/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1b569fbd4accae198fb730cffecfd6e0.jpg)
Новий Audi RS3 GT може стати найпотужнішим хетчбеком в історії
Прототип Audi RS3 був помічений на трасі Нюрбургринг з більш агресивними аеродинамічними елементами. Обмежена версія RS3 GT може стати лебединою піснею німецького гіперхетчбека, останньою еволюцією п’ятициліндрового двигуна без електріфікації.Світ гарячих хетчбеків завжди був ареною запеклої конкуренції. Audi RS3 та Mercedes-AMG A45 залишаються головними претендентами у сегменті гіперхетчбеків, але більш доступні варіанти, такі як VW Golf R, поступово звужують розрив. Щоб зберегти свою перевагу, Audi, здається, готує більш екстремальну версію RS3, яка може отримати значок GT та вийти обмеженою серією.Фотографи зняли слабко замаскований прототип RS3 Sportback на Нюрбургринзі. Здалеку модель можна прийняти за звичайний RS3, але при ближчому огляді видно низку цікавих аеродинамічних покращень. Агресивний обвіс доповнений гострими кантами на передньому бампері, трохи переробленним спліттером та більшим заднім антикрилом. Останнє, ймовірно, виготовлене з вуглецевого волокна, що відповідає переднім елементам та дифузору.Прототип їздить на 19-дюймових литих дисках, представлених оновленим RS3 у 2024 році, але тепер гальмівні супорти виконані в синьому кольорі. Зазвичай вони чорні або червоні у звичайній версії, або антрацитові глянцеві при виборі керамічних гальм.Покращена аеродинаміка ймовірно поєднана з оновленою настройкою шасі, спрямованою на покращення поведінки автомобіля як на дорозі, так і на треку. Інженери Audi Sport можуть переробляти адаптивну підвіску та електронні системи, щоб розкрити ще більш дику сторону RS3.Що стосується силової установки, очікується більша потужність від знакового турбованого 2,5-літрового п’ятициліндрового двигуна. Себастьян Грамс, керуючий директор Audi Sport, раніше натякав на потужнішу версію, додавши, що це можна зробити без допомоги електріфікації. Це означає, що GT розвиватиме понад 395 к.с. звичайного RS3 та 401 к.с. версії Performance. Ми припускаємо, що Audi спробує перевершити 416 к.с. турбованого 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна конкурента A45 AMG, створивши найпотужніший у світі гіперхетчбек з ДВЗ.Повідомлення вказують, що гіперхетчбек може позначити останню главу для п’ятициліндрового двигуна Audi в Європі, де більш суворі норми викидів роблять його майбутнє невизначеним. Наразі RS3 Sportback та RS3 Sedan залишаються єдиними моделями, які все ще використовують цей двигун, оскільки TT RS та RS Q3 вже припинили виробництво.Серйозна версія Audi RS3 GT, якщо вона отримає таку назву, очікується у 2026 році як обмежена спецсерія. Вона, ймовірно, стане найдорожчим членом сімейства A3 і буде останнім хетчбеком ери двигунів внутрішнього згоряння.Цей потенційний випуск RS3 GT не лише демонструє постійну інженерну майстерність Audi, але й символізує кінець епохи для одного з найулюбленіших двигунів автолюбителями. Зростаючі екологічні вимоги та перехід до електромобілів роблять такі моделі все більш рідкісними, перетворюючи їх на шановані артефакти автомобільної історії. Для багатьох ентузіастів RS3 GT може стати не лише автомобілем, але й інвестицією в майбутню колекційну цінність.