прибираємо “живі” черги під центрами комплектування, посилюємо безпеку, пришвидшуємо та впорядковуємо процедури прийому громадян”, – наголосив Шмигаль.
Команда Міноборони одночасно працює над переведенням у “цифру” якнайбільше послуг і формуванням екосистеми Електронного ТЦК, який функціонуватиме в онлайн-режимі.