Nissan представив тюнінгований кросовер X-Trail Nismo
Японська компанія Nissan анонсувала спортивну версію Nismo свого популярного кросовера X-Trail. Автомобіль виділяється аеродинамічним обважуванням, червоними декоративними акцентами та стильними 20-дюймовими дисками Enkei. Крім того, новинка отримала власні налаштування підвіски, кермового керування та системи повного приводу.
Спортивна версія X-Trail Nismo отримала передній спліттер з логотипом Nismo, бічні спідниці та задній дифузор зі стоп-сигналом у стилі F1. Все це доповнюють фірмові червоні акценти суббренду Nissan Performance. Нове обваження не тільки елегантно виглядає, але й знижує підіймальну силу на 29% порівняно з базовим X-Trail.
Ще однією особливістю новинки є ексклюзивний комплект 20-дюймових алюмінієвих дисків Enkei з дизайном, що покращує охолодження гальм. Вони взуті у ширші шини Michelin Pilot Sport EV для кращого зчеплення з асфальтом. А палітра кольорів включає ексклюзивний для Nismo відтінок Stealth Gray з контрастним дахом Super Black і червоними акцентами.
У салоні – чорна оббивка з червоним рядком та відповідними вставками. Спортивну атмосферу підкреслюють опціональні спортивні сидіння Recaro із вбудованими підголівниками, оброблені шкірою та алькантарою. Крім кращої підтримки, ці сидіння також оснащені електроприводом та підігрівом, що дозволяє не жертвувати комфортом. Стандартний X-Trail також доступний у семимісній конфігурації, тоді як Nismo – виключно п’ятимісний.
X-Trail Nismo оснащений гібридною системою e-Power. Вона поєднує в собі 1,5-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що працює як генератор, і два електродвигуни, забезпечуючи сумарну потужність 157 кВт/215 к.с. та крутний момент 525 Нм.
При створенні новинки інженери Nismo зосередилися на модернізації шасі та електроніки позашляховика. X-Trail Nismo – перший Nissan, оснащений амортизаторами Kayaba Swing Valve, які, як стверджується, мінімізують крени кузова без шкоди для комфорту. Крім того, стандартна електрична система повного приводу e-4ORCE була переналаштована для більш ефективного розподілу потужності на задню вісь, одночасно покращуючи векторизацію крутного моменту на передні колеса. Крім того, було доопрацьовано модуль керування автомобілем (VCM), який отримав спортивний режим.
Вихід X-Trail Nismo на японський ринок заплановано на 24 вересня. Ціна складе від 5,4 млн ($36700) до 5,96 млн ієн ($40400), а опціональні сидіння Recaro додадуть до «цінника» ще $3300.