/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F842a8b8f6038935ce621a3c1fb1ab961.png)
Як змінити реквізити для отримання виплат ВПО та не втратити гроші
Внутрішньо переміщені особи, які отримують державну допомогу на проживання, мають право змінити банківські реквізити, якщо відкрили новий рахунок або вирішили обслуговуватись в іншому банку. Щоб продовжити отримувати виплати без затримок, необхідно пройти встановлену процедуру та надати оновлені дані до органу, відповідального за нарахування допомоги. Про це повідомляє "Судово-юридична газета".
У Пенсійному фонді України роз'яснюють, що для перерахування коштів на новий банківський рахунок отримувач зобов'язаний особисто подати заяву до ПФУ за місцем фактичного проживання. Також передбачено можливість звернення через уповноважений банк.
Правила зміни реквізитів закріплені у постанові Кабінету Міністрів № 1596, яка регулює порядок виплати пенсій та державної допомоги через банківські рахунки.
Подати заяву можна і в електронному вигляді – через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду, підписавши документ кваліфікованим електронним підписом. Однак зараз онлайн-сервіси ПФУ ще допрацьовуються.
Зокрема, функції, пов'язані зі зміною реквізитів для внутрішньо переміщених осіб, доки працюють у повному обсязі. Тому оформити заяву онлайн зараз неможливо.
До завершення технічних оновлень у ПФУ рекомендують тимчасово подавати документи виключно особисто. Для цього переселенець може звернутися до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду, незалежно від місця реєстрації або проживання.
Співробітники центру приймуть заяву, внесуть зміни до системи, і згодом державна допомога надходитиме вже на новий банківський рахунок.
Раніше ми повідомляли підвищення чи розчарування: пенсіонерів залишили за бортом індексації.
Замість надбавки – зменшення: кому з пенсіонерів готують болісний удар – докладніше на Знай.ua.