Нацрада затвердила нові правила у дні пам’яті
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення затвердила нові правила у дні пам’яті для лінійних медіа. таке рішення регулятор прийняв на засіданні 21 серпня.
Як вже писав «Детектор медіа», улітку Орган співрегулювання у сфері аудіовізуальних медіасервісів підготував проєкт «Правил мовлення в дні пам’яті для лінійних аудіовізуальних медіа» і виніс його на громадське обговорення. Обговорення тривало до 2 липня 2025 року.
Нацрада затвердила нові правила.
«Важливо що ми відійшли від технічного «свічкування». Ми повинні всі наші ефіри наповнювати сенсами та залишити символи там, де вони з самого початку були визначені», - сказала голова Нацради Ольга Герасим’юк.
Незабаром регулятор оприлюднить на сайті детальне пояснення щодо того для яких медіа продовжуватимуть діяти попередні правила.
Ним пропонується, як уже заведено, о 12 годині оголошувати хвилину мовчання. Перед нею або під час повідомити про привід, із якого відзначається день пам’яті.
Встановлюється уніфіковане стилізоване зображення для чотирьох днів:
- у День пам’яті жертв Голокосту (27 січня) — стилізоване зображення менори;
- у День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939—1945 років (8 травня) — стилізоване зображення квітки маку;
- у День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України (29 серпня) — стилізоване зображення квітки соняшника;
- у День пам’яті жертв Голодоморів (четверта субота листопада) — стилізоване зображення свічки, що горить.
Для інших днів розміщення постійного графічного оформлення не є обов’язковим. Також такі плашки не мають демонструвати дитячі, музичні канали та канали для дорослих. А менору не обов’язково мають розміщувати канали релігійного формату. У попередніх правилах Нацради винятків для каналів для дорослих не було.
Детальніше у матеріалі «Детектор медіа».
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.